WIE IN JULI NOD !!!

Hallo allemaal,

Ik voel me een beetje depri. Ik heb namelijk sterk het gevoel dat ik gewoon ongesteld word deze maand! Ik voel verder niks hoor maar ik voel me ook totaal niet zwanger! Eerst had ik dat idee wel heel sterk, maar zoals ik al eerder zei dat haal ik gewoon in mijn kop! Heb zojuist het hele huis gepoetst (onder en boven) en de ramen gewassen. Had zo'n energieboost! Dus niks zwanger vrees ik...  Mja ik mag helemaal niet klagen want we beginnen pas net dus let niet op mijn gemiep hihihi!

Greetzzz en tot laters

Hey nat,

Over dat slechte slapen he, ik heb dat ook een tijdje gehad. Wij zijn toen begonnen met voor het slapen alle electrische apparaten in de slaapkamer uit te zetten en zelfs de stekkers eruit!. Denk aan: tv, pc, radio  e.d..Dit heeft bij ons super geholpen. Wij waren erg gevoelig voor de stralingen van de apparaten in de kamer en werden dus helemaal wild! Niet fijn als je rust nodig hebt...

Hey ci lo,

Ik heb dat zojuist gedaan met dat naald en draad! Ik kende t wel al van vroeger maar was vergeten hoe t moest hihihi dus thanks voor de info. Bij mij kwam heel sterk uit: jongen, meisje daarna was ie stil.... Als dit zou is spring ik een gat in de lucht want we willen ook graag 2 kids, en een jongen en meisje zou super zijn! Mja eerst maar eens kijken of t lukt hihihihi..Toch leuk om ff te doen.

Mazzelsss

Hi Girl, je miept helemaal niet hoor. Jullie zitten in ronde 1 hè. Tis allemaal zo nieuw allemaal. Je voelt van alles en dan weer ineens niet  en weet niet wat je wel of niet moet voelen, blablabla. Ik herken het helemaal hoor. Alleen wij zitten inmiddels in ronde 5. Dan vind ik ook van mezelf dat ik nog niet mag miepen, hihih. Maar soms ben je gewoon ff onzeker. En weet je het allemaal ffie sniet meer. En dan is het fijn dat dit topic met lieve meiden er is die je ff een hart onder de riem steekt. Ik had vorige week ook energiebust. Maar sommige meiden hebben dat ook voordat ze zwanger zijn dat nog alles ff schoon moet enzo, ook al zijn ze soms erg moe. Dus tja tis gewoon afwachten en hopen. Misschien moet je het dan zo zien dat je hoopt dat je mooie cyclus krijgt meteen. Een beetje je doelen verspreiden, hihih.

Wij hebben geen wekkerradio meer idd. Want ik ben onder behandeling van chiropractie en die zei dat ook idd. En tv stekker zit er niet in. Ik heb alleen mobiele telefoon als wekker. Ik denk dat ik die maar vannacht eens in logeerkamer ga leggen. Dan stap ik wel ff uit bed om dat ding te pakken hoor. Misschien ligt het idd daar wel aan. Ga gewoon dingen proberen. En we moeten eigenlijk nieuw matras, maar ja geldboompje in de tuin wil niet echt groeien, hihhi.

Ik ga ff lekker naar buiten, wat frisse lucht halen. En ff kijken bij de nieuwe bakker aan de overkant van de straat. Tot strakkies!

Liefs Nathalie

Ohhh die naald en draad geeft dus ook ngo aan hoeveel kids je misschien krijgt, hihih
Als ik dalijk terug ben zal ik het ook eens ff proberen. Dalijk doet die domme naald niks, helppp hihih. Tja das mijn onzekerheid dan weer. Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat ik ooit een positieve test in handen krijge hè.

Tot strakkies! Liefs Nathalie

he brasilgirl

wat balen dat je je depri voelt, maar dat met naald en draad maakt je toch wel weer vrolijk toch. dus als je er echt in gelooft dan komt het wel goed met jullie.
een jongen en een meisje is een koningswens. en als je depri bent ook al zit je in de eerste ronde mij kun je altijd een berichtje sturen dat vind ik hartstikke leuk. wie weet moet jij mij straks een keer oppeppen.
dat met naald en draad moet je vaker doen als dan elke keer het zelfde eruit komt wordt je steeds zekerder van je zelf en zit je lekkerder in je vel.
liefs ci lo...

Ik ga ff naald en draad zoeken en dan je tekst nog ff lezen Ci Lo

hai nat

dat met dat slapen kan ook door een magnetisch veld komen sommige mensen hebben bepaalde stralingen in huis. er zijn mensen die dat op kunnen sporen hebben mijn ouders ook een keer laten doen. maar dat kost geld ik zou eerst zelf de boel veranderen in je slaapkamer.

het kan ook zijn dat iemand dood is gegaan in die kamer een vorige bewoner en niet weet dat hij dood is bv in zijn slaap overleden. als je daar achter kunt komen en het is zo ga dan gelijk verhuizen. tenminste als je er in gelooft wij hebben dat 1x meegemaakt en zijn verhuist.

en als je in geesten gelooft hang dan een rozenkrans boven je bed of aan het plafond.
hebben wij ook gedaan. bijna elke katholiek heeft wel een rozenkrans je kunt het altijd proberen dit kost niets.

verder ik ben benieuwd wat eruit komt bij jou met naald en draad.
en gewoon een paar keer doen als elke keer het zelfde eruit komt weet je genoeg.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan