werken of thuisblijfmama?

oh ben vergeten te vertellen dat mijn moeder alle 3 de dagen op ons meisje past en dit gaat erg goed.
ik werk op maandag, dinsdag en donderdag.

Zo. Ik ben de enige dus die gewoon 4 dagen blijft werken zoals ik altijd deed.

Hoi,

Bij mij is het dus totaal nog anders.
Ik zit (nog steeds) in de ziektewet.... wegens mijn bekken en ppd.
Maar als dat voorbij is ga ik weer aan de slag.

Ik ga wel iets totaal anders doen als wat ik hiervoor deed, en het liefst avonden/week-enden.
"Helaas" moet ik wel gaan werken, financieel kunnen we het gewoon niet bolwerken op 1 salaris.

groetjes Debby mv B'Elanna

Ja, helaas heeft niet iedereen de luxe om thuis te blijven. Gelukkig dat er oma's en kdv's zijn, anders zou het betekenen dat mensen die niet kunnen stoppen met werken, dan maar geen kinderen moeten nemen..
Sil

hey,

Mijn man en ik hebben samen een boerderij dus eigenlijk ben ik het allebei een, werkende thuisblijfmama.
het is wel 7 dagen in de week werken maar tussendoor heb ik genoeg tijd voor mijn mannetje en mijn man ook.
Zo kunnen we elkaar ook afwisselen als de een even weg moet, dus hebben we ook nooit een oppas nodig.
groetjes maiko1984

Hey meiden

wat leuk dat er zoveel gereageerd hebben,leuk om te lezen hoe jullie het doen,3dagen werken is toch wel t gemiddelde.

Geniet van jullie kindjes en van je werk,

groetjes ramona

Hier nog een thuisblijfmama. Hoewel... Sinds gisteren ben ik weer aan het werk. Ik werd door mijn vorige werkgever gebeld of ik weer wilde werken. Welliswaar op een andere afdeling, maar toch.

Ik had aangegeven maximaal 1 dag in de week in het ziekenhuis (administratie) en evt. nog wat thuiswerk te willen doen (met het inwerken natuurlijk wel even iets meer). Ik heb nu een 0-uren contract, en kan zo worden opgeroepen als een van de andere collega's (2 st) met vakantie gaan, of het heel erg druk hebben. Als ik ga werken past mijn moeder op, die woont hier 10 min lopen vandaan.

Nou, die eerste dag gisteren, ik vond het echt niet leuk om zo lang bij mijn kleintje vandaan te zijn. En dan vanmorgen gelijk alweer. Gelukkig hoef ik nu maandag pas weer.

Groetjes Liesje

Hoi najaar moeders,

Ik werk 4 uur per dag in de ochtend want op dat moment is mijn man thuis ik werk van 8 tot 12 en mijn man van 2 tot 11 uur sávond.

Net als ineke ben ik van mening dat wij heel bewust de keuse hebben gemaakt en daar dus ook zelf voor moeten opdraaien.

Nu laat ik me dochter zo en zo niet snel bij iemand achter ze is nu bijna 8 maanden en in al die tijd ben ik een keer een middagje weg geweest en hebben mijn schoonouders op haar gepast maar ik zorgde er wel voor dat ik voor het slapen gaan thuis was.
Dat is iets dat ik gewoon zelf wil doen.

Maar ieder moet het voor zich zelf weten alleen vind ik het wel jammer dat de regering ouders die kinderen naar een opvang brengen wel voordeel geven en ik die dus zelf voor mijn dochter zorg helaas niks krijg maar ook daar heb ik voor gekozen.

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan