Wens: zwanger in 2021

Hee @JessieJM. Ondanks dat je geen regelmatig cyclus hebt is dag 27/28 rond het weekend net zoals je aangaf met je NOD. Je zou dan nu op dag 23/24 zitten van je cyclus. Dus wel kans dat het de innesteling is. Als je namelijk uitgaat van een 27 dagen cyclus en 7/ 8dpo. Zo lang het niet doorzet is er hoop, even afwachten dus ?

Hee Wensje, ik denk dat ik die opmerking niet snap haha. Vandaag is mijn 27e dag (geteld vanaf 1e dag vorige menstruatie). Maar hoop inderdaad ook op een innesteling! 

Dank jullie wel meiden! ?

Jessie, als je je ovulatie zeker weten gevonden hebt op dag 18, is het erg vroeg voor je menstruatie toch?
Ik duim heel hard met je mee!

Hoi dames, 

ik heb sinds een paardagen naast heel moe, puistjes etc hele gevoelige en soms zelfs pijnlijke tepels. Haha klinkt zo lekker genant he. Maar ben dit helemaal niet gewend rond mijn menstruatie, ook niet voordat ik aan de pil zat. 

Herkennen meer vrouwen dit? En stel dat ik zwanger ben, is dit dan niet heel vroeg om te merken? 

Als ik thuis ben, ben ik gewoon zo blij dat alles uit kan :)

Covo 'gefeliciteerd! Wat fijn zo'n goede echo!
En baby uit liefde. Ik weet niet precies hoe ver je bent maar dat zijn mijn klachten na de eisprong ? en tijdens de menstruatie houden die tepels dan bij mij juist op. Gelukkig is elke vrouw anders en hopelijk past het bij jou bij een zwangerschap :D

Super covo fijn dat de echo goed was zo mooi om dat hartje te zien kloppen en dat kleine wurpje te zien voor het eerst nu lekker genieten 
Ikzelf heb vandaag getest maar was negatief was ook niet de eerste urine van de dag maar toch jammer morgen weer testen want nog niks te bekennen soms wat heel licht roze afscheiding dat heb ik eigenlijk nooit voor de nod  heb ook steeds krampen en dat herken ik ook niet maar de laatste tijd ook geen gewone cyclus gehad door hormonen ik zit donderdag op dag 28 dus misschien was ik ook te vroeg met testen nog even geduld (wat ik dus absoluut niet heb)?dus  
Nog meer meiden getest hier?

@covo super leuk gefeliciteerd geniet er van ben blij voor je hoor!!
@babyuitliefde op hoeveel dpo zit je nu? Ik had dit vorige maand ook na mn eisprong. Heb het bij mn eerste zwangerschap ook gehad maar toen eigenlijk pas na m'n NOD.

Hier nog geen positieve ovu test. Eergister voor t laatst gezellig gemaakt, vanavond komt het er niet van denk ik en wil ook niets forceren dus morgen weer een dag!
Zou dan ook prima uitkomen want verwacht mn eisprong eigenlijk woensdag...

@carolinerkj ja het zou ook een symptoom kunnen zijn dat ik ongesteld miet worden. 

@liefs van ik zit nu op 9 dagen na dpo. Ik zou as zondag mijn menstruatie moeten hebben. Maar het is nog uitvogelen bij mij natuurlijk. 

Terug
Bovenaan