WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Kleine krampjes in onderbuik wil nog niet zeggen hoor! Ik heb dat af en toe ook wel, al een week lang en nog steeds geen ongi...dus het hoeft niets te betekenen!! Spannend hoor! Weet je ook tot hoelang je moet wachten voor je kunt testen?? of heb je al stiekem getest haha, veel te vroeg, net als ik??
Liefs...lesy

Hey lesy,

haha nu reageer ik op twee topics haha...maar ja je hebt gelijk hoor ik heb al getest hahaha..en ja hoor negatief! dus had gelijk zoiets van zie je nu wel rdtjes komen eraan, maar wie weet nog ff wachten!! wil er niet teveel testen tegenaan gooien, gezien ze best prijzig zijn! maar ja die nieuwsgierigheid he haha!

ik heb ook die symptomen die jij noemt allemaal niet...

groetjes

Hahah, ja we hebben het over hetzelfde op 2 topics...Enne de testen zijn redelijk duur ja, vreselijk. Maar inderdaad, die nieuwsgierigheid is niet echt bevordelijk. Ga ook niet elke dag een test doen, dat is ook onzin. En trouwens hoef je natuurlijk geen klachten hebben, mijn collega die 6 weken zwanger was voelde ook helemaal geen klachten. Dus ik denk nu steeds dat mijn klachten puur door het ontpillen komen! Das ook weer niet leuk ;) Groetjes lesy.

Hoi allemaal ,
Ben hier een paar dagen niet geweest omdat ik het allemaal een beetje moest verwerken .
Heb het een beetje een plaats kunnen geven en ga nu weer met goede moed verder .
Volgens de dokter is de kans klein dat het de volgende keer weer mis zal gaan dus gaan we daar dan ook van uit . Het bloeden heeft niet langer geduurd dan mijn ongi dus hoop ik dat mijn cyclus gelijk blijft .
Dan is mijn klusperiode vanaf morgen . Nu maar hopen dat het snel weer lukt en negen maanden blijft zitten.

Ook wil ik jullie allemaal heel erg danken dat jullie naar mijn geklaag wilden luisteren en ook reageerden . Dit heeft me erg geholpen . Moest telkens huilen toen ik de reacties las maar het deed wel goed .
Hoewel ik jullie niet persoonlijk ken voelt dit forum zo vertrouwd ! Ik kan jullie en de verhalen niet meer missen . Je kan hier toch meer vertellen dan tegen de mensen in je omgeving soms .
DIKKE DIKKE KNUFFELS VAN MIJ !

IK zie ook weer nieuwe dames , fijn dat jullie komen meepraten en veel succes !

En ook een zwangere dus een dikke proficiat maris !

Veel liefs Lins

hoi hoi !!

lins@ fijn meid dat je weer komt mee kletsen. wel ff goed dat je tijd voor je ze lf hebt genomen. en nu in de klusdagen zag ik??? nou ik duim voor je!!!

Lesy@ en meid weet je nou al meer?? ben zo nieuwsgierig. o ja en van die vorige topic is wel twee weken....

Mary@ hoi leuk dat je ook mee komt kletsen. en 31 is toch niet oud?? als jij er klaar voor bent dan is het toch goed?? nou veel plezier en ik hoop dat je snel zwanger bent.

polleker@ spannend!! nog steeds geen rd te bekennen?? dan gaat ie goed!!

groetjes angela

hoi angela,

...nog steeds geen rdtjes nee, maar durf er niet op te hopen! net als iedereen wuif je het een beetje weg, zo van nee zal wel niet want.....

dusz, dat gevoel heb ik ook! zeker omdat ik geen kwaaltjes heb! Het lijkt wel of iedereen die net zwanger is dat wel heeft!!

maarre hoe gaat het met jou? ben benieuwd...welke ronde? wanneer NOD? etc etc..

groetjes

enne..Lesy al (goed) nieuws??

Ow shit, mn hele bericht is weg........Sorry meiden.......maar om nou alles weer opnieuw te typen..GRR!!

Komt er op neer dat ik gisteren ongi ben geworden, dus niet zwanger nee. Maar ach, t was pas de eerste ronde toch?? Had wel mooie cyclus van 28 dagen en die ga ik mooi weer gebruiken voor mn 2de ronde.

Hoe staat het hier? Meiden die nog op hun NOD wachten? En wie zijn er ook ongi geworden?? Hoe voelen jullie je? Veel sterkte toegewenst.

Liefs lesy.

hoi meiden,

rustig hier!!

polleke hoe staat ie?? weet je al meer?
of zijn de rd er??

en lesy jammer meid. maar op naar de volgende ronde. ben je aan de pil geweest hiervoor??
toch mooi een cyclus van 28 dagen!!
dat is fijn.

nou ik moet nog wachten tot 1-11.
mijn nod. we klussen rustig door. haha
zit nu dus op dag 16. dus gisteren mijn ei gevoeld, geloof ik.
ben benieuwd.

groetjes angela

Terug
Bovenaan