Wens: zwanger in 2021

@Shirpie, ik heb online via sensitest ovulatietesten besteld. Goedkoop en super betrouwbaar! Ik ben er erg tevreden over, ik heb weer een nieuwe lading besteld voor ronde 2. Het zijn kleine dipsticks, erg makkelijk in gebruik en je kunt ze op een bijgeleverd papiertje onder elkaar plakken zodat je duidelijk vergelijkingsmateriaal hebt.

@jessiejm jaa echt super spannend! 

Al denk ik zelf dat het niet raak is. Dit imdat dit de eerste maand na de pil is en ik nog geen normale cyclus heb gehad. 

Maar wie weet.. 

Hai dames,

De afgelopen weken ben ik afwezig geweest. Ben helaas ook ongesteld geworden. 
Ook erg blij mee want dit is mijn eerste menstruatie sinds het stoppen van de pil (los van de ontrekkingsbloeding). Deze maand had ik een cyclus van 30 dagen. 
nieuwe nod is 6 maart. 

Ik blijf alle verhalen van de dames hier lezen. Positieve verhalen maar ook heftige verhalen. Pittige trajecten die voorbij komen. Zet hem op dames. Ik duim voor ons allemaal. ?

@covo, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat super fijn! Super spannend maandag de echo, gaat opschieten!
@wensdj hopelijk vanaf nu een regelmatige cyclus! 

Hoi!
Ik heb tot nu toe meegelezen en heb besloten nu ook zelf een berichtje te plaatsen en met jullie mee te kletsen.
Ik zal me even voorstellen 
Ik (25) en mijn Man (27) hebben in November 2020 besloten te stoppen met Anticonceptie.
De eerste ronde (na de ontrekkingsbloeding) had ik na 7dpo veel "kwaaltjes" en had een goed gevoel over de eerste ronde.
We dachten zelf dat het mischien raak zou zijn.  Natuurlijk is de kans dat het meteen raak is klein maar er waren positive singnalen. De teleurstelling was groot toen mijn menstruatie doorbrak. (Herkenbaar voor velen) 
Ik was er de eerste ronde extreem veel mee bezig en ik denk dat ik de "kwaaltjes" daarom ook zo graag wilde geloven. Ronde 2 heb ik het geprobeerd los te laten. Vandaag is mijn Ovulatie. Mijn Nod is 21 Februari. Ik probeer de aankomende tijd steun te zoeken bij deze fijne groep. Het is soms wel fijn met mensen te kunnen praten hierover die het zelf meemaken. Het is pas ronde 3 en ik weet dat ik niet moet zeuren. Maar elke ronde word het loslaten moeilijker vooral omdat de wens zo groot is. En ik durf nauwelijks hoop te houden dat het raak is en zit met mijn hoofd alweer bij de volgende ronde. 

Sorry voor dit lange verhaal. Ik hoop voor jullie allen op een vruchtbaar 2021! Voor alle zwangere een fijne zwangerschap.

Dank jullie wel meiden! ?
Maandag ben ik volgens mijn berekening 7+3, maar ik ben heel benieuwd hoe ver zij me inschat bij de echo!

Jammer Wensdj! Fijn dat je cyclus in beeld komt en niet ontzettend afwijkend lang was de eerste keer, maar je hoopt stiekem natuurlijk op anders nieuws. Volgende maand hopelijk ander nieuws! ?

Hoe is het met jou MTH?

Hai Kinderwens, gezellig dat je erbij komt! Je zeurt zeker niet hoor, iedereen van ons is liever de eerste ronde zwanger en we begrijpen je teleurstelling heel goed! Wat voor velen in deze groep goed werkt is noteren wat je voelt per maand, zodat je door krijgt welke 'signalen' afwijkend zijn en welke ook een menstruatie kunnen aankondigingen. Want je lichaam kan je zo enorm voor de gek houden! Het is ook gewoon heel lastig, en de teleurstelling is pittig iedere maand wanneer het niet gelukt is. En loslaten is makkelijker gezegd dan gedaan! Ik hoop dat je snel positief nieuws hebt!

Pannenkoekplantje, wanneer ga je weer testen? Ik ben wel heel benieuwd hoor!

CoVo dankjewel voor je lieve bericht! Dat is inderdaad wel een goed idee , denk dat ik het vanaf morgen ga noteren het is dan ook 1 DPO. 
Hoe gaat het met jou ? Hoe voel je je ? 

Hoe gaat het met de rest van Dames ?  

Terug
Bovenaan