Wens: zwanger in 2021

Oh Poni wat balen weer :( altijd een teleurstelling weer. 
Aaike slim hoor, om dan lekker 'laat' te testen. Dan weet je dat het goed zit zeg maar. Als je dan test. Dan heb je vast al ergens een eisprong gehad. 
En vandaar! Ik hoefde geen bloedtest te doen maar had wel een schone echo en de eileiders gecheckt en ik heb het vruchtzakje die nog heel was en de hele placenta gezien, dus misschien daarom.. 
Hopelijk hoor je snel wat!

Ah Poni wat kut. En wat vroeg, superfrustrerend! ?

Halloweentje wanneer is jouw nieuwe NOD?

Hoe is het met de meiden die nu rondom of bijna bij hun NOD zijn?

Ach poni, wat verdrietig weer! Ik hoop dat je de moed weer kunt vinden om positief de nieuwe robde in te gaan. Maar ook je verdriet en frustratie mag er zijn!
Ik weet hier niet zo goed wat ik wil, of straks een test doen of wachten tot morgenochtend.. hele dag taal noch teken van menstruatie.. wel weer ontzettend vermoeid en vaak plassen. Maar heb nu af en toe ook wat last van mn buik. Heel andere buikpijn als opkomende menstruatie, maar dat wil niet zeggen dat het toch gaat starten?  vriendlief is heel nuchter: "schat als je straks wil testen doe je dat, wil je wachten tot morgen is dat ook prima. Doen waar jij je goed bij voelt" haha heel lief maar daar heb ik niets aan?

Jaa echt hoor, schat van een kerel, maar soms zou het fijn zijn als ie gewoon zegt hou op te miepen doe die test en dan ben je er van af?
Ergens ben ik ook wel wat bang voor een teleurstelling, bang dat ik mezelf helemaal de kop gek maak en dingen zie die op een heel andere manier verklaarbaar zijn. Omdat de wens zo groot is. Maar dat kan een ieder hier heel goed begrijpen denk ik..

Ja dat gevoel ken ik zeker! Probeer op je nuchtere momenten afspraken met jezelf te maken en die misschien ook tegen je partner uit te spreken (bijv wanneer je test). Dan heb je misschien minder de nijging om telkens te twijfelen. Het zelfde geldt voor dingen die je voelt (door bijv bij te houden). 
Lukt mij ook niet om niet te twijfelen hoor haha! 

Terug
Bovenaan