Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

Ja leuk een lijstje met nod.
28 juni – Mandareintje – 4 follikels – Clomid100/Ovitrelle – IUI 1 gecanceld.             
28 juni- gebruiker/Brabander - 2 follikels-gonal f/ovitrelle- 1e iui behandeling
okey wie volgt, behalve taratara?

Tara: gefeliciteerd zeg. Wat geweldig. Geniet ervan!!
IUI ging wel goed. Mijn man mocht nu naast me staan wat wel fijn was. Helaas was de uitslag van hem weer niet goed genoeg. Als het nu niet gelukt is krijgen we een gesprek om door te gaan voor IVF. Flinke tegenvaller en maak me er wel zorgen om. Vooral over hoe dat te combineren is met ons werk. Maar gister fijn gesprek over gehad samen en we laten het op ons afkomen.
Eerst komende 8 dagen afwachten. Hoop zo dat het niet nodig zal zijn.

28 juni – Mandareintje – 4 follikels – Clomid100/Ovitrelle – IUI 1 gecanceld.             
28 juni- gebruiker/Brabander – 2 follikels-gonal f/ovitrelle- 1e iui behandeling
Llyn - NOD 28 juni - 1 follikel - Pregnyl (in eigen cyclus) - 2e IUI behandeling

Wat spannend allemaal de 28e. Hoeveel spermacellen zijn er terug geplaatst Lynn? Er hoeft er maar 1 goed zijn he. Ik ga duimen.
@mandareintje, idd weet ik niet hoe je dat verandert. Dus ik ben een gebruiker hier?. 

En inderdaad heel spannend de 28e!! Ik heb vandaag al een test gedaan, die was uiteraard positief door de Ovitrelle. Was benieuwd of het toch al uit mn lijf was, haha. Nee dus. Ga om de dag testen denk ik om het verloop (afbouw en daarna hopelijk een opbouw!) te zien!

@gebruiker: dank je ? Das waar. 0,5 waren het er dit keer. En savonds nog geklust. 
Veel last van misselijkheid en pijn borsten. Leuk die pregnyl ??
Ga denk ik ook eens testen ?. Moet het altijd aflopen en dan weer oplopen? Of kan het ook hetzelfde/oplopen? 

Terug
Bovenaan