WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

angela ,
wat is dat balen meid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat de duiveltjes nu maar komen he , en nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar .
Je zal je nu wel slecht voelen he meis , maar laat je hooft niet hangen . Denk aan je !

Zijn er nog meiden met goed of slecht nieuws ? Ben best wel nieuwschierig ( sorry )
Veel liefs Lins

Hoi, heb niet echt nieuws. Maar Zoetteke was benieuwd hoe het er bij jou mee staat. Ik heb ook morgen mijn NOD, denk alleen wel dat ik ongi ga worden. Af en toe heb ik krampen in mijn buik. Ach we wachten maar rustig af. Ga er nu gewoon vanuit dat het niet is gelukt.

Hallo dames,

Wachten wachten en nog eens wachten. Ik moet nog 2 weken wachten. Vervelend dames dat jullie het geworden zijn. Ik moet nog 2 weken wachten op de rode duivels of niet (hoop het niet natuurlijk)
Doeidoei
groetjes Donja

Hoi dames,

Ik leef met julie allemaal mee. Al die verhalen zijn zooooo herkenbaar. Vooral de zogenaamde " signalen " waarvan je denkt dat ze door zwangerschap komen.

Welkom  nieuwe dames, leuk dat jullie mee kletsen.

Ik realiseer me sinds kort dat ik eigenlijk nooit gedacht had dat zwanger worden eigenlijk best moeilijk kan zijn en denk wel eens dat ik veel eerder met de pil had moeten stoppen. Vroeger riep ik altijd dat ik helemaal geen kinderen wilde zelfs...
Sinds ik mijn vriend leerde kennen, 5 jaar geleden is dat gelukkig veranderd en wil ik niets liever dan een gezinnetje samen.

Heb net weer eens gekeken wanneer de beste klusdagen zijn deze maand, en ja hoor dat valt precies in mijn werkweekend .

Alle dames  heeel veeel succes deze maand !

Jo15

hoi hoi ,

wel hier komt het 3x per uur naar toilet , gloeiende en jeukende borsten , een goed humeur en tottaal geen ongi gevoel NIETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben eigenlijk helemaal niet nerveus . Begrijp mezelf niet echt maar ben er precies gerust in . RAAR ! Zal wel tranen met tuiten zijn als rode duivels komen haha

Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel liefs Lins
ps : Ben niet zat hoor haha

Heey meiden....

De spanning is hier om te snijden....de een na de ander die (helaas) met een negatief nieuwtje komt...Ik moet ook nog 9 dagen wachten voordat ik kan testen, en dat wachten duurt zooo lang! Hoop echt dat het raak is...Ik droom al zelfs van een gezinnetje, hoewel het wel steeds andere kindjes zijn die in de dromen voorkomen  haha. "S morgens ben ik soms dan echt teleurgesteld als ik niets meer hoor huilen....

Dames...succes, we horen het graag!
Xjes Iesy.

Ow nee sorry...als ik weer een cylus heb van 24 dagen moet ik nog 6 dagen wachten!!
Yesss, dat scheelt weer een paar dagen!!

hallo allemaal

vandaag mijn nod maar nog altijd niets te zien !
Probeer wel realistich te zijn , wie weet houd mijn lichaam mij wel voor de gek ?

Groetjes lins

Terug
Bovenaan