Wens: zwanger in 2021

@liefs van, dat kan ik me helemaal voorstellen ja! Van mij had het toendertijd ook nog wel wat langer mogen duren, haha. 
Ik heb nog geen ovulatietesten gebruikt, maar als ik nu weer ongesteld wordt dan ga ik er wel aan beginnen denk ik. 

@cjs, wat vreselijk balen :( ik hoop dat je het een beetje los kunt laten, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Hopelijk zien we je snel weer terug. Bedankt voor je duidelijke uitleg betreft tempen! 
@covo, ik voel eigenlijk vrij weinig ? heb nog niet het idee dat ik ongesteld word, maar ook niet het gevoel dat het weleens raak zou kunnen zijn  dus ik heb echt geen idee. Bij mijn eerste wist ik toen zo zeker dat ik zwanger was, ik heb toen een zwangerschapstest gekocht en daarbij meteen een rompertje met i love papa, zo zeker was ik toen van mijn zaak ? 

@cjs, ah wat kut! Heel veel rust, moed en liefde toegewenst! 
Hier gaat het goed. Af en toe wat misselijk al een aantal dagen. Soms wat lichte buikpijn. Reageer wat intens op sommige dingen, alhoewel dat gister ook wel gerechtvaardigd was?. Evaluatie gesprek gehad op werk, nadat ik zelf een gesprek aangevraagd had. Liep zoals verwacht, met dingen waar ik me wel in kon vinden, maar ook een aantal dingen waar ik me zeer zeker niet in kan vinden. Met als klapper een uitspraak over mn flexibiliteit die totaal ongegrond was. Dus nu even proberen knopje om te zetten en met frisse moed weer aan het werk te gaan zo.
Verder probeer ik het tot dinsdag af te wachten om te testen!

Terug
Bovenaan