Wens: zwanger in 2021

@naturelover ja ik wil eigenlijk pas zondag de 14e testen. Ik heb nu al 3 dagen wat bruinverlies dus hoop dat het een innesteling is (wat opzich qua timing best logisch is), maar dat heb ik ook vaak voordat ik ongesteld wordt. Dus mijn hoofd gaat alle kanten op haha! Voel me trouwens helemaal nog niet alsof ik ongesteld wordt, dus heb nog hoop ? dagen duren lang nu haha. 

@JessieJM: Ik snap dat zo goed! Ik ga per dag denk ik wel 10 keer heen en weer met gedachtes van zal het nu echt al of beeld ik het me allemaal in haha! Wel super knap dat je kunt wachten tot na je NOD, ga je dan je partner verrassen op Valentijnsdag ermee? Die van mij is op Valentijnsdag jarig dus wie weet heb ik een vroeg verjaardagscadeau voor hem :)
@Zwangeryes: jaa de dagen duren nu super lang! 
@MarliesBB: dankjewel!

Ohh @JessieJM Zo spannend ik duim heel hard voor je!! Die dagen zijn zo slopend altijd.

Valentijn komt er aan dus wie weet brengt dat een beetje geluk bij een aantal van ons!

Ik had vanmorgen een smiley op de CB ovu test en voelde ook aan alles dat ie er aan kwam. Dus zoals verwacht vandaag/morgen mn ei. Vanavond enorme ovulatiepijn gehad was er echt beetje naar van, minder erg dan vorige maand al kan het ook komen omdat ik nu bezig was en dus afgeleid en vorige maand was ik dat die dag niet….
Vanavond gezellig gemaakt en de ovulatiepijn is nagenoeg weg dus of mn ei is al gesprongen of hij staat op het punt om… haha Hoop dat we nog optijd waren. Zaterdag avond voor t laatst gezellig gemaakt omdat het er gister niet van kwam.
Morgen nog een ovu testje doen dan weet ik of de piek voorbij is. En dan naar het wachtbankje….

Ik heb sinds gisteren weer bruinverlies en vanmorgen met plassen werd het 2 keer het donkerrood. 
Ik heb de verloskundige gebeld en mag vrijdag voor een echo komen. Het lijkt nu wel weer bruin te worden, dus hoop dat het een gesprongen adertje is.

Terug
Bovenaan