WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Hier is alles nog steeds rustig....krijg wel een gevoel dat toch mijn ongi deze week wel komt.
Eigenlijk is dat ook wel goed nieuws want dan zal dat de eerste x zijn vanaf maart dat mijn cyclus normaal is...maar natuurlijk hoop je op een zwangerschap.
Heb deze week nachtdienst, dus de dagen vliegen om .
Als dit weekend de ( RD ) nog niet is, ga ik volgende week testen.
Spannend!!!!!!!!!!!!!!

hallo allemaal,

hier nog 1 waarvoor t vrijdag een spannende dag is. ook mijn NOD valt op 31 okt. voel me ook prima. heb wel kleine dingetjes die erop zouden kunnen wijzen maar t kan ook zomaar weer mijn menstruatie zijn. t lijkt allemaal zo op elkaar.

is t echt zo dat je niets hoeft te voelen en toch zwanger kunt zijn? mijn gevoel zegt als ik maar misselijk wordt en donkere tepels krijg dan is t zover hihi

ach we wachten wel weer af pfff

sterkte allemaal en iedereen vrijdag even een berichtje ok? ben te nieuwsgierig.

groet

mary

Hoii Dames,

Het is voor veel spannende dagen, zit er zelf ook bij haha!
Aankomende zondag hoor ik weer ongi te worden dus het is even af wachten.
Heb wel telkens het gevoel van oww ik wil nu wel testen! Dus moet me zelf goed in bedwang houden!!

Nou meiden suc6 allemaal en we horen het wel!!
Zal voor iedereen duimen.

groetjes Lena

Hoi,

Ik ben er een tijdje niet geweest.
Vandaag mijn NOD officieel maar ik ben niet ongesteld geworden !!! heb na het stoppen met de pil iedere keer een cyclus gehad van 28 dagen.(3x)
Ga morgenvroeg testen als ik uit de nachtdienst kom.......spannend !!!!

Liefs Jo

Ik heb een positieve test gehad vanmorgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben echt superblij maar ook zenuwachtig. gaat het wel allemaal goed.......
wanneer moet ik naar de huisarts? Wanneer moet ik het vertellen op mijn werk, ben nl. politieagente. etct etc etc. maar vooral ben ik blij en mijn vriend vind het ook super!!!!!!

Ik laat nog van me horen !!

JO

JO GEFELICITEERD!!!!!

ECHT GEWELDIG NIEUWS EN DAT ER MAAR VELE MOGEN VOLGEN!!!!

hoi meiden.

hier nog steeds rustig. we zitten allemaal zo'n beetje in de zelfde periode he?!?!
nou meiden kom op!!!
op naar de volgende zomerbaby!!!

groetjes angela

waauuuuuuwwwwwwwwwww!!!!! JO Gefeliciteerd. Super hoor. Ik zou zeggen geniet ervan!

Merkte je al iets van je zwangerschap of niet?

Andere meiden succes allemaal he. Wat duurt het wachten toch lang. Zit nu op dag 29, dus nog tot vrijdag wachten, maar ga eventueel pas na maandag testen. Nog even nagelbijten dan.

Liefs,

MKO

Hii meiden!
Hier ook mijn verhaal, ik ben 24 en  1 jaar getrouwd, in augustus gestopt met de pil en de eerste ronde was ik gelijk zwanger.. Helemaal gelukkig natuurlijk! Maar helaas is het uitgelopen in een miskraam.. :S Ben nu tussendoor een keer og geweest en nu mijn nod 14 november.. Spannend dus!.. Heb het idee dat als ik weer zwanger ben ik dan eindelijk die miskraam achter me kan laten.. Is dat stom?
xx kip..

Terug
Bovenaan