WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Hey angela!! Hier nog steeds geen RDtjes...haha ja je bedoeld het natuurlijk goed, ik weet het ;) Ben nu 2 dagen overtijd, dus spannend!!

Maris GEFELICITEERD hoor! Jeetje wat goed....je zult wel ontzettend bij zijn he??

Ow ik zit echt in dubio, heb zaterdag getest maar hij was negatief (was 1 dag voor NOD). Zal ik het vanavond nog eens proberen? Ben bang voor nog een teleurstelling....

Liefs lesy.

goedenavond iedereen

eey bedankt voor de felicitaties!!
ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn al die frustraties iedere maand ik weet hoe dat is om gek van te worden als je weer ongie word,
dus meiden ik hoop snel te lezen dat ook jullie zwanger zijn mijn duimen draaien al voor jullie liefs mariska

VOORBEELD: Als je ongi 1 september is en je test 30 september positief, dan ben je toch niet 1 maand zwanger?? Dat klopt niet want je hebt eerst toch je menstruatie en daarna een week eirijping? Dus dan zou je eigenlijk 2 weken zwanger zijn toch? Of berekenen ze zo niet??

Liefs lesy.

Hoi Dames,

Mijn naam is lena en ben 19 jaar oud.
Ik woon sinds een paar maandjes samen met mijn vriend (kennen elkaar al 6 jaar!)
We zijn erg gelukkig met elkaar en hebben gister besloten (naar  lang over denken)  om voor een kleine te gaan.
Het huis is groot genoeg voor zijn 3tjes.
Maar goed, we gaan deze maand beginnen. Ben wel zenuachtig, maar me moeder gaf mij het advies om er niet te veel bij na te denken, omdat het dan vaak wat minder snel/goed gaat. Dus dacht ik als ik nou via internet gezellig over praat misschien dat ik dan tijdens het vrijen wat minder eraan denk .
Maar goed .. lees veel leuke verhalen, maar ook dat het wat minder snel lukt.
Natuurlijk hoop ik ook dat ik naar mijn eerste maand al op de test zwanger lees, maar blijf toch wel beetje nuchter anders ben ik bang dat het telkens een te grote teleurstellig is!

Nou tot snel allemaal!!

goedemorgen allemaal!!

lesy kweet niet of je dat helemaal goed hebt. als je na 1 september niet neer ongi bent geweest dan zit er misschien niet genoeg hcg in de urine.
maar als je wel ongi bent geweest dan klopt het wel met wat je zegt. want dan moet er eerst weer een eisprong zijn geweest. pfff . zo is het geloof ik. haha

o ja en heb je al getest???

ha lena. ( geloof dat ik het goed heb kan het niet meer teruglezen)

leuk dat je ook voor het echie gaat.
spannend allemaal. kweet niet of je aan de pil bent geweest, anders kan je lichaam soms erg raar doen.ontpillen.
maar ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt.
en ondanks dat hier nare verhalen staan moet je wel een positief blijven natuurlijk.
het kan gebeuren dat is zeker waar. maar geniet er maar van!!!
wanneer is je nod???

groetjes angela  

@angels25: Geloof niet dat het het begrijpt haha. Het staat er misschien wat beroerd, maar vanaf wanneer kun je bepalen wanneer je zwanger bent geworden? is dat de dag van je eisprong of niet?? Ben ik wel benieuwd na namelijk.

Enne meiden, hier nog geen ongi gelukkig en dat hoeft ook liever niet haha. Heb wel allerlei rare vage klachten die ik nog nooit eerder heb gehad:
-vaak misselijk (hele dag door)
-snel vol gevoel (echt erg!)
-misselijk als ik te lang wacht met eten
-misselijk als ik teveel heb gegeten (+ballon in buik, wat opgeblazen)
-rommelige darmen
-pijnlijke borsten (vanaf gisteren)
-belletjes/steekjes in onderbuik
-soms een jeukende buik (hihi)

Gek he?? Hoop dus zo dat het raak is, morgen een test doen.
LIEFS

hallo allemaal,

wij gaan inderdaad voor een 1e kindje. Ben dus 31 jaar en volgens mij al best oud als ik de leeftijden zo lees op dit forum. Ik heb alleen nooit echt het oergevoel gehad een echt mama te zijn. Eerst bezig geweest met werk en reizen. Nu we eenmaal besloten hebben een kindje te willen, merk ik toch ongeduldig te zijn!

Deze week de ovulatie dus we zijn vanaf zaterdag trouw om de dag aan de gang! Hebben jullie ook dat het zoooo lang duurt vanaf de ovulatie tot de NOD??

Toch fijn om te weten dat het kan, gefeliciteerd Maris! En Lesy t klinkt goed! Helaas ook minder nieuws, houd moed Lins. Een collegaatje van mij heeft een MK gehad en is weer zwanger!

Suc6 allemaal deze maand!

groet,

Mary

hay mary,

wat spannend allemaal he? ik heb zelf ook dat gevoel hoor van "oud"! Ben zelf 29!
We zijn in augustus gestopt met de pil en nu zo'n drie rondes op gang. Hele rare cyclus! Zit nu op dag 24 en heb het idee rdtjes te krijgen ivm krampjes in m'n onderbuik!! vooralsnog geen bloed, dus nog (kleine) hoop! we zullen moeten afwachten...

hoe vergaat het jou/jullie allemaal?

groetjes

Terug
Bovenaan