Wie begint er nu ook net?

@michel
Ik zou een groepsapp ook leuk vinden, merk dat ik wel dagelijks lees op het forum maar minder snel reageer. Whatsapp is wat dat betreft een stukje sneller! Hoop dat er meerdere interesse in hebben ?
 
@Daantje, ja dat wachten. Poeh duurt lang haha. Ik ben eigenlijks al sinds mijn eisprong beroerd, last van krampen in mn buik, gevoelige borsten, licht bloedverlies elke ochten en avond. Sinds gisteren is dit licht roze en ook sinds gister last van migraine (normaal heb ik hier last van als mijn nod op’t einde loopt). 
Aankomende donderdag zou mijn nod moeten zijn. Vanochtend een early test gedaan deze was negatief. Maar nu wel weer goed beroerd! Volgens mijn vriend heb ik last van een griepje haha. Nu nog even 4 daagjes afwachten en hopelijk komt mijn nod niet. We zullen zien, maar hoe ik mij nu al een week voel zou ik bijna zeggen dat het wel zo is, maar wie weet houd mijn lichaam me gewoon voor de gek! 
Jammer dat je je nod hebt gekregen! Misschien dit keer iets eerder omdat er wel vanalles in je lichaam is gebeurt?? 
 
@ Mouikebeth, spannend! Want wat je allemaal noemt klinkt niet als een normaal virusje! Successss!! Ik heb wel overal gelezen dat die early testen een beetje onzin zijn en vaak foute uitslagen geven. Dus vertrouw er maar niet op!
@Fren, hilarisch! We kunnen samen een bedrijfje starten! Ik ben into kamertjes, jij kinderwagens én ik kan je mogelijk aanvullen op je medische kennis, want ik ken thuisarts.nl ondertussen uit mijn hoofd, whaha! 
@Michel, opzich vind ik een groepsapp wel leuk, maar ik ben niet heel actief. Dus als er iets gestart wordt, stuur maar een pb. 
@Tien, mijn vriend is ook 28! Ik ben 30. Wij maken hier weleens de grap dat we van leeftijd moeten kunnen ruilen :p 
 
Hoi,
Hier ook een nieuweling. Ik ben Laura, 28 jaar en mijn man 31 jaar. 2 juni zijn wij getrouwd en nu willen we graag een kind. Januari de laatste prikpil gehad dus half april echt gestopt ermee na 8 jaar. Al die jaren geen menstruatie gehad. 1,5 week geleden wakker geworden met erg veel rugpijn en pijn in de zij. Vorige week zondag was het zo erg dat mijn man mij naar de huisartsenpost heeft gebracht. Ze dachten aan een niersteen. Dinsdag weer naar de huisarts geweest en spoed echo gehad. Niks op te zien. Vrijdag kreeg ik menstruatie krampen en gister voor het eerst weer ongesteld geworden. De huisarts denkt dat dit in verband staat met elkaar. Iemand die dit herkent?
De ouders van mijn man konden eigenlijk geen kinderen krijgen. Mijn man kwam als verassing. Hierdoor vind ik het wel erg spannend.
Natuurlijk is het ook super leuk en wil het er het liefst de hele dag over praten! Wij hebben er bewust voor gekozen om niks te zeggen zodat we niet steeds vragen krijgen of het al gelukt is.
Lijkt mij erg leuk om een whats app groep te maken en zo gezellig te kunnen kletsen en mee lezen hoe het bij anderen gaat!.
 
Lieve groetjes Laura 
 
Hoi,
Hier ook een nieuweling. Ik ben Laura, 28 jaar en mijn man 31 jaar. 2 juni zijn wij getrouwd en nu willen we graag een kind. Januari de laatste prikpil gehad dus half april echt gestopt ermee na 8 jaar. Al die jaren geen menstruatie gehad. 1,5 week geleden wakker geworden met erg veel rugpijn en pijn in de zij. Vorige week zondag was het zo erg dat mijn man mij naar de huisartsenpost heeft gebracht. Ze dachten aan een niersteen. Dinsdag weer naar de huisarts geweest en spoed echo gehad. Niks op te zien. Vrijdag kreeg ik menstruatie krampen en gister voor het eerst weer ongesteld geworden. De huisarts denkt dat dit in verband staat met elkaar. Iemand die dit herkent?
De ouders van mijn man konden eigenlijk geen kinderen krijgen. Mijn man kwam als verassing. Hierdoor vind ik het wel erg spannend.
Natuurlijk is het ook super leuk en wil het er het liefst de hele dag over praten! Wij hebben er bewust voor gekozen om niks te zeggen zodat we niet steeds vragen krijgen of het al gelukt is.
Lijkt mij erg leuk om een whats app groep te maken en zo gezellig te kunnen kletsen en mee lezen hoe het bij anderen gaat!.
 
Lieve groetjes Laura 
 
Hoi,
Hier ook een nieuweling. Ik ben Laura, 28 jaar en mijn man 31 jaar. 2 juni zijn wij getrouwd en nu willen we graag een kind. Januari de laatste prikpil gehad dus half april echt gestopt ermee na 8 jaar. Al die jaren geen menstruatie gehad. 1,5 week geleden wakker geworden met erg veel rugpijn en pijn in de zij. Vorige week zondag was het zo erg dat mijn man mij naar de huisartsenpost heeft gebracht. Ze dachten aan een niersteen. Dinsdag weer naar de huisarts geweest en spoed echo gehad. Niks op te zien. Vrijdag kreeg ik menstruatie krampen en gister voor het eerst weer ongesteld geworden. De huisarts denkt dat dit in verband staat met elkaar. Iemand die dit herkent?
De ouders van mijn man konden eigenlijk geen kinderen krijgen. Mijn man kwam als verassing. Hierdoor vind ik het wel erg spannend.
Natuurlijk is het ook super leuk en wil het er het liefst de hele dag over praten! Wij hebben er bewust voor gekozen om niks te zeggen zodat we niet steeds vragen krijgen of het al gelukt is.
Lijkt mij erg leuk om een whats app groep te maken en zo gezellig te kunnen kletsen en mee lezen hoe het bij anderen gaat!.
 
Lieve groetjes Laura 
 
@laura wat leuk, nog gefeliciteerd! Wij zijn 1 juni getrouwd haha. Heb zelf geen ervaring met de prikpil. 
Ik praat er ook het liefst de hele dag over maar kan dat natuurlijk niet zo maar met iedereen, daarom lijkt een app groep top. 
Maar kun je via ouders van nu privé berichten sturen of iets dergelijks om nummers uit te wisselen? Ik snap er niet zo veel van ?
 
Terug
Bovenaan