Hallo,
sinds vier weken ben ik bevallen van een zoon Stijn, het was een erg zware bevalling en uiteindelijke is zijn met een keizersnee geboren. de eerste paar dagen heb ik in het ziekenhuis gelegen waar Stijn naast mij lag. in de kraamtijd heb ik stijn in de wandelwagen naast mijn bed gehad omdat ik dit fijn vond maar ook omdat ik moeilijk mijn bed uit kon. de laatste dag van de kraamtijd hebben we geprobeerd om stijn in het ledikant te laten slapen, de eerste twee dagen ging het goed en toen begon de elend, hij wilde niet meer in het ledikant slapen, hij schreeuwde moord en brand, erg zielig maar ook erg frustreren. zodra we naar hem toe gingen en hem oppakte en tegen ons aanlegde was het goed en sliep meneer, maar zodra we hem terug legde was het weer mis. in eerste instantie dachten we dat het bedje te koud was en hebben er een warme kruik bij gelegd, maar dit was het niet, ik had het idee dat het ledikant hem geen veiligheid bood en dat ik hem niet goed onder kon stoppen, het frappante was dat als hij in de bak van de wandelwagen in de huiskamer lag dat meneer wel sliep. dus we hebben de bak van de wandelwagen in het ledikant gezet, ook dit werkte niet, onder tussen was ik ook aan het rommelen met de voeding.
uiteindelijk heb ik twee dagen op de bank geslapen met stijn in de wandelwagen naast me, dit ging redelijk. maar ik kan natuurlijk niet elek nacht op de bank gaan slapen, ik wil gewoon dat hij op zijn eigen kamer gaat slapen en het liefst ook de hele nacht door, of dat hij nog 1x per nacht komt voor de voeding.
wie heeft er nog tips om uit te proberen????