Lang geleden dat ik hier eens gereageerd heb.
Jessica, welkom in de groep. Ik hoop ook voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt. Ik had ook altijd wel wat klachten na eisprong, maar zag dat als een positief teken (ik wist dan dat ik er een gehad had).
Ik zag dat er veel zijn die zwanger zijn. Dikke proficiat!!
Carolinerkj, ik vind jou echt ongelooflijk sterk en moedig. Steeds blijven gaan.. Het hele traject moet toch lastig zijn. Hopelijk is IVF de sleutel tot succes bij jullie.
Covo, superlief dat je men NOD hebt ingevuld, ook al reageerde ik al even niet meer. Zo lief! Mijn nieuwe NOD zal ergens rond 1 maart zijn. Nu wisselt het nogal vaak dus geen idee.
Zelf heb ik wat een dipje en tegelijkertijd ben ik tevreden. Ik ben afgelopen dinsdag naar gynaecoloog geweest. Was eerste maal dat ik bij die vrouw ging, was super lieve. Deze cyclyus word ik nu volledig opgevolgd dus moet ik diverse keren op onderzoek bij haar. Ze zei dat alles ok leek. Mijn schildklier leek wel te traag te werken. Al heb ik niets van symptomen en loopt mijn menstruatie redelijk ok. Toch kan dat meespelen. Ik moet binnenkort nogmaals bloed laten trekken om te kijken of die waarde nog steeds verhoogd staat. Indien ja, dan krijg ik medicatie. Mijn man moet nu ook onderzoeken laten doen. Tot slot, wil ze mijn eileider laten uitspuiten, omdat ik in verleden een operatie aan de buik heb gehad en de kans bestaat dat deze hierdoor ze wat verstopt zijn geraakt.
Op zich dus hoopvol, maar nu kreeg ik opnieuw een onverwachte bloedneus (sinds 3 maanden heb ik dit maandelijks een a twee keer, nooit in de periode dat het innesteling kan betekenen) en ben ik compleet in paniek. Ik ben wat hypochondrisch aan het reageren.. heb nu gevoel dat ik een of andere ziekte ofzo heb.. geheel belachelijk. maar toch. Gelukkig moet ik morgen al terug en kan ik vragen of dit misschien verband houdt met mijn schildklier.
Bedankt dat ik het hier gewoon even mag brengen, ook al was ik lange poos onbereikbaar