Wens: zwanger in 2021

Omdat mijn test van gisteren alleen streepje zichtbaar was voor mensen met heeeele goede ogen heb ik vanochtend getest met zowel 10miu/ml (erg vroege test) als 25 miu/ml. 

Als hij gisteren licht was op de 10miu/ml en daar nu donkerder is. En op de 25 miu/ml ook een lichter streepje zichtbaar is zou dat betekenen dan mijn HCG waarde gisteren +-15 was en nu +- 30 is. 

10 miu/ml tests 6 en 7 februari:
https://postimg.cc/ygsXKpwk
25 miu/ml test 7 februari:
https://postimg.cc/Jy647GFZ
Wat denken jullie? 

Ik denk dat ik een clear blue kan gaan halen voor morgen ochtend :)  

Ik zie ze hoor @pannekoekplantje
Ze lopen op!! Wat fijn zeg voorzichtig gefeliciteerd.

Update hier; ik verwacht mn eisprong binnen 3 a 4 dagen, vanmorgen liep mn test op in vergelijking met de afgelopen dagen. Spannend!!
We maken het al goed gezellig afgelopen week en vanaf nu om de dag. Ik probeer echt deze maand wat relaxter te denken en dat we geen haast hebben en al een mooie dochter hebben en tot nu toe lukt dat goed. Merk dat mn zwanger worden focus niet op nr 1 staat. Dus vind mezelf heel relaxt deze maand. Tot ik op het wachtbankje mag waarsch maar goed dan heb ik ook niet veel in de hand meer...

De eisprong is er, de LF is niet te kort en niet te lang de kwaliteit van het eitje en zaad weten we niet maar kunnen er vanuit gaan dat die oke is. We leven gezond en hebben al een gezonde dochter, dus het kan! De innesteling kan ik ook niet beïnvloeden, toch?? Of zijn er nog tips die ik niet weet.

Zo weer een lekker verhaal haha lekker kort ook maar fijn weer wat gedeeld te hebben.
Fijne sneeuw zondag dames!

Jaaa Pannenkoekplantje nu zie ik hem zeker! Op beide testen van vandaag hoor! Gefeliciteerd!!! Heel leuk! Idd een clearblue morgen! Nog even spannend maar zeker reden tot blijdschap! ?

Wat fijn Liefs van! Je klinkt idd relaxt! Heel fijn als je dat ook in je lf vast kunt houden,?Alles wat je zegt klopt helemaal! Qua innesteling heb ik wel eens gehoord dat tarwekiemolie goed zou kunnen zijn, maar als je gezond leeft zal het denk ik ook weer niet heel veel verschil maken denk ik toch?

Ik voel me goed Kinderwens. De misselijkheid blijft een beetje op hetzelfde niveau en de andere kwaaltjes zijn heel goed mee te dealen. Dus ik mag niet klagen! Ik hoop dat het morgen nog wat echter wordt, als ik het kleintje eenmaal gezien heb. ?

@Liefsvan Dankjewel! Knap hoor dat je er zo rustig onder blijft. Ik ben in 2 weken veranderd in een soort testmonster ? 

@CoVo Dankjewel! ?? Nog even in spanning tot die digitale test van morgen/overmorgen. M'n vriend is dan pas overtuigd dat het echt zo is ? Hoeveel weken echo heb jij morgen? Want dat is toch snel gegaan? Ik dacht jij jij begin deze maand pas wist dat je zwanger was? Of heb ik dit nu verkeerd gelezen? ??‍♀️

Haha ja achteraf is het best snel gegaan. Vond ik niet terwijl ik aan het wachten was hoor! ? Ik ben morgen 7+3, ik had mijn NOD op 15 januari en heb op de 13e mijn eerste test gedaan.

Vind het heel leuk voor je! Doe je de Clearblue morgen of op je NOD?

@CoVo Hahaha nou de laatste 11 dagen gingen bij ook heeeeeel langzaam. Niet echt productief geweest behalve op het forum dan? Gaat echt snel, nu al eerst echo. Spannend! ?
Wanneer ik de clear blue kan doen ligt aan wanneer mijn vriend het weer gaat trotseren. Ik kan zelf niet gaan van hem met de sneeuw. Was van plan een set van 2 te kopen omdat ik niet zo veel geduld heb ? 

Hoi hoi 
Voorzichtig gefeliciteerd pannenkoekplantje morgen meer duidelijkheid met clearblue spannend hoor!!
Covo voor  jou ook een spannende dag morgen maar wel super mooi als je straks het hartje en het minimensje ziet op de echo zo'n onwerkelijk gevoel is dat 
Kinderwens welkom leuk dat je ook mee komt kletsen en het maakt niet uit of het de eerste of zoals bij ons en (vele andere) de 25a30 ste ronde is  de teleurstelling voelt hetzelfde
Hier volgens eigen berekening morgen NOD maar niet helemaal zeker zonder hormonen had ik altijd tussen de 25 en 28 dagen mijn menstruatie dus zou morgen de 25ste dag zijn maar met de iui had ik ook wel eens 21 dagen ertussen en niet meer dan 25 dagen beetje lastig masr ga vanuit mijn normale cyclus en dat is 25/28 dagen. ik heb wel steeds het gevoel dat ik ongi word niet echt krampen maar wat onrust in de buik gisteravond witte sliert bij het plassen en na het vrijen sochtends heel lichtroze slijm geen rood zoals ik altijd heb ook nog geen bruine afscheiding dat heb ik bijna altijd gehad 2 dagen voor  NOD dus vind dit erg spannend worden dan zou ik morgen bruine afscheiding hebben dan is woensdsg dag 28 zo benieuwd zou zo blij zijn dan geen ivf voor ons daar zie ik wel wat tegenop 

Voorzichtig gefeliciteerd pannekoekenplantje! Ik hoop dat de Clearblue morgen je nog iets geruster steld. 

Liefs van, super goed dat je er met een postieve blik naar kijkt. Wachten is heel moeilijk als de wens zo groot is maar op een dag komen we er! 

CoVo ik ben blij dat de kwaaltjes nog te doen zijn. Super spannend en leuk morgen! Hou je ons op de hoogte over hoe het is gegaan ? 
heb je nog (extra ) tips om hoop te houden ? 
Carolinerkj dat is waar. Denk dat de teleurstelling voor ons vele zo groot is als we weer rood zien. Ik hoop dat de het deze maand toch raak kan zijn? ik duim voor jullie mee!

Terug
Bovenaan