Wens: zwanger in 2021

Nogmaals bedankt iedereen, wat is deze groep toch lief. Hele fijne groep!

Wat spannend weer voor een aantal! Ik ben heel benieuwd de komende dagen!

Snap er niks van  wie helpt
13 januari was mijn 1ste dag vd menstruatie 25 januari had ik 2× de piek gemeten en 26 januari smorgens ook nog de piek en smiddags weer weg 
Mijn normale cyclus voor de iui met hormonen was altijd 25 tot 28 dagen ik heb gister getest maar niet met het eerste urine was negatief vanmorgen met de eerste urine getest ook negatief ik heb altijd 2 tot 5 dagen voor mijn nod bruine afscheiding en nu dus niet wel paar keer heel licht roze slijm gehad ik snap er niks van het is nu ook 14 dagen na mijn piek en als het een late innesteling zou zijn geweest dat is dit toch wel erg laat ook omdat mijn cyclus max 28 dagen duurt en ik heb ook krampen in mijn buik en wat ik ook raar vond bij de intake van ivf gingen ze kijken of mij eileiders er goed uitzagen en toen moesten ze even op mijn buik drukken omdst de darmen ervoor lagen dit hebben wenog nooit gehad mijn vriend vroeg toen ook of ze al konden zien of er wat gaan ze was maar  ze konden niet zien of dat zo was en wat ik ook gek vond was dat ze geen vocht in mijn slijmvlies zagen als ik een echo kreeg in de menstruatiecyclus bij iui zagen ze vaak nog wat vocht zitten en nu was het slijmvlies plat  sorry voor het lange verhaal maar mijn lichaam houd me flink bezig met alle signalen die het afgeeft heel irritant 

@CovO: gefeliciteerd!! Wat fijn om zo'n positieve eerste echo te hebben met een mooi compliment erbij!
Ik heb al een tijdje geen berichtje achtergelaten, maar wel nieuwsgierig met iedereen meegelezen. Volgens mij maken we onszelf helemaal gek met het achterhalen van al die symptomen en toch kunnen we het niet laten haha.
Ik denk namelijk ook iets gevoeld te hebben vorige week. Vanaf vrijdag (8 dpo) heb ik al best veel krampen met op vrijdag zelf ook echt zo'n weeig gevoel (wat ik normaal tijdens de menstruatie heb). Ook voel ik af en toe een harde steek 's avonds, wat is dan weer niet herken van menstrueren. Sommige dagen voel ik het wat meer dan andere dagen. Herkent iemand dit? Het innestellen (hopelijk is dat wat ik voel :) ) kan best lang duren toch? Ik heb tot nu toe nog geen bloed o.i.d. gehad of andere symptomen.. Behalve ineens veel meer speeksel in mijn mond, heel gek! Nog een paar dagen wachten tot mijn NOD en dan kan ik eindelijk testen :)!

@Naturelover, ik herken het niet want hier helaas nog niet zwanger (of met een beetje geluk net), dus geen idee of het een voorbode is van.. :) je NOD is echt al bijna, super spannend. Ga voor je duimen. Wanneer wil je gaan testen? 

@JessieJM: Dankjewel! Ik hoop het vol te houden tot vrijdag de 12e. Dan is mijn NOD. Misschien kan ik niet wachten, maar dan ga ik op z'n vroegst donderdag testen. Ik laat het weten! 

@NatureLover: wat spannend! Ik hoop met je mee dat je binnenkort een positieve test in handen hebt! 

@Caroline: inderdaad, wat kan je lichaam je dan bezig houden met al die signalen. Ik kan je helaas niet verder helpen, heb ook geen idee wat je met die signalen zou moeten...

Terug
Bovenaan