WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hoi meiden,

Als je een halve dag niet leest, heb je weer heel wat in te halen! leuk zeg!
Ik leef allemaal erg met jullie mee!! En hoop gewoon dat iedereen zwanger is!
Heel veel succes met wachten, en tetsten allemaal!
Ik denk aan jullie en duim voor jullie!

Groetjes

Kan iemand mij helpen met de datums van de eisprong, NOD enzovoorts?

Mijn cyclus van afgelopen periode was van 9 juni ( 1dag van menstruatie) tot 10 juli ( 1e dag van menstruatie) = 31 of 32 dagen?? En dan is mijn eisprong rond de 24e ofzo? Of ergens daar? En mijn NOD dan? Hoop dat iemand mij het nog een keer kan en wil uitleggen!

hai anoniem
bedankt voor je lieve woorden en dat je zo meeleeft.

ik heb dat van jou uitgerekend en kom op 31 dgn als je daar 14 dgn aftrekt kom je op 26 juni.
ik ben geen kenner omdat ik zelf een cyclus heb van 28 dgn maar heb vaak gelezen dat je eisprong 14 dgn voor je ongie is.

dus voor de volgende keer teminste als je alyijd een cyclus hebt van 31 dgn.
tel 31 dgn bij 10 juli op en trek er dan 14 dgn af dan weet je wanneer je eisprong is.
je kunt ook ovulatietesten kopen dan weet je ook wanneer je je ei hebt.
liefs ci lo           ik hoop dat je hier wat aan hebt.

goedemorgen allemaal,

ga zo boodschappen doen (en dat is druk op zaterdag) maar ja, allemaal tapas spullen kopen.

Anoniem ik snap dat je het niet kan uitrekenen ik heb er dit keer ook moeite mee om het voor mezelf uit te rekenen omdit ik nu ineens weer op een andere dag ongi ben geworden maar ja.

Ci lo en Isa lente geduld geduld het komt vast goed morgen snap wel dat je bijna wilde testen vanmorgen maar gelukkig heb je dat niet gedaan. morgen ben je verlost hihi.

nou meiden ik ga spreek jullie nog wel vandaag

veel liefs
patries

hai patricia
succes met boodschappen doen verschrikkelijk op zaterdag maar ja je kunt niet anders want je werkt doordeweeks. ik kan dat altijd doordeweeks doen.
nou ik heb net de soep opgezet en laat die nu lekker een uur trekken en daarna gooi ik de groenten erin ik hoop dat die soep me wel lekker smaakt normaal ben ik gek op die soep.
nou ik hoor van je liefs ci lo...

o''ja nathalie
waar ben je meid we lopen elkaar steeds mis gaat alles goed met je?
liefs ci lo...

Hoi Meiden,

Denk dat iedereen van het weekend aan het genieten is maar toch maar even een berichtje.

Gisteren een gezellige bruiloft gehad en nu aan het bijkomen. Was om half 2 thuis vannacht dus valt op zich wel mee. Zit nu even snel bij mijn moeder op de computer.

Nog 1 dagje en dan hopelijk weer twee zwangeren onder ons. Hoop dat jullie ons niet te lang in spanning houden met de uitslag. Zou toch weer heel leuk zijn twee smiles in het rijtje.

Weet even niet zo heel veel te vertellen. Ben niet helemaal wakker. En ik heb nog wel geen druppel alcohol op gisteren en toch doodmoe. Pfffff.

Ga nog even op de bank liggen. Dochter ligt ook lekker te slapen.

Spreek jullie hopelijk vanavond nog.

Debbie

zou ik ook niet durven om nu te drinken, ben veel te bang dat ik misschien zwanger ben!

Terug
Bovenaan