WIE IN JULI NOD !!!

hey allemaal

Ja ik vond het ook vreemd dat de huisarts alle anti conceptei middelen zat af te kraken
mocht wel een andere pil proberen maar had het even helemaal gehad met de pil.
het was dan ook de eerste keer dat ik bij die huisrts was geweest (wij zijn 2 jaar geleden verhuist en ben eigenlijk nooit ziek of zo)
nou ja we weten nu in iedergeval dat we graag kinderen willen en gaan dus helemaal geen anti conseptie gebruiken

ja ik heb een cattery met cornish rex katten. dit zijn hele kortharige katten met een krulletjes vacht die bijna niet verhaard.
Het is wel veel werk hoor de verzorging van de katten en het schoon houden van het huis , ben dan ook eigenlijk de heledag bezig, heb nog geen werk maar wil wel gaan werken, ben nog een beetje aan het orienteren.

we hebben ons dan ook voorgenomen om volgend jaar geen nestjes te fokken wanneer we weten dat we zwanger zijn of net zijn bevallen.
het is te veel werk om je er dan goed mee bezig te kunnen houden

groetjes sonja

Hoi allemaal,

Ik wil ook graag meekletsen als het mag.
Ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden dus ik ga ook de juli ronde in.

FF voorstellen:
Anna, 29 jaar, getrouwd in 2005, mama  van Iris (2,5).
Dit is de 3e ronde voor ons tweede wondertje.
Mijn NOD (uitgaande van  28 dagen) zal rond 25 juli zijn.

Vorige week was de eerste keer sinds het stoppen met de nuvaring dat mijn cyclus langer duurde dan 28 dagen, dus 3 keer getest maar helaas. Vrijdag kwamen de rode duivels mij meedogenloos pesten .

Ik ga voortaan proberen wat geduldiger te zijn en niet na een dag al gaan testen.
Hmm zal wel moeilijk worden haha .

Waarschijnlijk zal het in juli ook nog niet raak zijn want we hebben rond mijn eisprong weinig kans om te klussen. Mannetje is namelijk anderhalve week weg en hij komt 1 dag voor onze vakantie thuis. Je raadt het al, rond die tijd heb ik net mijn ei .
Maar ja we zien het wel.

Groetjes, Anna

Brass Girl->   Ik herken je verhaal over de chines geneeswijze.
Zelf ben ik onder behandeling bij een Chinees gezondheidscentrum voor mijn eczeem.
Ik heb dit al jaren en niks hielp, maar 1 behandeling daar en al mijn eczeem was weg !
En is tot nu toe (6 weken later) nog niet terug !
(wel klein beetje maar dat komt omdat ik mn medicatie niet binnen kon houden, heb nu nieuwe medicatie en dan moet de rest ook weg gaan, zijn maar kleine plekjes gelukkig)

Ik zit er idd ook aan te denken om hier weer naar toe te gaan.   Ik heb een lange cyclus, waardoor ik minder kans heb om (snel) zwanger te raken. Mij cyclus is ong 42 dagen !
Ben dan 3 dagen hevig ongesteld en dan ist klaar.   Heel anders dan toen ik nog aan de pil was...
Wil eerst vd week naar de HA vragen wat hun er aan kunnen doen eventueel en anders maak ik een afspraak...

NOD JULI

1/7
 2/7
 3/7     sahiton 10e ronde 2e kindje
 4/7   estherx1975, 5e ronde, 1e kindje
 5/7     vlinder,11e ronde,2e kindje
              brasilgirl,1e ronde,1e kindje
 6/7
 7/7
 8/7     leepat,19e ronde,1e kindje
 9/7
10/7
11/7
12/7 Isa-Lente 2e ronde,1 e kindje
13/7     ci lo,1e ronde,4e kindje
14/7
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7     sonja,4e ronde,1e kindje
20/7
21/7
22/7     carolinda,1e ronde,2e kindje
                  tallutah,4e ronde,1e kindje
23/7
24/7     Wijnie, 6e ronde, 1e kindje
25/7     MOON, ronde 23, 1ste kindje, cyclus 28 dg.met behulp van clomid en pregnyl    
                 mama iris,3e ronde,2e kindje
26/7     nathalie,                         ,1e kindje
27/7
28/7     mama2006,2e ronde,2e kindje

