WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

En Jo gefeliciteerd!!!!!.... Wat een fantastisch gevoel als je weet dat er een mensje in je groeit!..
En MKO.. nog tot vrijdag wachten.. Je geduld wordt wel op de proef gesteld he?!.. Succes, ik zal voor je duimen!
xx

quote: MKO reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2008 13:44:30'));

waauuuuuuwwwwwwwwwww!!!!! JO Gefeliciteerd. Super hoor. Ik zou zeggen geniet ervan!

Merkte je al iets van je zwangerschap of niet?

Andere meiden succes allemaal he. Wat duurt het wachten toch lang. Zit nu op dag 29, dus nog tot vrijdag wachten, maar ga eventueel pas na maandag testen. Nog even nagelbijten dan.

Liefs,

MKO

Hoi MKO

Ja ik merkte het meteen dat ik zanger was. Mijn borsten werden meteen voller en vanaf vorige week krampen in mijn buik. Vandaag kreeg ik ineens rode vlekken in mijn gezicht/nek ? Veel succes met de komende dagen en hopelijk test ook jij binnenkort positief !

Gr. Jo  

Hoi meiden,

Thanx voor jullie felicitaties. Leuk !

Hoop echt dat het allemaal goed zal gaan en 6 juli 2009 een klein mensje op de wereld mag zetten.

Succes meiden!

Hallo,

Ik ben in september 26 jaar geworden en sinds een jaar getrouwd met mijn man van 27 jaar. In september ben ik met de pil gestopt en wij gaan dus voor onze eerste, hopelijk een zomerbaby!! Ik ben ondertussen 1x ongesteld geworden en zit nu dus in mijn 2e ronde, afwachten dus.. spannend, spannend, spannend!

Groetjes

Hoi meiden,

Jo: bedankt voor je reactie.

Denk dat ik ong ga worden. Gister een drupje bloed op het wc papiertje en echt enorme buikpijn en problemen met mijn ontlasting en winderig. Ik huilen en huilen en huilen . en sinds dien geen rode duivels meer te bekennen. heb dit nog nooi tgehad. Had me gister er net overheen gezet op naar de volgende ronde en dan nu dit weer. Ik hoop echt dat het vandaag doorbreekt.  Snap er niets van.

Liefs,

MKO

JO.   Gefeliciteerd met je zwangerschap, echt geweldig, hoe voel je ???

MKO . vervelend voor je dat je ongi is gekomen.....maar je had maar een beetje bloed...nu niet meer maar wel buikpijn....mischien zet het wel niet door....en ben je wel?????
Veel succes meid, na zo lang wachten ...hoe is het nu is je ongi nu door gezet of niet.

LENA. dit is ook jou week voor je NOD.......ook veel succes

En natuurlijk voor alle meiden veel succes.

Hier is nog steeds nog niets, geen RD te bekennen... maar kan nog wel komen.
Mijn borsten doen wel zeer of gevoelig, maar zegt niets , mijn lichaam heeft mij vaak voor de gek gehouden.
Wacht wel een week af als er nog steeds niets is.

Ga morgen met mijn familie halloween vieren....dus voor de zekerheid geen drank, lekker aan de fris. ben ook de bob.

Een goed weekend iedereen en hopelijk op goed nieuws.

XXX Trijntje

XXX

hoi meiden

leuk dat we er zich ook weer nieuwe meiden hebben aangemeld.
welkom!!!

hier nog twee dagen voor nod. en ja kon me niet bedwingen vanmiddag. en dus een test gedaan. wat denk je doet de test het niet!!!! whaaaaaa
nou ja maar goed ook . zaterdag mijn nod en dan maar wachten tot maandag.
ik voel nog niks van buikpijn of iets dergelijks dus ben benieuwd...

mko@ hoe is ie nu? is je ongi doorgebroken of gestopt??
raar lichaam hebben we?? nou meid ik hoop echt dat ie gestopt is en dat je alsnog zwanger bent.

jam_ernie@ spannend zo in de tweede ronde?? wanneer is je nod??

kip@ joh meid wat rot van die miskraam. hopelijk ben je snel weer zwanger zodat je het achter je kan laten. is niet niks.
maar volop in de klusdagen niet!?!?! spannend!!!

lena@ en al getest?? hihii

groetjes

@angela
nou inderdaad volop bezig..  in de eerste ronde waren we gewoon zwanger zonder naar mn cyclus  te kijken of iets dergelijks.. maar nu een ongesteldheid afgewacht en kan niet wachten om weer zwanger te zijn.. dus nu me maar eens in de vruchtbare dagen verdiept en daar zitten we middenin!  denk ik vooral.. want cyclus is nogal lang.. 32-33 dagen..
succes met tot maandag wachten! duurt nog zo lang.... ik heb ook wat testen voor niks gedaan.. na de miskraam.. elke keer hopend dat het nog positief zou zijn.. nod is de 14e hoop dat ik me tot dan kan inhouden!
succes en zal voor je duimen!
xx

Terug
Bovenaan