Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

Ik heb gister een test gehad en de waarde was 50 Mg van hcg. Ze vond het aan de lage kant dus ik moet wachten tot woensdag en dan mag ik weer prikken. Duurt echt lang wachten.?. 
@taratara, wel fijn dat je voelt dat je lichaam iets doet. Heerlijk toch om te weten dat het nu loopt en over 7/8 maanden een heerlijk babietje in je armen hebt. Geniet er maar van!
@lynn, heb je al getest?
@daydreamer, spannend nog die laatste week, ik ga voor je duimen! En ja Brabant is wel gezellig he?

Nee niet getest. Wacht t maar gewoon af. Verwacht dat het gewoon gaat komen.
Spannend daydreamer. Hopelijk goed nieuws volgende week.
Wachten duurt heel lang he gebruiker...

Bij mijn eerste bloedtest was mijn hcg 17 het verdubbelde netjes. Volgens gyn niks om zorgen over te maken. De ene vrouw maakt sneller hcg aan dan de ander

En Lynn en daydreamer, hebben jullie goed nieuws? 
En taratara hoe voel je je?
bij mij nog ff wachten tot morgen, misschien een goede uitslag met het bloed.
grt brabander

Heej ja het gaat wel. Gistere steken en last van mijn onderrug. Gistere een test gedaan om te kijken of de pregnyl uit mijn lichaam was. Heel licht positief (predictor) Vannochtend nog een x en die was al iets donkerder. ( 11 dagen na de pregnyl). Dus nog even spannend vrij/za NOD. ???
Hoe is het verder met iedereen?

Spannend daydreamer....
Bij mij is menstruatie gisteravond begonnen. Netjes op tijd dat dan weer wel...
Donderdagmorgen gesprek. Van ons mag de verwijzing voor ivf de deur uit..  
Suc6 morgen gebruiker

Hey dames, ik mag over een paar rondes starten met IUI als het nog niet gelukt is om zwanger te raken. Ik heb vandaag een informatie folder gekregen maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe vaak je een echo krijgt. 
Krijg je op cyclusdag 1, 2 of 3 een eerste echo? En dan weer rondom je eisprong toch? Ik krijg een schema als ik begin met het traject maar ben nu al nieuwsgierig naar wat me (hopelijk niet) te wachten staat. 
Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vraag en dat jullie allemaal snel zwanger zijn! 

Hooi taaraa, 
bij elk ziekenhuis is het anders heb ik al begrepen. Bij mij was het op dag 1 van menstruatie doorgeven dat ik ongesteld was. Dan plande ze meteen voor dag 10 een echo. Ik moest dan vanaf dag 3 beginnen met gonal f. Op dag 12 weer een echo om te kijken of ze goed gegroeid waren en of het er niet teveel waren. Die dag was het bij mij goed. Ik ging toen een spuit ovitrelle zetten. Na die spuit heb je zeker binnen 48 uur je ovulatie. Dan mocht ik 24 uur later terugkomen na de spuit voor de iui. Het stelt (vond ik) echt niet veel voor allemaal. Ik wilde het niet omdat ik dat allemaal gedoe vond. Maar ik heb zo geen spijt dat ik het gedaan heb. Ik zou vragen of je volgende maand al mag starten. Klinkt misschien stom maar bij mij na 2 jaar helemaal nix geen zwangerschap, geen miskraam, echt nix. Maar nu wel zwanger. Of het echt goed is weet ik morgen na tweede bloedtest. Succes taaraa!
Wat jammer Lynn. Hopelijk met ivf sneller alles goed en een mooi babietje!
gefeliciteerd daydreamer voor zover!!
grt Brabander 

Terug
Bovenaan