WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Hey Lins, dat is lang geleden!!! Hoe gaat het nu met je?? Jullie hebben de klusdagen alweer gehad, wat gaat de tijd ook snel zeg. Die van mij zitten er nu weer aan te komen. De eerste ronde is het hem niet geworden, ik hoop meer succes in de 2de ronde. Was vandaag in de stad, en heb een trappelzakje gekocht. Echt ik kon het niet laten hoor! De kleuren passen precies bij de babykamer, dus ik dacht die moet ik hebben. Hadden jullie al spul gekocht van te voren voor de baby/babykamer?

Meiden, we gaan nog steeds voor een zomerbaby!!!!
XXXjes lesy.

Heej meiden,

Angela: Ja ben inderdaad aan de pil geweest. Merk het ook wel, want werd nadat ik gestopt was met de pil gelijk weer beetje ongi  haha dus denk niet dat het deze maand wat word, want kon zo niet duidelijk zien wanneer mijn eiersprong was.
Maar je weet het maar nooit he!

Kheb erge last van:
Gerommel in de buik.
Al vrij snel een vol gevoel (na het eten)
Zo af en toe krampjes (als of ik weer ong moet worden)

ik las dat hier nog iemand daar allemaal last van had?
Weet iemand misschien of dit komt doordat ik gestopt ben met de pil?
Nouja, maar hoe gaat het verder? Tijdje niet meer geweest.
Waren druk bezig met de woning en dan heb je savonds niet echt veel zin meer om wat te doen!!

Groetjes Lena

hoi hoi

hier gaat alles goed!!!

Lena , echt meid je lichaam kan zo raar doen als je aan het ontpillen bent,
Je voelt van alles, maar ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!!
zou wel geweldig zijn niet??

snoopy@
nu de klusdagen voor jou begonnen is het niet/?
zal voor je duimen.
en twee keer een eisprong heb ik nog nooit van gehoord.
maar ik heb bijv. een cyclus van 29 dagen en ik weet van mezelf dat ik een late eisprong heb.

hier bij mij is het wachten begonnen.
nog 6 dagen voor mijn nod!!
hoop het zo maar je weet het niet.
we zitten nu in ronde 3.
dussss.. het kan nog wel ff duren .
1 november dus, ik hou jullie op de hoogte!!!

groetjes angela

o ja dames hoe gaat ie verder allemaal??
ben benieuwd!!!

Hoi Meiden (angela),

Mijn NOD is 31 oktober. Dus we zitten bij elkaar in de buurt. Inderdaad verschrikkelijk spannend, moet alleen zeggen dat ik echt helemaal niets voel. Voel me super goed. Dus denk dat het niet raak is, maarja de moed natuurlijk niet opgeven!!!!! Ik zit dus nu op dag 27. Handig he ik loop gelijk met de maand. Mijn cyclussen varieeren tussen de 27 en 32 dagen met een tijdje terug ook een keer een uitschieter van 40 dagen. Ik heb deze periode en vorige peridoe het cervixslijm eens in de gaten gehouden en ben benieuwd of ik net als vorige maand mijn eisprong (ongeveer dan) heb kunnen vinden, maar hoop natuurlijk nog veel meer op een zwangerschap.

Succes!!!

Voel jij je anders?

Liefs,

MKO

Hoi

Mijn NOD is ook rond de 31 oktober...eigenlijk morgen maar mijn ei heb ik 17 na mijn ongi gevoeld maar er vanuit einde deze week.

Wil ook graag een zomer baby.
Onze dochter is van de winter ( feb ) dus 1 in de zomer is ook leuk . en in de zomer is het ook rustig met de verjaardagen in de Familie.
Dus wie weet.
Veel succes iedereen en hopen natuurlijk op en zwangerschap.

XXX Trijntje

hoi hoi

nog een paar daagjes en dan... haha

mko @ ook al voel je niks dan  kan je nog goed zwanger zijn hoor!!!
ik hoop het voor je. altijd weer spannend die dagen voor je nod!!
laat je het horen??

grietje@
spannende.  en in de zomer lijkt mij ook wel leuk!! dus snel zwanger raken. anders worden het  misschien wel  najaarsbabies ofzo. maar ja er valt niks te dwingen he??
laat je het  horen??

hier  bij mij gaat ie verder goed. voel wel steken onderin mijn buik dus denk  niet dat ik zwanger ben. maar ja dat dacht ik toen van mijn dochter ook .
haha
nou meiden jullie  horen het wel weer!!

ik duim voor   iedereen !!

groetjes angela  

Hoi hoi,

Angela en Grietje: Wat leuk zo allemaal in dezelfde periode. Ik krijg er gewoon weer de zenuwen van

Heb gelukkig weer wat meer dingen te doen. Stort ik me maar op om het zo maar te zeggen. Ik zit nu op dag 28 en NOD is aanstaande vrijdag. Heb wel besloten dat als ik niet ong wordt ik pas na het weekend ga testen. Heb al aardig wat testen voor niets versleten en dat vind ik een beetje zonde. Ben erg benieuwd.

Succes allemaal!   Op de zomerbabys

Liefs,

MKO

Hoi,

Hey grietje en mko heel veel succes en we hopen voor jullie dat het raak is deze maand!!

En ja angela jij ook heel veel succes.

Ik heb mij klus dagen achter de rug, maar ik heb geen eisprong gevoeld dus blijven we maar regelmatig nog maar ff klussen. als het goed zou zijn zou ik rond 10 nov mijn NOD hebben dus nog ff afwachten.

groetjes Snoopy.

Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.

Terug
Bovenaan