WIE IN JULI NOD !!!

Ik ga gewoon stiekum nu al wat reageren, hihih

Carolinda ga jij a.s. vrijdag trouwen meis? 4 juli? das spannend. Ohh dan is het wel heel bijzonder zeg als je deze ronde meteen zwanger zou raken van jullie tweede wondertje. Of anders snel weer een mooie cyclus en hopelijk minder dan 9 rondes, maar ja als je idd kijkt dan andere hier op ons lijstje al veel langer bezig zijn. Tja we kunnen er niks van zeggen meiden, alleen maar hopen!

Oh en Ci Lo is al getrouwd en jullie zijn aan het klussen voor 4e kindje las ik ineens. Hoe gingen de vorige 3 keren, hihih. Ben wel benieuwd nu. Echt leuk zeg. Misschien vertel je dat straks nog wel in dit topic, ik zal gewoon ff verder lezen, hihih. Hoelang zijn jullie nu getrouwd?

Jij had me dus idd op het lijstje gezet Ci Lo, lief hoor! En Mama2006 het is idd fijn om van iedereen een beetje te weten hoe het met iedereen gaat en niet allen maar een datum van dan is nod. Nee gewoon gezellig met elkaar kletsen tussen de lijstjes door. We slepen elkaar er gewoon door heen. Hahah moest wel lachen om Vlinder hoor. Nou meis ik hoop dat jij volle kaart hebt 5 juli, hihih.

Jeetje Ci Lo ik las net dat je voor jullie 1e dochter een mk heb gehad met 10 wk heftig zeg. Wat me wel opvalt is dat je best snel zwanger bent bij alle 3 de kids. Dus dat bied hoop hè. Komt misschien ook omdat je de pil niet meer slikt. Na de geboorte van 4e kindje hoe doen jullie het dan? Gewoon goed uitkijken of?

Hahha iedereen gaat trouwen geloof ik. Brasil girl ook al over 6 weekjes, leuk hoor! Spannend hè 1e ronde, alles is nieuw je voelt van alles en weet niet wat je moet voelen enzo. we duimen voor je meis. Wel fijn dat je cyclus meteen mooi op gang is. Hahah en ook heel herkenbaar dat je geen zwangerschapstesten koopt in je eigen dorpje. Doe ik ook niet hoor. Dan weten mijn ouders misschien eerder dat ik zwanger ben dan ik zelf (bij wijze van, hahha) Niemand weet nog dat we bezig zijn met onze kinderwens. Vervelend die spanningen rond JULLIE grote dag. Hopelijk komt alles goed.

Ff dit posten en dan bijkletsen

Meiden, ik kon het niet laten, heb alles al gelezen, hihih.
Allemaal heel interessant. Dus ikke maar door lezen en vergat op gegeven moment te reageren. Dus Ci Lo, je zal nu echt wel in bed liggen meis, hihih.
Teministe neem aan dat je ook moet slapen, hahah.
Mijn mannetje komt nu ook naar bed. Dus ik reageer morgen wel ff weer.
Kweet niet of ik dan nog kan onthouden wat ik allemaal wou zeggen, maar ach ja. Gaat om het idee hè.

Alvast ff een vraag: geloven jullie ook in horoscopen dan?

Voor nu weltrusten! Liefs Nathalie

Ps. Morgen zal ik me ff netjes voorstellen, hihih

hai nat

goedemorgen (rise and shine)
dat was moeilijk opstaan vanmorgen maar ik moest wel he voor de kids anders had ik nu nog geslapen. maar goed ik ben er uit en heb koffie gehad ga zo een sigaretje roken en dan weer koffie drinken en lekker achter het forum hangen. ja met roken stop ik altijd als de test positief zegt. en begin pas als ik geen bv meer geef. o''ja ik rook nooit in huis want mijn man heeft er een schijt hekel aan en voor mijn kids doe ik het ook niet.
dus sta ik altijd achter thuis.maar daar heb ik geen problemen mee ik vind het zelfs fijn.
lekker 5 min voor me zelf en frisse lucht en s''avonds kijk ik dan naar de vliegtuigen en vraag me af waar ze heen gaan.

even je vragen beantwoorden: over hoe dat ging met mijn 3 kids hoe bedoelde jij dat precies.het ging snel met zwanger raken maar dat wist je al dus wat bedoelde je precies?

naar de 4e gaan wij weer niets gebruiken en kijken gewoon uit wanneer ik vruchtbaar ben wij voelen ons hier fijn bij. niks geen troep in mijn lichaam wat er niet hoort.
ik voel me 1000x beter sinds dat ik gestopt ben met de pil wat was dat een troep.
en alle andere voorbehoedsmiddelen heb ik geen belang.

ik ben a.s 3 juli 1 jaar getrouwd. maar straks in feb zijn mijn man en ik 11 jaar bij elkaar.leuk he en donderdag komen onze ouders even koffie en gebak eten.

en over horoscopen ja daar geloof ik heilig in en sommige kaartenleggers en mijn dromen daar kan ik ook heel veel uit halen. zo droomde ik vannacht dat mijn oude buurmeisje zwanger was die ik al jaren niet heb gezien.
dromen zijn meestal het tegenovergestelde dus dacht ik misschien ben ik wel de gene die zwanger is.
en gisteren heb ik naald en draad gedaan ken je dat daar kwam een jongen uit en hij zwaaide zo hard dat ik weer dacht volgens mij ben ik al zwanger.

nou nat volgens mij heb ik hier een half uur over gedaan ik typ namelijk met 2 vingers en kan niet blind typen jammer he ik wou dat ik dat kon dan ging het me een stuk makkelijker. en ik ga deze week echt een ander toetsenbord kopen want die wijgert elke keer + de muis doet ook waar hij zelf zin aan heeft.

liefs ci lo...

