WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Waarschijnlijk een miskraam .Er is nog een kleine kans als de waarden in mijn bloed goed zijn maar ik mocht er niet op rekenen .
Ik vind het heel lief dat jullie mij nu steunen heb daar veel aan !
Laat nog iets weten als ik de uitslag krijg vanavond .

Groetjes Lins

Ha meiden,
Hier nog eentje, we hopen ook op een zomer-baby, want dat zou betekenen dat ik al snel zwanger zou zijn.. Heb vandaag mijn NOD, en eerlijk gezegd, ik heb behoorlijk wat hoop. Heb het gevoel alsof ik met een énorme voorgevel loop. al bijna een week... Ik wil eigenlijk ff wachten met testen, maar weet niet of ik het kan. Heb momenteel geen test in huis, dus moet eerst naar de winkel...
Meiden, ik zie hier vreugde en verdriet... Sterkte en gefeliciteerd...
Ik lees ff met jullie mee, en zal laten weten als ik ongi ben of getest heb...
Groetjes J 26 (inmiddels 30)

Natuurlijk, vreugde en verdriet kan hier gedeeld worden. Ik heb weer wat kramp in mn buik + weeig gevoel...en moet vanavond ook nog naar een trouwerij toe. Eigenlijk ben ik de laatste week niet mezelf meer, ben prikkelbaarder (jaja, gister werd mn man een beetje boos op me en zei dat ik normaal moest doen), heb nergens zin in, wil graag alleen zijn......ik kan niet veel hebben op 't moment. En het rare is, je weet het van jezelf maar je kunt er ook niet anders om doen. Wel apart. Dus ik wil nu graag wat zekerheid, zodat ik weet wat er aan de hand is: zwanger of ongie worden.

(heb een soepjurk aan, het lijkt soms net of heb ik een dikke buik haha.....)
XXX lesy.

hoi meiden

ben ik weer effe tussen het eten koken door,
wilde weer even weten hoe het met iedereen is?

ah balen zoeteke hoop voor je dat de waarden nog hoog zijn bij je en dat het bloeden niks was,heel veel sterkte meid ik lees het wel!!

eey j26 welkom, ook ik loop al de hele week met het idee of mijn borsten mijn bh uit knallen ze zijn erg gespannen maar ja het zal wel tussen me oren zitten haha.
ik heb mijn nod over 4 dagen dus ben benieuwd
ik vind het wel fijn zo n forum lekker praten met zijn allen over hetzelfde onderwerp,
mijn man zegt dat ik er niet zo veel mee bezig moet zijn hij zegt dan lukt het nooit,
tja voor een man is het makkelijk praten

eey lesy misschien toch wel zwanger als ik jou zo hoor ik ben benieuwd
ik spreek jullie weer groetjes mariska

hey meisjes , alles is uit mijn bloed verdwenen en alles is dus eigenlijk van in het begin misgelopen .
Als mijn lijf het vroeger had afgestoten dan had ik zelfs niets geweten . Dus ga ik de volgende keer wel langer wachten met testen .
Maar ik mag wel gelijk weer beginnen met klussen wantde kans dat het nog eens gebeurd is zeer klein en omdat ik na 1 ronde al zwanger was is de kans groot dat het nu ook snel zal gaan !

Heb terug moed gekregen Lins

Hey Lins!!

Ja ik weet dat dat heel erg vaak voorkomt, en dat het in zo'n vroeg stadium mis kan gaan dat sommige vrouwen er geeneens weet van hebben. Misschien maar goed ook....Maar vrouwen zoals wij (die graag zwanger willen zijn)  die al gaan testen bij de eerste dag overtijd (of zelfs eerder!)  kan het zeker gebeuren dat je positief test maar het een dag later toch weg is d.m.v. ongie. Heel vervelend...Maar de eerste maand na een mk ben je wel extra vruchbaar!! Dus ga ervoor meid, en ik hoop dat je deze maand meer geluk hebt!
Wij denken aan je......

Groetjes lesy.

Inderdaad vroeg testen is leuk en spannend, maar heeft ook z'n nadelen.
Ik heb ook al een keer gehad twee dagen overtijd misselijk en moe maar geen test in huis. Volgende dag veel bloed. Zwanger geweest? Heb maar niet meer getest, maar denk het wel.
Maar hoe dan ook het is altijd vreselijk een MK. Of het nu met 4,5 of 6 weken is.
Lins succes in de volgende ronde.
Ik snap heel goed dat je je vrerdrietig voelt!
Gr Anita

Hoi Lins,

Wat is dit klote voor je. Zo in spanning gezeten of het gelukt was of niet, en dan dit. Hopelijk ben je weer snel opnieuw zwanger. Sterkte met het verwerken van dit verdriet. Ik zou echt niet  weten wat ik zou moeten doen mocht mij dit overkomen. Maar gelukkig(wat je geluk mag noemen dan) zijn er op deze site meer mensen die dit overkomen is. En kun je  altijd  je hart luchten. Bij hen maar ook bij ons.
Hoop voor je dat je dit snel een plekje kan geven, en vol goede moed verder kan gaan.  Ook al zal dit moeilijk zijn.

Sterkte.    

Terug
Bovenaan