wie had toen zij zwanger bleek te zijn toch de pijnen van ongesteld worden?

Hoi liselotte,

Dat je temperatuur zo hoog is kan komen dat je misschien toch wel zwanger ben. Want als je je ongi moet krijgen zakt je temperatuur en als je zwanger bent dan blijft ie hoog. Zelf heb dat ook gehad temperatuurde nooit zoveel had het eigenlijk een beetje van mezelf afgezet om zwanger te worden was er teveel mee bezig. En toen ik dus mijn NOD had riep mijn vriend van te voren al dat ik zwanger was vanwege mijn warme temperatuur. En ja hoor heb 3 dagen na mijn NOD positief getest, en ben inmiddels 18 weken zwanger.

Zal heel hard voor je

Gr Fruit Girl

Hoi fruitgirl en daantje.
Welke testen hadden jullie gehaald?
Ga er vanmiddag een halen.
Toen bij mijn eerste zwangerschap had ik gewoon een huismerk genomen.
Gr liselotte

Hoi Liselotte,

Ik heb bij de apotheek een test gehaald ik weet alleen niet meer precies wat het merk was, ze waren wel prijzig. Maar ik had op mijn NOD getest met predictor en die gaf toen negatief, toen testte ik 3 dagen daarna met een test van de apotheek en positief.

Ik wens je heel veel succes en laat het horen he als je getest heb.

Gr Fruit Girl

Dag meiden op deze forum. Ik vind het erg leuk om jullie verhalen allemaal te lezen, zo te lezen ben ik dus niet de enigste die erg met het zwanger worden bezig is... Ik ben zelf vanaf januari met de pil gestopt en sinds die tij met condooms, zo hopen we dat de hormonen mijn lichaam uit zijn tegen de tijd dat we voor het eggie gaan. Woensdag avond begon mijn menstruatie, als deze voorbij is gaan we voor t eggie!! Ik hoop voor de meiden die bezig zijn dat t snel raak is en dat ze van een heerlijke zwangerschap kunnen genieten. groetjes en tot schrijfs... el

Dag liselotte, wat knap dat je kunt wachten met testen!! Ik zou niet weten hoe snel ik een test ging kopen... Ik hoop voor je dat het raak is, ik ben benieuwd!!                                     voor je...

Hoi Liselotte,

Ik lees je verhaal nu al een paar dagen mee..
Ik zou je bijna willen dwingen om vandaag te testen  ben erg benieuwd!
Ik denk eerlijk gezegd dat je zwanger bent, maar wil je ook weer geen valse hoop geven.. weet natuurlijk niet hoe regelmatig je cyclus is, maar alles wat je zegt komt mij erg bekend voor... Ik heb net een miskraam gehad maar voor ik erachter kwam dat ik zwanger was voelde ik me net zoals jij nu.. en om heel eerlijk te zijn voel ik me nu weer zo dus de kans zit er bij mij weer in dat ik zwanger ben..
Ik raad je aan om een kruidvat test te halen.. Blijven niet heel mooi om te bewaren, maar ze geven altijd een goed resultaat!
SUCCES meis en laat het ons weten!
Ik wacht in spanning met je mee!!!
Liefs,
Rian

Hoi iedereen,
wat leuk die reacties allemaal.
vind het ook heel goed van mezelf dat ik nog niet getest heb want de vorige keer heb ik getest toen ik een dag over tijd was.
ik ben normaal niet geduldig.
ga vanmiddag een test halen en dan doe ik hem morgenochtend.
ben gewoon heel bang dat ik intussen toch nog ongi word.
denk heel de dag al dat ik ongi word.
verlies namelijk veel vocht.
en nog steeds pijn onderin mijn buik.
als ik morgen positief zal testen zal ik het nog niet kunnen geloven.
heb een meisje van zes en zij vraagt al een jaar om een broertje of zusje.
vind het zo moeilijk om dit voor haar te verzwijgen.
als het morgen positief is dan is zij de eerste die het zal weten.
gr liselotte

Terug
Bovenaan