WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Hoi,

Nou dames zit nu op dag 31. Mijn NOD en geen ongi. op dag 29 (dus nu twee dagen geleden) een drupje bloed verloren, maar echt bijna niks. Dacht toen ongi te worden, maar tot op heden nog niets! Ik snap er echt niets van. Ga nog steeds maar van het negatieve uit en dan zien we na het weekend wel verder. Tenminste zo wil ik denken, maar lukt natuurlijk niet.

Hoe is het met de andere dames en hun NOD?

Liefs,

MKO

Hey

Vandaag ook mijn NOD.
Maar nog geen RD.
Heb verder ook nog geen buikpijn, wel last van mijn borsten.
Gewoon weer afwachten.

MKO......dus je ongi is nog niet door gezet ..eigenlijk een goed teken. hopelijk blijft het hier bij.
Ik duim voor je.

Voor de rest van de dames veel succes.

XXX TR.

Hoi Grietje,

Ja hopen hopen en nog eens hopen. Jij ook veel succes!!! Wat is het toch weer spannend. Geloof dat ik maar even boodschappen ga halen. Straks komt een vriendin koffie drinken, dus heb mooi even wat afleiding.

Liefs,

MKO

dames hallo!

hier een heel blij berichtje van mij. Ik ben zwanger!! woensdag (2 dagen voor NOD) hield ik t niet meer van de spanning dus toch 2 testen gekocht (clear blue). na t eten getest samen met mijn mannetje en ja hoor een heeeele lichte verticale streep door de horizontale controle streep! Je moest wel goed kijken maar er stond een kruis. Toch nog onzeker natuurlijk dus had bedacht dat ik de 2e test vanochtend zou gaan gebruiken. Dan zou ik officieel over tijd zijn. Maar op een of andere manier had ik een goed gevoel omdat ik allemaal rare vlindertjes in mijn baarmoeder voelde en later ook krampen. soort ongikramp maar dan net anders. Borsten werden ook anders en had na 2 uur iedere keer al weer zo'n honger! Tja en moe.

Vanochtend getest en ja hoor een duidelijk kruis. nog niet super donker maar wel duidelijk aanwezig. We zijn echt superblij. Ga zo bij de Etos nog maar een ander merk kopen om helemaal zeker te zijn. zo 1 met 'zwanger'   erop. dan bestaat er geen twijfel meer...

Liefs mary

Ps Meiden die nog niets weten of al met een nieuwe ronde bezig zijn heeeel veel succes!

hoi hoi

mary van harte meid. gefeliciteerd!!

mko weet je al iets??

hier vandaag mijn nod. en nog geen rode duivels te bekennen.
maar ja ik heb mezelf voorgenomen niet eerder te testen dan maandag.
en hoe het voelde bij mijn eerste zwangerschap toen ik zwanger was weet ik ook niet meer.
dus ja wachten en in spanning zitten is het enigste wat je kan doen.

nou meiden succes!!

groetjes angela

Hoi Allemaal,

Zwangere: Gefeliciteerd!!!!

Angela: Nee ik weet nog niets. Nog niet ongi en voel me ook prima. Behalve dan dat ik snachts me helemaal kapot zweet en het toch koud heb. Dus ik wacht het in ieder geval af tot na het weekend.

Voor jou ook spannend dus he!!

Ik hoop dat wij en alle andere meiden op dt forum snel een positieve test in handen hebben.

Liefs,

MKO

hoi allemaal!!

vandaag dus mijn nod en nog niks te bekennen en te voelen.
wel steken. wat ik volgens mij nog wel herken van een soort bekken/bandenpijn.
maar goed.. wordt dus gedwongen om pas maandag te testen want ik heb niks in huis.
dat is maar beter ook .
ik ga nu lekker slapen en zie morgen wel weer!

mko hoop voor je dat je volgende week een positieve test in handen hebt.

groetjes angela

Hoi

Hier zijn de RD tjes gekomen ( gisteren ) en heb er wel last van...veel buikpijn enz....... was dag 32 en de vorige x was het 59 dagen....dus nu is het op regel hoop ik.
Balen wel natuurlijk , maar als het nu op regel is ben ik ook blijf ....maar toch..... we gaan naar de maand november mischien word het dat onze maand.

Zomerbaby kan het nog worden dus we gaan er nog voor.....

XXXTr.

Terug
Bovenaan