welkom mama iris

leuk dat je meekletst ik heb je even aan de lijst toegevoegd.
wat zonde als de mnd  juli verloren zal gaan.
die  ene dag dat je man komt moet je goed benutten.
wie weet met randjesfietsen erbij (je weet maar nooit).
van 1 keer vrijen kun je ook zwanger raken.
het zal zonde zijn om die maand verloren te laten gaan.
als ik jou was zou ik al mijn kansen benutten.

hai isa lente

ik had voor jaren terug een jade armband gekregen van mijn vader die had hij in china gekocht. deze armband is helemaal rond van jade dus geen sluiting eraan.
toen ik zwanger raakte van de eerste werd ik dus dikker en moest die armband af, ik kreeg het spaans benauwd. mijn man heeft met heel veel creme de armband van mijn hand moeten trekken dat deed zeer. nu kan ik hem niet meer om hebben omdat ik niet meer zo slank ben als vroeger. deze armband verkleurde altijd als ik me goed voelde kleurde de jade donker en als ik me slecht voelde heel licht. toen de chinezen van de cafetaria mijn armband zagen destijds waren ze helemaal wild. ze waren erg onder de indruk en vertelden waar het allemaal goed voor was.
de armband was heel duur en uniek daarom baal ik ook dat ik hem nu niet kan dragen.

liefs ci lo...  

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975, 5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje
6/7
7/7
8/7    
Leepat,19e ronde - 1e kindje
9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente 2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,1e ronde - 4e kindje
14/7
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje
20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 5e ronde - 1e kindje
27/7
28/7    
Mama2006, 2e ronde - 2e kindje

Hoi dames

Nou, ben benieuwd wat de maand juli voor ons brengt ( hopelijk een  baby hihi).
Onze klus periode ligt precies in de vakantie, als we in een stacaravan zitten in
zeeland
Hopelijk is deze maand lekker vruchtbaar voor ons dames

Iedereen succes!!

Hi Meiden, ik zie dat iemand me al op het nod lijstje heeft gezet. We zitten in ronde 5 voor ons 1e kindje. Zijn net terug van een weekendje Luxemburg bij mijn schoonouders. Dus moet deze hele topic nog beginnen te lezen. Pfff wat is er wat afgetypt zeg. Kan ffies duren hoor voordat ik weer reageer. Eerst de andere meiden ff gedag zeggen en daar heel wat bijlezen.

Liefs Nathalie

hai maike sanne

zou je mij dat adres kunnen geven van dat chineze gezondheidscentrum?
ik heb namelijk hele droge handen die steeds kapot scheuren. dit probleem heb ik al 9 jaar en wordt er vaak gek van. het doet erg pijn en het is geen gezicht. als de kids mij bij de handen pakken doet dat gewoon pijn en ze bloeden ook vaak. ik heb al heel vaak creme''s gehad van de ha en van de dermatholoog niets helpt. ja nooit meer de handen wassen maar dat kan niet. ik weet dat ik heel vaak mijn handen was omdat ik heel erg vies ben van heel veel dingen. ik heb wel eens geprobeerd om het wassen te minderen en toen ging het beter maar langzaam zonder dat ik er erg in heb sluimert het er weer in.en dan ben ik weer terug bij af. ik schaam me gewoon voor mijn handen maar het ergste is als het los knapt en begint te bloeden. dan heb ik hele diepe kloven die een paar dagen open staan en elke keer branden als ik ze was of als de kids mijn handen grijpen.

liefs ci lo...

Terug
Bovenaan