WIE IN JULI NOD DEEL 2

heb egt nergens meer last van, terwijl ik voor 3 dagen geleden zo'n buikpijn had, zal mn lichaam iets afgestoten hebben, dat kan ook toch! Of kan t dat je je gewoon normaal voelt nu?
Krijg steeds meer t gevoel dat ik neit zwanger ben!
Zelfs omdat ik vanmorgen al getest heb, maarja dat is eigenlijk ook nog te vroeg nietwaar?

Hoi Meiden...
Hier een berichtje van een zenuwachtig meisje...
Mn buik rommelt aan alle kanten.. maar het zijn grotendeels mijn darmen.. haha..
Maar ik word er niet goed van.. elk half uur zit ik op de wc omdat ik denk dat ik ongi ben geworden. maar tot nu toe nog geen enkel rood duiveltje tegen gekomen. Ik wacht gewoon af.
Vanochtend even in mn agende gekeken.. zag dat ik de vorige keer een cyclus had van 27 dagen.. En vandaag is het dus dag 27 van mn cyclus.. Maar ik had 13 dagen geleden mn eisprong gehad dus je zou verwachten dat ik 14 dagen later dan weer ongi moet worden... Dus ik vind het een beetje spannend.. Als ik uit ga van mn vorige cyclus heb ik vandaag mn NOD maar als ik van mn eisprong uitga dan is het morgen..
Sinds gisteren wel een pijnlijke rechter borst gekregen... jeukt ook.. grrr Maarja dit kan ook een voorteken van mn ongesteldheid zijn..
Als ik het morgen middag nog niet ben ga ik testen denk ik... Mn wil zegt dat ik vandaag ga testen.. hahaha Even volhouden... Irritant he Ci lo.. die wil.. Heb jij ook alweer gehad vanmorgen! hahaha
Wat denken jullie welke NOD moet ik aanhouden... vandaag of morgen..
Spannend weekend zo hoor... had ik niet van mezelf verwacht..
rare collega ook die gezegt heeft dat ik anders kijk... daardoor heb ik nu hoop... Ennn bedankt!!

NOg even volhouden Ci Lo... we slepen elkaar er wel doorheen...
Welke urine is trouwens het beste om te testen... ochtend urine of maakt dat niet uit..

Groetjes!!

Hoi meiden,

Ik wil iedereen die op zijn NOD zit te wachten de komende dagen heel veel sterkte wensen! Wat is wachten toch vervelend he!! Doe rustig aan en probeer jezelf niet gek te maken. Ik stuur jullie bij deze allemaal heeeel veel geluk toe
Met mij gaat t wel redelijk, ben precies 5 weken. Ik heb vandaag al 2 zwangerschapskledingstukken gekocht  erg he! Maar de meeste kleren van me zitten al niet lekker meer...dat belooft wat met mijn trouwjurk over 4 weken hahaha. Is dit wel normaal?? Verder maak ik me nog af en toe druk om steekjes en krampen in mijn buik (meestal gewoon de darmen hihi), gister had ik voor t eerst rugpijn ik schiet dan echt in de stress en ren vaak naar de wc om te checken of ik geen bloed zieik spoor echt niet mja t is gewoon eng! En wachten tot 24 juli (echo) duurt ook zo lang bah bah de dagen gaan maar niet om...
We zijn aan het twijfelen of we het de ouders al VOOR die echo te vertellen wat vinden jullie? Mja ik houd jullie op de hoogte lieverds!

DOEG

zou toch nog eventjes proberen om tot morgen vol te houden isa! Dat ben je alweer wat zekerder van de zaak! grtjes

hej brasil girl, ik had dat ook met de eerste zwangerschap, je blijft onzeker! Tot....jaaa....tot de keline op de wereld hebt gezet, en dan wordt   t nog erger, haha.....veel succes! Probeer rustig te blijven, dat is t beste voor jou en de kleine, enne...beetje enthousiasme wat betreft de kleding enzo is egt niet slecht! grtjes

hai isa
hier nog zo''n stresskip.
de beste urine is ochtendurine en als ik jouw was zou ik gewoon morgenochtend testen en wat daar uit komt klopt neem dat van mij aan want daar heb ik wel ervaring mee.
liefs ci lo...

ha brasilgirl
ik dacht vandaag nog aan je ik dacht hoe zal het met haar gaan en zal ze nog een keer voor bij komen om te beppen.
dat je rug zeer doet is heel normaal als je straks verder bent in de zwangerschap wordt dat nog veel erger. je lichaam gaat nu helemaal veranderen en dat kan pijn doen er gebeuren zoveel dingen in je lichaam zodat jij straks de baby eruit kunt persen.
ik zou trouwens rekening houden met je trouwjurk ik zou naar die winkel gaan en het vertellen dan kunnen hun daar rekening mee houden voor het geval dat de jurk op het laatst nog moet worden aangepast.
liefs ci lo...

Ja ik wacht maar gewoon tot morgen...
Hoe is het met jou Ci lo?? Hou je het nog een beetje vol om te wachten tot morgen..
Ben je ook misselijk dan?? omdat je je ontbijt niet echt naar binnen krijgt? Hoe voel je je?
Regent het bij jullie ook zo??? Ben ik eerder weggegaan van werk en dan regent het.. bah bah bah... niet fijn..
Hebben jouw kinderen nu zomervakantie??
Ga je nog op vakantie?

Groetjes!!!

Terug
Bovenaan