Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

Heej,
We hebben een heftige periode achter de rug en dan is het som wel moeilijk om de toekomst positief in te zien.
We gaan weer verder en hopelijk mag het snel tot een goede zwangerschap lijden.
Het enige wat ik slik is foliumzuur en verder is ook niks aanbevolen door de gyn.
En wat betreft percentages heeft onze gyn hier nooit over gesproken hoe berekenen ze dit? Ben wel heel benieuwd.
Moet wel weer wennen aan de hormonen kon vandaag wel brullen om alles.
Fingers crossed voor donderdag hopelijk een goede meting.

@daydreamer: lijkt me lastig maar goed dat jullie vooruit proberen te kijken. Ook al is dit niet iedere dag even makkelijk.
Ik heb ook alleen foliumzuur en pregnyl voor de iui. Was vanmorgen in het zh voor fm. Moet vanmiddag terug om 15uur. Krijg al iui. Folikel was al 20,8mm en slijmvlies 9,8. Folikel stond op knappen zag ze aan de vorm. Pregnyl gezet en straks terug. Spannend. Zeker omdat de vorige keer het aantal bij mijn man erg laag was. Moeten vandaag afwachten anders kans op doorverwijzing voor ivf. 
Spannend donderdag. Duim voor je. 
Dat percentage kregen wij te horen na de OFO. Hadden een gesprek over de uitslagen en daar kwam een % uit. 

Hey, ja ik heb gisteren getest en de test was positief!! Mooier vaderdag cadeau was er natuurlijk niet :). Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Vandaag contact gehad met het ziekenhuis en we hebben 9 juli de eerste echo, super spannend! 
Ik blijf natuurlijk nog meelezen om te kijken hoe het met jullie gaat, ben zo benieuwd en duim echt dat jullie allemaal snel een positieve test in handen krijgen.
@daydreamer, lijkt me ook heel moeilijk. Hoop dat jullie aankomende donderdag een goede afspraak hebben. Ik duim voor jullie.
@llyn spannende dag vandaag voor jullie! Hoe is het gegaan? 

@lynn, succes vandaag!
@taratara, wat super leuk, gefeliciteerd. Dat geeft een positieve vibe op iedereen hier dat na 2,5 jaar toch alles mogelijk is. Leuk dat je hier alles blijft volgen.

@mandareintje, bedankt voor je reactie, leuk! Dankjewel! Ik ben zelf ook erg blij:).
@gebruiker, jij ook bedankt voor je reactie, leuk, dankjewel! Ja precies, het is echt mogelijk! Na 2,5 jaar eindelijk een positieve test! Ik hoop echt dst het voor iedereen hier ook lukt! Ja natuurlijk blijf ik meelezen:)!

Zullen we een NOD lijstje maken met wie waar staat? Dan kunnen we het beter bijhouden! Ik zal beginnen:
28 juni - Mandareintje - 4 follikels - Clomid100/Ovitrelle - IUI 1 gecanceld

Terug
Bovenaan