Wens: zwanger in 2021

@Lissieoli, wat naar zeg. Ik hoop dat de verloskundige je gerust kan stellen. Ik duim voor je dat alles goed is!!
@Naturelover, ja ik wordt hier ook helemaal gek van mezelf! Ik was/ben vandaag ook echt uit mijn hum. Inmiddels is het al de 4e dag dat ik een klein beetje bruin bloed verlies. Ik ben echt bang dat ik weer ongesteld word. Dat spotting wat ik nu heb, is wel een beetje lang voor een innesteling toch? Vet balen, want dat betent dan waarschijnlijk ook dat ik een korte LF heb. Zondag toen het begon was het namelijk pas DPO 8 (en inmiddels DPO 11)! ? Iemand nog goede hoop of er iets meer verstand van?
Hoe is het met de rest van de dames? Nog meer mensen op het wachtbankje? Zag aardig wat NOD's aankomen. 

Caroline, hoe is het inmiddels met jou?

Wat spannend voor een hoop meiden deze ronde zeg! Ik hoop zo op veel goede berichten!

Woohoo Liefs van, een positieve ovulatietest is ook al een superfijn moment! Geen zorgen maken of je op tijd was hoor, sperma is echt lang levend in jouw baarmoeder en je eitje leeft ook nog eventjes. Je hebt er weer alles aan gedaan!

Lissieoli wat vervelend dat dit steeds blijft verschijnen! Hoe is het inmiddels, weer bruin? Ik heb inmiddels ook een appgroepje met dames die rondom mijn datum zijn uitgerekend, en vandaag hadden we het er toevallig over dat van de 8 meiden, er al 4 zijn (inclusief ikzelf) die ergens in de weken zwangerschap al een of meerdere keren wat bruinverlies hebben gehad. En iedere keer was er niks aan de hand, het hoort erbij blijkbaar. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt, en dat je vrijdag gerust wordt! Ik ben heel benieuwd naar je echo!

Jessie, nog niet de hoop opgeven meid. Het kan alle kanten op, dus ook de goede!

Spannend meiden!

Hoi 
Ik denk dat we door gaan naar de ivf vanmiddag iets licht bruine afscheiding en vanavond was het iets paars rood ik zat op dag 28 van mijn cyclus dus ik heb nog een klein beetje hoop dat het niet doorzet meestal is dan de menstruatie er al en nu niet en in sept had ik ook het gevoel dat ik niet ongi zal worden en toen bleek ik ook zwanger alleen had ik toen licht rood bloed en al 3 dagen achterelkaar een positieve test en bloedtest ook positief hellaas bij de echo 3 week later niks meer te zien dus vroege miskraam geweest deze keer heb ik drie keer getest en 3 keer negatief dus eigenlijk houd ik mezelf voor de gek dat het wel een raak kon zijn maar ik denk zolang het niet rood is is er een kans ??was wel een beetje teleurgesteld vanmiddag maar had me ook al.ingesteld op de ivf daar moet ik op dag drie van de menstruatie beginnen met de pil en dan 13 maart beginnen de hormoon spuiten en 25 maart de eerste echo voor de folikkelcheck ook wel weer spannend maar wel goed moed fijne gynaecologen die alles perfect uitleggen en je echt een mens  bent en niet een nummer ook naar Jakob toe veel fijner 
Hoe gaat het met de andere dames op het wachtbankje en de zwangere onder ons?

Hoi allemaal!
Ik sluit me ook graag aan!
Wij zitten in ronde 1 voor ons 2e kindje! Zooo spannend weer en zo onwerkelijk dat we weer begonnen zijn! Onze dochter is nu ruim 19 maanden.
Als ik na het stoppen met de nuvaring een beetje een normale cyclus heb, dan zou mijn NOD op 15 februari moeten liggen! De vorige keer was ik in ronde 2 al positief, dus hopelijk weer snel een positieve test hand! Best veel klachten gehad na mijn eisprong na het stoppen met de nuvaring deze keer. Krampen, moe, misselijk en hoofdpijn.. nu gelukkig allemaal weer wat minder, behalve de vermoeidheid.. Herkennen meer mensen dit? 

