Wens: zwanger in 2021

Ik word echt gek van mezelf...ben al babynamen aan het uitzoeken terwijl ik nog op het wachtbankje zit en ik niet een heel goed gevoel over deze ronde heb. Zie al weer de teleurstelling voor me als de menstruatie doorkomt. Wachten is niet mijn sterkste kant (nooit geweest) 

Ik word echt gek van mezelf...ben al babynamen aan het uitzoeken terwijl ik nog op het wachtbankje zit en ik niet een heel goed gevoel over deze ronde heb. Zie al weer de teleurstelling voor me als de menstruatie doorkomt. Wachten is niet mijn sterkste kant (nooit geweest) 

@Kinderwens Vind je dat al gek? Ik had m'n hele babyuitzet al deels gekocht voor ik überhaupt met de pil gestopt was ? Namenbestandje heb ik al vanaf dat ik 18 ben wat ik bij houd, alleen maar goed toch dat je er langer over na kan denken dan in paar maanden een beslissing moet nemen tussen alle hormonen. Snap je wel hoor, wachten is echt slopend. 

Hahaha gekken... Ik heb gelukkig veel nog dus ik hoef niet alvast m'n halve uitzet te kopen :p  En babynamen lijst heb ik ook :p 
Caroline spannend hoor. Hopelijk komt er geen menstruatie aan. 
Ik las nog iemand over roze na het vrijen. Dat had ik bij de zwangerschap van m'n dochter ook. En dat bleef ook zo rommelen maar niet echt heeel erg krampen als normaal

@pannenkoekplantje hahahah lach me rot om jou 'testmonster' definitie. Ik was vorige ronde ook echt overhyped elke dag dat ik wat voelde denk dat ik daardoor ook alles 100x meer voelde. Wie weet neem ik die testmonster rol straks van je over als ik naar het wachtbankje ga... voor nu eerst nog het stapje ervoor en komende dagen om en om gezellig maken en wachten op mn eisprong.

Pannekoekenplantje haha? ik snap helemaal dat je alvast voorbereid wilt zijn. Dan valt mijn babynamen bedenken nog mee ? vind het wel fijn dat we hierover kunnen praten op dit forum. Jullie zijn allemaal zo lief en warm! 
Liefs van veel succes de komende dagen!☺️

@CoVo gefeliciteerd met je nieuwe baan. En veel succes bij de echo morgen. Spannend! ?
Kan je mij alvast op het lijstje zetten voor NOD 18 Maart? We hebben besloten deze ronde even te laten voor het is en ons ook niet druk te maken over of het volgende maand wel gaat lukken of niet.  Manlief gaat verder met proberen af te vallen en ik probeer net als @Liefs van overal wat relaxter over te denken. Is redelijk gelukt in de afgelopen 2 weken, dus hopelijk in de aankomende weken ook. Mischien ik dat een hobby of project kan vinden dat me lekker bezig gaat houden. ?
Ik verdwijn niet helemaal van het forum hoor, want 100% loslaten gaat niet lukken. Reageer en lees denk alleen niet elke dag mee.
@Carolinerkj, ik ga heel hard voor je duimen in de aankomende dagen! Zou wel heel geweldig zijn als IVF toch niet nodig blijkt te zijn.

Terug
Bovenaan