Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

@lianneee Je hebt echt een punt. Thanx voor de reaktie. Had ik ff nodig. Soms zit t tegen en dan weet je t ff niet meer. 
En was de echo goed? Mag je weer gaan starten? Hopelijk meer geluk deze maand.
en mandareintje ik duim nog steeds voor je!!

[quote quote=10216680]@lianneee Je hebt echt een punt. Thanx voor de reaktie. Had ik ff nodig. Soms zit t tegen en dan weet je t ff niet meer. En was de echo goed? Mag je weer gaan starten? Hopelijk meer geluk deze maand. en mandareintje ik duim nog steeds voor je!![/quote]
Daar is een forum voor toch? Elkaar soms even een oppepper geven of om advies vragen ? voor als je het gesprek aan gaat met je baas, heel veel succes en spreek gewoon je gevoel uit. Eventuele emotie wat erbij komt kijken hoort erbij en dat geeft niets! Probeer op dat moment te denken aan de opluchting NA het gesprek! You can do it?
De echo was gelukkig goed! Zitten weer  eitjes wat goede formaat heeft voor dag 4 van m'n nieuwe cyclus (er mist gewoon ergens 2 weken van mn cyclus ?‍♀️). Mocht vanavond weer beginnen met menopur spuiten en maandag weer follikelmeting. Nieuwe ronde nieuwe kansen ? ik ben voor nu dus weer even blij. Hopelijk laat de echo maandag zien dat de eiblaasjes groeien!

@liannee, ik hoef misschien nix meer te bespreken. Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan omdat ik morgen moet beginnen met gonal f en hij was positief. Ik dacht dat ik ongesteld was. Maar schijnbaar niet of ik heb een miskraam gehad. Ik mag vrijdag een bloedtest doen om te kijken of er genoeg hormoon in mijn lichaam zit en dat t niet een miskraam is geweest.
Ik hoop voor jou dat het deze ronde goed gaat en hopelijk maandag twee prachtige follikels. Ik ga voor je duimen.
fijne avond, Brabander 

Hallo dames,
Hoe gaat het jullie?
Wij weer bijna aan het einde van de wachtweken. Maandag is het 2 weken geleden. Mocht het niet gelukt zijn krijgen we een gesprek voor ivf ☹
Hopelijk bij jullie beter nieuws

Gefeliciteerd gebruiker. Hopelijk een mooie bloeduitslag morgen ??
@ liannee wat fijn dat de echo goed was en je weer vooruit kunt. 

@daydreamer, bedankt. Ik voelde me prima, begin nu de eerste kwaaltjes pas duidelijker te merken ( wel fijn want dan weet je dat je lichaam aan het werk is). 
@gebruiker, gefeliciteerd?! Kan de bloeding geen verlate innestelingsbloeding zijn geweest? Hoe was de uitslag vandaag? Duimen!!! 
@Llyn, ik duim voor je voor maandag! Hopen dat het gelukt is! 
@Lianneee fijn dat de echo was. Duimen op een mooie ronde met goed resultaat. 
@mandareintje, hoe gaat het nu bij jou? 
Bij mij zat er vrij lang tussen de pregnyl en de IUI, 38,5 uur. Ik moest woensdag om 7 uur sporten en vrijdag half 10 was de IUI. 

Heb een tijdje niet gereageerd druk met onze verbouwing  wel fijn de afleiding. Vandaag een week geleden de iui dus nog 1 lange wachtweek. Of het 2e eitje mee heft gedaan geen idee wij krijgen na de pregnyl geen echo meer. 

@ brabander( ik kom ook uit brabant) Ik heb bij mij eerste zwangerschap ook een bloeding gehad die ik voor menstruatie aanzag. Alleen was zo misselijk dat ik toch een testje heb gedaan en die was positief. En toen om de 2 dagen 3x bloed geprikt en liep mooi op. Dus een hele grote kans dat het gewoon goed zit. Ik duim mee.

@ Lisanne goede vooruitzichten voor een uitgangsecho hopelijk groeien ze mooi door en mag je over grof wagen anderhalve week je iui.

@Llyn Spannend nog die laatste dagen.. Heb je een idee of er iets gaande is? Ik ga mee duimen dat ivf niet nodig zal zijn.

Terug
Bovenaan