Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

@ lianneee: boh ja zit niet mee. Hopelijk groeit die toch nog door dan. Het is zo al spannend genoeg, zonder dit alles. Duim voor je dat ze toch doorgroeien...

Hoe gaat het met iedereen? En hoe voelen jullie je?
ik heb deze ochtend beetje bruin slijm gehad. En iets wat op een embryo lijkt. Super vaag. Maar het was hard en in een ronde vorm. Ik ben bang dat de innesteling niet goed is gegaan. Maar zaterdag of vrijdag een test doen.

Hier alles goed. Wat klachten mja dat kan van alles zijn. Verwacht eind deze week mijn menstruatie. Liever niet natuurlijk ?
Wat gek gebruiker10133442 maar zo groot kan het toch nog niet zijn lijkt mij? 

Wat voor klachten heb je Lynn? Heb je innestelingsbloed al toevallig of andere symptomen? 
Wat ik had was niet groot, ik denk een halve cm, ik baal dat ik geen foto heb gemaakt maar ik heb foto’s op internet gezocht en iets wat precies hetzelfde is alleen bij mij was het zonder bloed. Was echt vaag. Mja hopen dat ik meerdere eitjes had die bevrucht zijn. Ik had er twee/drie tijdens de iui. Maar een drieling zal het iig niet worden?

Lianne: welkom! Wat naar om te lezen dat het je deze cyclus niet echt meezit joh, alaof het allemaal niet shit genoeg is.. ik duim voor je!
Daydreamer: en? Heeft het kleine eitje meegedaan en is de IUI nu geweest?
Ik heb een paar positieve testen gehad door de Ovitrelle, was inderdaad leuk maar jammer dat het niet mijn eigen HCG was... zondag was de test nagenoeg negatief. Dus als ik nu een streepje op een test zou zien weet ik dat het van mezelf is. Heb nog niet durven testen, maar mijn NOD is pas vrijdag... spannend!!

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik baal er echt van. En op 3 dagen te vroeg ook. En ik twijfel of ik de tweede iui zal doen. Waarschijnlijk is de iui op de laatste dag voor mijn vakantie. Dan is het super druk op mijn werk. En mijn baas weet van nix. Ik ben kapster en mijn baas is zon roddelnicht. Ik heb geen zin dat heel de wereld weet dat ik iui doe. Heeft iemand tips. Ik weet t ff niet meer?

@Mandareintje spannend zeg! Ik ga vrijdag voor je duimen!
@Gebruiker10133442 Dat is echt balen ? je bent het traject niet voor niets in gegaan dus ik zou er alles voor over hebben om het te laten slagen. Je baas heeft er vast waardering voor wanneer je dit uitspreekt en je krijgt bijzonder verlof als je in een fertiliteitstraject zit. Dus ik zou het sowieso bespreken met je baas zodat er meer ruimte ontstaat. Het zal je vast een stuk meer rust geven wanneer je aan kunt geven dat je op stel en sprong naar het ziekenhuis moet. Maar dat is mijn mening ☺️

Ik heb vanmiddag weer een echo om te kijken of er weer cystes achter zijn gebleven. Er mist ineens 2 weken van m'n cyclus dus het ziekenhuis staat ook even met hun handen in het haar ?‍♀️
Als alles goed is vanavond weer beginnen met menopur spuiten. Hopelijk laat m'n lichaam me deze ronde niet in de steek. Normaal heb ik altijd een regelmatige cyclus dus dit is erg frustrerend. Een beetje een valse start gehad. Duimen dat deze ronde alles verloopt volgens het boekje en er wel een terugplaatsing plaats kan vinden..

Terug
Bovenaan