groetjes Jessica

Hoi hier de menstruatie vanochtend doorgebroken en zaterdag dus beginnen met de pil en dan begint het avontuur van spuiten en hormonen weer wel spannend maar we gaan ervoor best gek om na bijna 2 jaar de pil weer te slikken en helemaal omdat je een kinderwens hebt dan moet je juist niet de pil slikken beetje tegenstrijdig gevoel ??
Spannend lissieoli dit wil je natuurlijk niet zien je hoort het wel vaker dus nog geen paniek morgen de echo ik hoop dat je dan weer gerust word gesteld 
Hoe is bij jou jessieJM heeft het doorgezet of is het weer gestopt?
Welkom Jessicaa gezellig dat je er bent 
Hoe gaat het met jou covo heb je alweer een echo gehad ik houd het niet meer bij allemaal ?

Lang geleden dat ik hier eens gereageerd heb.
Jessica, welkom in de groep. Ik hoop ook voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt. Ik had ook altijd wel wat klachten na eisprong, maar zag dat als een positief teken (ik wist dan dat ik er een gehad had).
Ik zag dat er veel zijn die zwanger zijn. Dikke proficiat!! 
Carolinerkj, ik vind jou echt ongelooflijk sterk en moedig. Steeds blijven gaan.. Het hele traject moet toch lastig zijn.  Hopelijk is IVF de sleutel tot succes bij jullie.
Covo, superlief dat je men NOD hebt ingevuld, ook al reageerde ik al even niet meer. Zo lief!  Mijn nieuwe NOD zal ergens rond 1 maart zijn. Nu wisselt het nogal vaak dus geen idee. 
Zelf heb ik wat een dipje en tegelijkertijd ben ik tevreden. Ik ben afgelopen dinsdag naar gynaecoloog geweest. Was eerste maal dat ik bij die vrouw ging, was super lieve. Deze cyclyus word ik nu volledig opgevolgd dus moet ik diverse keren op onderzoek bij haar. Ze zei dat alles ok leek. Mijn schildklier leek wel te traag te werken. Al heb ik niets van symptomen en loopt mijn menstruatie redelijk ok. Toch kan dat meespelen. Ik moet binnenkort nogmaals bloed laten trekken om te kijken of die waarde nog steeds verhoogd staat. Indien ja, dan krijg ik medicatie.  Mijn man moet nu ook onderzoeken laten doen. Tot slot, wil ze mijn eileider laten uitspuiten, omdat ik in verleden een operatie aan de buik heb gehad en de kans bestaat dat deze hierdoor ze wat verstopt zijn geraakt.
Op zich dus hoopvol, maar nu kreeg ik opnieuw een onverwachte bloedneus (sinds 3 maanden heb ik dit maandelijks een a twee keer, nooit in de periode dat het innesteling kan betekenen) en ben ik compleet in paniek. Ik ben wat hypochondrisch aan het reageren.. heb nu gevoel dat ik een of andere ziekte ofzo heb.. geheel belachelijk. maar toch. Gelukkig moet ik morgen al terug en kan ik vragen of dit misschien verband houdt met mijn schildklier.
Bedankt dat ik het hier gewoon even mag brengen, ook al was ik lange poos onbereikbaar

@Covo, bedankt voor je bemoedigende woorden! ik heb me weer herpakt. 
@Carolinerkj, spannend om weer aan een nieuw avontuur te beginnen, maar zeker ook leuk denk ik, omdat je nu dan ook weer het gevoel krijgt dat je echt stappen gaat zetten. In ieder geval zo lijkt mij het. Wel heel gek om dan weer aan de pil te gaan haha.
Bij mij heeft het nog niet doorgezet, vandaag (nog) geen bloedverlies, maar wel een drukkend gevoel in mijn onderbuik. 
@Haloweentje, leuk om weer even wat van je te horen. Fijn dat je begeleid wordt door de gynacoloog en dat je wat concrete dingen hebt die je misschien verder gaan helpen. 
Misschien heb ik het gemist maar die bloedneus heeft iets te maken met je cyclus? En anders snap ook wel dat je gewoon moe en onzeker kan worden van allerlei symptomen die wel/niet gerelateerd zijn aan je kinderwens. Kan je soms helemaal gek maken he?

Terug
Bovenaan