WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Hoi Dames,

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden.
heb effe terug zitten rekenen en precies 14 dagen geleden had ik steken onderin mijn buik, maar die dag hebben we 'avonds geklusd. De twee dagen daarvoor niet!

Mijn volgende menstruatie zou als het weer 28 dagen is 28 okt. zijn !
ben erg teleurgesteld en hoop dan ook deze maand wel zanger te raken.
Dus het wordt klussen geblazen 12/13/14 okt.

Gr. Jo 15

hallo dames,

Jo wat rot dat je ongesteld bent geworden, wat een teleurstelling elke keer dat het komt he? Ik moet volgende week vrijdag ongesteld worden, maar voel nu al buikpijn alsof het eraan zit te komen. Mijn cyclus is elke maand 29 dagen, dus ik weet niet wat dit nu weer kan zijn....mijn lichaam houdt me sinds ik zwanger probeer te worden elke maand een beetje voor de gek. Elke maand denk ik, o dit heb ik nog nooit gevoeld...mijn borsten doen nu wel heel erg pijn..etcetera etcetera. Maar dat komt natuurlijk omdat ik er allemaal veel meer op ben gaan letten wat je allemaal voelt. Lastig! Deze maand ronde 7, hopelijk is het raak! Zijn er al dames die denken iets te voelen? Het is tenslotte 1 oktober! Succes allemaal!
liefs,
Julie

hoi meiden

wachten wachten en nog eens wachten.
en wachten duurt lang, maar geduld is een schone zaak!!
nog niks te bekennen hier. vorige keer was ik op woensdag ongi geworden dus heb vandaag mijn nod!!!
spannend!
maar denk niet dat het nu raak is. ronde twee. maar aan de andere kant waarom eigenlijk ook niet???
gek is dat ( tenminste zo ervaar ik dat ) ik denk elke keer zou toch wel niet.
maar ja hebben wel geklust in vruchtbare periode dus waarom zou het dan niet zo zijn...

zie Julie zo gaat dat dus. haha. welkom!! en hopelijk ben je snel zwanger.
ik snap dat wel hoor dat het door je hoofd gonst want ik heb dat net zo...
maar als ik eenmaal ongi ben denk ik maar zo volgende keer beter..

wanneer is jou nod??? of had je dat wel vermeld.
kan het nu niet teruglezen namelijk.

ik hou juliie op de hoogte..
groetjes angela
mama van denise 18-09-2007

he mko, las net op een ander topic dat je ongi geworden bent.
balen meid!! hopelijk de volgende maand meer geluk!!
zal voor je duimen...

groetjes angela

Hoi Angela,

ja waarom eigenlijk niet bij je tweede ronde zwanger? Kan heel goed! Mijn nod is op 10 oktober. Dat duurt nog zoooooooo lang! haha... Het is in elk geval heel fijn om er op dit forum ongestoord over te kunnen kletsen, echt goed is dat.
Spannend vandaag, laat je horen als je wat meer weet? Zo leuk als je het stiekem wel bent!
liefs

Julie

hoi dames,

Aan alle nieuwe dames , tof dat je hier komt meekletsen . Laat nu en dan eens horen hoe het met jullie gaat , dan kunnen wij hier lekker meeleven met jullie !
Jo & MKO , wat sneu voor jullie !!! Volgende ronde meer geluk meisjes , ik duim voor je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wel ik besefte vandaag opeens dat ik bijna op de dag van de waarheid ben . 5 oktober !
Ben sinds vandaag mijn klachten kwijt . Eindelijk . Nu alleen ongigevoel , maar dat wil niks zeggen ? kan nog alle kanten uit .
HOPELIJK DE GOEDE HAHA

Liefs Lins

he hoi

het wordt echt een verslaving!!

Jo: wat jammer dat je ongi bent geworden.
hopelijk volgende ronde een positieve test in handen

Zoetteke: spannend he. hoop voor je dat je zwanger bent.

hier nog steeds niks. geen ongi gevoel, maar wel al een paar dagen zere borsten, een beetje stekerig.
heb vandaag maar zw. testen besteld via internet maar denk niet dat ie er morgen al zijn.
dus ga denk ik zaterdag pas testen als ik dn nog niet ongi ben.

groetjes angela

hoi hoi

nou ik hield het net niet meer van de zenuwen en ben als een gek naar dorp gefietst voor een zwangerschapstest.
maar helaas.... negatief.
al wel een dag overtijd en nog geen ongi klachten,
wel zere borsten.
maar laat die rode duiveltjes nu maar komen!!
en op naar ronde 3...

groetjes angela

Terug
Bovenaan