Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

Aaaaah spannend @daydreamer!
@Lynn, wat is dat gigantisch balen zeg! Wel fijn dat je cyclus dan weer op 'schema' loopt.

@Tara, zoals ik net het verhaal van Brabander lees is het bij mij anders. Ik loop bij umcg en daar kijken ze begin van je cyclus of er een cyste zit. Zo niet dan mag je die ronde beginnen met spuiten. Dan kijken ze rond dag 8 hoe de follikelgroei gaat. Afhankelijk daarvan heb je nog 2-3 echo's voor de terugplaatsing. 
Ik had gisteren weer een afspraak. Echo gehad en ze zagen 2 mooie eiblaasjes van 14/15mm. Bloed laten prikken voor de eisprongwaarde. Deze was nog wat aan de lage kant. Ik zou vandaag dan weer een echo hebben maar door de lage waarde heb ik morgenochtend weer een echo. Vanavond voor de zekerheid een ovulatietest gedaan en daar was al een licht streepje op te zien. Hopelijk springen ze zonder de pregnyl niet al voor de terugplaatsing donderdag. De zenuwen zitten er goed in nu, aangezien ze mijn vorige ronde mijn eisprong zijn misgelopen ? 
Spuiten meer van jullie menopur? Krijgen jullie daar ook zo'n gigantische hoofdpijn van? En heb zo'n opgeblazen gevoel nu terwijl er geen overstimulatie is. Ik ben benieuwd naar wat jullie voelen tijdens het gebruik van de hormonen en wie er überhaupt ook menopur&pregnyl gebruiken..
Liefs Lianne

Thanx Lianne, het heeft gewerkt. Ik ben zwanger. De hcg heeft zich verdubbeld dus t is goed. 
Maar jouw eitjes groeien ook al goed. Ik vind het van jouw ziekenhuis veel logischer. Jullie krijgen op het begin ook een echo. Ik heb tijdens deze periode per ongeluk een test gedaan voor de volgende iui en die gaf aan zwanger. Als ik dat niet had gedaan( ik was ongesteld dacht ik nml) dan zat ik nu weer aan de hormonen voor iui poging 2 en was door de hormonen mijn zwangerschap kapot gegaan. 
Fijne avond en hopelijk meer iui babietje of ivf, grt brabander

Hi Brabander, gefeliciteerd met de zwangerschap! Goed dat je toch een test hebt gedaan! Hoe voel je je verder? 
Ik voel me redelijk goed, alleen wat misselijk, maar dat nemen we voor lief. Ben blij dat ik iets merk. Dinsdag de eerst echo, spannend! Wanneer is die van jou?
@Lianne, spannend morgen! De eitjes groeien inderdaad mooi, duimen! Wanneer moest je de pregnyl zetten? Ik gebruik geen menopur, maar gonal f. Had gelukkig weinig last, maar dat van een opgeblazen gevoel herken ik zeker en af en toe stemmingswisselingen, heel gek. Hoofdpijn is wel heel vervelend! 
@daydreamer, spannend de komende dagen, duimen! Wanneer ga je weer testen?
@Lynn, balen dat de menstruatie heeft doorgezet. Spannend dat jullie voor ivf gaan, succes met het gesprek morgen, hopelijk snel een positief resultaat met IVF! 
@taaraa, het is bij elk ziekenhuis inderdaad anders. Ik heb ook altijd een controle echo gehad aan het begin om te kijken of alles goed was, dan rond dag 10 en dan eventueel nog 1 keer voor de IUI. Spannend! 

@brabander! Wauwwwww wat goed! Gefeliciteerd! Hopelijk ga je er enorm van genieten!

@TaraTara, ik heb gistermiddag om 15.00 uur de pregnyl moeten spuiten en ik ben nu aan het wachten op manlief in het ziekenhuis. Om 14.45 hebben we de terugplaatsing! Vind het wel erg spannend! Door de pregnyl heb ik echt het idee alsof m'n buik op ontploffen staat! 
En dan 2 weken op het wachtbankje. Dat zullen vast 2 lange weken worden. Gelukkig heb ik de 2e wachtweek vakantie dus hopelijk gaat die ergste week het snelste voorbij ?

Liefs Lianne

Brabander van harte gefeliciteerd???
Bij mij helaas vanochtend een witte test. Nu afwachten wanneer de menstruatie doorbreekt.
Hoe is het verder met iedereen....

@daydreamer, wat jammer dat de test nu nix aangeeft. En twee keer wel iets. Zou je niet nog een test doen?
@taratara, spannend dinsdag echo. Waarschijnlijk zie je dan ook een hartje. Echt heel leuk. Ik krijg maandag een echo omdat ze bang zijn voor een bbz, vanwege de menstruatie die ik dacht te hebben. Ik zie dan geen hartje omdat het dan 5 weken en 4 dgn is. Maar ze zien wel of het op de goede plek zit. Wel fijn om te weten voordat we op vakantie gaan. En ik ben nog niet misselijk, maar misschien komt dat nog.
@lynn, hoe was het gesprek voor ivf?
@liannee, zoo spannend die twee weken. Ik ga zo voor je duimen. En fijne vakantie, geniet ervan.  
Ik ga voor iedereen duimen hier, 

Fijn weekend, grt Brabander 

Hey meiden, vandaag de eerste echo gehad en inderdaad het hartje zien kloppen, alles zag er goed uit en wij zijn nu doorverwezen naar de verloskundige. Super blij en erg opgelucht! 
@Brabander, hoe gaat het bij jou? Inmiddels al wat meer klachten? Duurde bij mij ook eventjes hoor, maar langzaam komen ze (gelukkig). Hoe was de echo? Hopelijk zag alles er goed uit en hebben jullie de volgende echo kunnen plannen .  
@Lianne, spannend de komende 2 weken! Ik duim heel hard voor jullie. 
Hoe gaat het met de rest? 

Terug
Bovenaan