WIE IN JULI NOD !!!

hai nat

nee die van jou was wel goed, maar die van sarah niet.
en ik ben ook perfectionistisch dus heb de lijst van sarah aangepast.
heb je een leuk weekend gehad vertel?
liefs ci lo...

Ik kruip ff in bed en dan zal ik ff vertellen hoe weekendje is geweest okay?

Zoooo daar ben ik weer!
Het kan natuurlijk zijn dat jij nu net in bed ligt, hihih
Maar ach dan heb ik alvast verteld hoe mijn weekendje Luxemburg was.
Had jij me alvast op het nodlijstje gezet of iemand anders?
Wel lief in elk geval, want volgens mij was er ook al juli nod lijstje, maar dat kijk ik dan morgen wel ff hoor. Kan niet alles in 1 avondje willen doen hè.

Tis wel gezellig om weer terug te zijn op het forum en weer lekker thuis in ons eigen huis te zijn. Maar een weekendje is ook wel erg kort hoor. Vrijdmiddag moest ik eerst nog ff werken. Mijn vriend moest werken tot 17.00 uur en zou daarna gaan eten en zich klaarmaken zodat we als ik klaar was met werken en gegeten had weg konden. Ik had 's middags namelijk al warm gekookt en op borden enzo gedaan. Ik was eerder klaar met werken omdat ouder & kind zwemmen weer verplaatst is naar zondag. Dus toen laatste zwemlesgroepje in het bad zat en alle zwemkaarten waren geknipt en vernieuwd heb ik gevraagd of ik weg mocht. Lekker eerder dan gepland. Was mijn mannetje nog niet klaar natuurlijk. Die zat lekker op de bank tv te kijken. Dus eerst daarop gewacht en ondertussen gegeten. Toen waren we beide klaar en was de kat weg, grrr. Wij roepen en zoeken en schudden met brokjes, maar nee hoor geen kat. Normaal gaat ie nooit lang of heel ver weg, maar nu was ie nergens te vinden. Ik zelfs nog bij ons vorige huis wezen kijken of ie daar misschien was en in de buurt gekeken en geroepen. Nou daar zaten we dus te wachten en te wachten en wat nu? Dus ik mijn ouders gebeld. En toen zei mijn paps dat hun wel voor hem zorgde het weekend dat wij maar lekker weg moesten gaan. Dus dat hebben we dan maar gedaan. Wel met hele gemengde gevoelens. We reden een stukje en toen was ik mijn jas vergeten dus hup weer terug en nog maals de kat zoeken, maar nee hoor. Uiteindelijk waren we pas om 23.45 uur op de camping in Luxemburg.

Oh ik had geplaatst ivm te vertellen hoe we het gehad hebben, hihih. Ach tis al laat, hihih. Eindelijkkkk heb ik heerlijk geslapen in de nachten daar in Luxemburg. Dus het heeft me goed gedaan. Tis daar echt mooi!!! Mijn schoonouders hebben daar een jaar plaats. Zaterdag ochtend heerlijk ontbijtje van mijn schoonpaps. Zaterdagmiddag samen met schoonouders, en een tante + twee honden gaan wandelen in Echternach. Echt hele mooie route, die ik ook kon doen! Lekker gezeten op bankje, honden hebben daar nog gezwommen in het meer. Dus was top dagje. Lekker zonnetje die middag. Op de camping was niet veel zon, maar was wel lekker weer, gewoon warm zelfs. Hebben het hele weekend geen regen gezien en was ook niet koud, zelfs 's nachts niet. Al was het vannacht iets frisser, maar met als resultaat dat het vandaag echt stralende dag was. Heb lekker op het ligbed kunnen liggen zonnen. Lekkere douches en toen tegen 15.00 uur op huis aan gereden. Echt lekker relax weekendje. Schoonpaps die voor ontbijt en avond eten zorgd. Gezellig kletsen, lekker genieten van de mooie omgeving en tot rust komen! Dat had ik echt ff nodig!

Liefs Nathalie

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975, 5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat,19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente 2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 2e ronde - 2e kindje

hai nat

daar ben ik weer ik was de gene die jou toe heeft gevoegd.
wat een gedoe voordat je wegging dat zul je altijd weer zien wanneer je haast hebt.
wat leuk dat je het zo mooi hebt gehad. en zo als jij het beschrijft krijg ik zelf ook zin om weg te gaan. wat heb jij een lieve schoonpaps zeg.
nou ik stop ermee want mijn toetsenbord blokkeert weer de hele tijd stom he.
ik heb hem in maart gekregen ik word er gek van ik moet soms wel 5x drukken voordat ie 1 letter pakt. ben nu meer als 5 min bezig. gelukkig heb jij het naar je zin gehad.
liefs ci lo         en weltrusten     tot morgen...

Hey hallo meiden,

jeetje er is weer een heleboel geschreven, ben heel de dag weggeweest dus heb niet kunnen reageren ik ga nu ook slapen ik zal morgen tussendoor even kijken moet tot 21:00 uur werken dus ben heel de dag druk bezig.

tot morgen

groetjes
Leepat

Terug
Bovenaan