WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

hallo allemaal,

hier weer een nieuwe. Ik ben Mary, 31 jaar en we staan aan poging 3. Eerste poging was wat rommelig ivm vakantie maar deze maand wil ik er echt vol voor gaan. Ik bezocht dit forum alleen eigenlijk uit nieuwsgierigheid maar ben aangestoken door de verhalen. Zo herkenbaar! Ik dacht echt allebei de keren dat er iets moest zijn. Gevoelige borsten, misselijkheid etc. Allemaal psychisch blijkbaar! Stom misschien maar je bent zowat je hele leven bezig NIET zwanger te worden en nu je het wilt moet je erg geduldig zijn geloof ik. Mijn NOD (weet nog steeds niet wat al die afkortingen exact betekenen) is volgens de menstruatiekalender op internet 31 oktober.

Groet,

Mary

goedemorgen iedereen

benk maar weer effe alles weer   terug gelezen

ik wist het bij mijn vorige mk ook al met 4 weken en 2 dagen dat ik zwanger was,
ik super blij zelfs 3 testen gedaan allemaal positief!!
heb toen met 5 weken en 3 dagen de dokter gebelt ik mocht de volgende dag langs komen tja en die volgende dag begin ik vreselijk te bloeden
ik weer die dokter bellen hij vertelde mij   toen dat het of een mk is of dat ik misschien zwanger ben van een tweeling tja was toen afwachten het heeft maar 2 dagen geduurd die bloeding maar wel erg!!
was dus toch een miskraam!
denk als ik langer had gewacht met testen dat ik het ook niet eens geweten had of ik zwanger was of niet
maar weet wel as maandag is me nod maar ik wacht wel mooi een week voordat ik het doe heb wel een test thuis liggen maar wil het niet meer mee maken!!

ik hoop ook jij zoeteke dat je het een plaatsje kan geven veel sterkte,
 en op naar de volgende nod,wie weet volgende maand zwanger ik zal voor je duimen

welkom mary op dit forum gezellie,
tja ken het altijd maar save doen want stel je voor je word zwanger en nu vind ik het net een sport iedere maand weer in spanning
is het jullie eerste kindje?

ik spreek jullie wel weer ik gaat effe wat doen groetjes mariska

Hey meisjes ,
Jullie zijn zo lief voor mij !
Ben net in douche geweest , dacht er alles af te spoelen en mij daarna goed te voelen . Maar dat was zo stom van mij om dat te denken voelde mij wel fris maar nog steeds triest . Zal wel slijten zeker .
Mijn man zei gisteren dat hij wilde stoppen omdat het mij zoveel pijn doet wat er gebeurd is . Zo lief van mijn ventje maar dat wil ik helemaal niet . Ik wil nog steeds een zomerbeebje !
We hebben gepraat erover en hij wil nu toch nog doorgaan voor een baby . Alleen als ik nog een keer een MK heb stoppen we .
Nu weet ik wel niet wanneer ik mijn ongi mag verwachten . Zal dat zijn als ervoor of zal het langer duren ? Ach was ik maar terug snel zwanger dan kan ik dit afsluiten .

Heel veel dikke knuffels Lins

Hey!!!

En...en?? Angela ben je zwanger??? En hoe gaat het nu met jou Lins??? Dit forum is niet zo druk bezocht zeg, kom op meiden daar moet verandering in komen!! Wie zit er nog in afwachting??? Ben zo benieuwd naar jullie verhalen!!

groetjes lesy.

hoi hoi

en lesy al rode duivels gezien. ik hoop het zo voor je!!
hoe was de trouwerij??

mary leuk dat je mee komt kletsen. ik zit ook in ronde drie en ik heb mijn nod  = niet ongesteldheidsdag op 1 november.
dus dat wordt klussen meis de eerst komende dagen , weken hihi

lins: hoe is het nu met je??
leef erg met je mee.
vreselijk moet dat zijn, heb het zelf nooit meegemaakt.
en ook al is het klein het is toch een wondertje niet??
nou meid heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent.

nou hier gaat alles goed..
derde ronde. maar is het nu zo dat als je een regelmatige cyclus hebt van 28 a 29 dagen dat je ei dan rond de 14 15 dag zit??
kweet namelijk nog dat ik van mijn dochter zwanger ben geraakt in de derde week zeg maar, aan de hand van ovulatietesten.
en toen die test positief aangaf hebben we het pas de volgende dag gedaan.
dacht toen dus echt niet dat ik zwanger was en was er eigenlijk dus ook niet vanuit gegaan ..
dus afgelopen ronde was ik ziek in mijn derde week en hebben we eigenlijk niks gedaan.
dus eigenlijk weet ik nu wel wat me te wachten staat.

hihi

nou meiden fijne dag en tot horens!!!

groetjes angela

O LESY IK BEDOEL IK HOOP HET ZO VOOR JE DAT JE ZWANGER BENT!!
STAAT ER EEN BEETJE KROM!!
OEPS....

hoi hoi

ik ben hier al weer effe een tijdje niet meer geweest,
mijn nod is vandaag maar heb sinds 3 dagen een ongi gevoel met vlagen had een beetje op internet geneust en bij de meeste zwangeren lees ik dat ze nog steeds een ongi gevoel hebben raar maar waar!!
ik had nog een clear blue digitale test liggen tja kon echt niet wachten tot over een week en heb vanmorgen effe een test gedaan en binnen 1 minuut stond er digitaal zwanger tjee ik wist niet wat ik zag!!
en snel op de fiets effe een nieuwe test gehaald en ook daar binnen een minuut een dikke vette streep tjee super gaaf en ben morgen pas 4 weekjes ver en dan nu al zo snel een vette positief
bij mijn vorige mk had ik met 4 weken en een paar dagen getest en kreeg toen een lichte streep dus misschien is het nu wel beter die dikke streep en dan zo vroeg we zullen zien en afwachten
meiden die nog afwachten voor hun nod ik zal duimen dat jullie ook zwanger zijn,
en voor degene die weer ongie zijn geworden heel veel sterkte voor volgende maand zodat we meer zwangere kunnen verwachten ook zal ik voor jullie duimen,
heel veel liefs mariska

maris

GEFELICITEERD!!!!
en zo snel al positief!!!
echt gaaf!!!
nou meid geniet ervan!!!
ben echt blij voor je!!!

groetjes angela

Terug
Bovenaan