Goedemorgennn, ik heb mezelf maar uit bed gesleurd. Geen zin in, maar kan moeilijk nog veel langer in bed blijven liggen hè. Ohh dat gaat prima hoor, maar staat ook zo raar. Vannacht weer onrustig geslapen volgens mijn vriend. Ik merkte het tegen 4.45 uur idd, onze kat kwam heelll dicht tegen me aan liggen en wou steeds bij me liggen. Grr ja hallo ik snap dat je ons gemist hebt het weekend, maar zo. Ik hou daar niet zo van. Maar ja als ik de deur dicht doe gaat ie aankloppen met mijn pootje en zielig janken, daar kan ik ook niet van slapen. Dus ik op gegeven moment naar de wc. Eerst ff temperaturen natuurlijk dat was 36,51 en toen kat naar buiten gedaan, zo rust!

Toen uiteindelijk weer in slaap gevallen, totdat de wekker ging. Mijn mannetje moest namelijk vandaag gewoon weer werken. Ik kreeg gisteravond toen we thuis waren een sms van de baas dat hij er niet was vanmorgen dat ik ook wel vrij mocht. Dus ik vertel dat aan mijn vriend. Had hij vandaag ook vrij kunnen vragen, en hadden we nog ffies langer in Luxemburg kunnen blijven, grrr. Maar ja we kwamen tot de conclusie dat het toch ook wel weer fijn was om lekker in ons eigen bedje te liggen.

Ci Lo wat is naald en draad leggen? En kun jij iets met dromen? Ik droom soms van die rare dingen. Maar meestal kan ik ze niet onthouden. Vrijdag nacht ook gedroomd, die weet ik nog wel. Ik vind het altijd wel grappig om in een tijdschrift horoscoop te lezen en heb nu op mijn hyves ook daghoroscoop staan enzo. Soms klopt het idd.
Toen ik dit hier gelezen had vannacht. Zat ik vanmorgen echt ff te denken, waarom heb ik in Luxemburg heerlijk geslapen en thuis in eigen bed weer onrustig? Maar kan niks bedenken. En met die edelstenen (kweet niet meer wie dat was) de maansteen staat dus voor vruchtbaarheid ofzo? Bijzonder hoor al jullie verhalen.

Zo ik heb alweer heel wat getypt. Voordeel is dat ik wel snel kan typen Ci Lo, hihih

Wens jullie allemaal hele fijne dag! Liefs Nathalie

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975, 5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat,19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente 2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 2e ronde - 2e kindje

hai nat

ben net terug van het consultatiebureau de middelste had een ogen test.

ok, naald en draad
die maak je dus vast en dan hou je naald in je rechterhand en veeg je over je linkerhand 3x. dan hou je je linkerhand plat voor je in de lucht met de vingers tegen elkaar aan behalve je duim die hou je zover mogelijk van je wijsvinger. dan als je dus met het naald over je hand hebt gestreken(ik doe altijd eerst de ene kant dan de andere kant en dat dus 3x dus eigenlijk 6x dan laat je de naald zakken tussen je wijsvinger en duim en jij houd alleen het draadje vast en de naald hangt tussen je vingers. beweeg niet houd je hand stil. als de naald uit zich zelf heen en weer gaat krijg je een jongen, draait die rondjes dan krijg je een meisje hangt die stil dan krijg je niets. ik heb dit vroeger zo vaak gedaan tot vandaag de dag je kunt ook op je rug gaan liggen en over je je buik gaan met de naald 3x om en om vegen dus 6 veegjes.
en dan de naald boven je buik hangen en kijken wat er gebeurd.
van kinds af aan kwam er bij mij altijd uit jongen,meisje,meisje.
tot voor een paar jaar terug kwam er nog een jongen achter aan.
en de laatste weken elke keer nog 1 jongen en hij zwiept zo hard dat de naald tegen mijn hand knalt dus denk ik misschien is het de eerste ronde wel raak.
jeetje wat lang he ik ga even roken tot zo liefs ci lo...

Jeetje Ci Lo volgens mij moet ik je stukje tekst ff 10x lezen en dan snap ik het was wel, hihih. Ik ga het nog ff een keertje lezen. En zal eens ff een naald zoeken, kijken of het bij mij ook lukt, hihih.

Ik zit te denken om ons bed anders neer te zetten of aan de kant waar mijn vriend altijd slaapt te gaan liggen, misschien slaap ik dan beter.

Ik zal hier de was eens ff aanzetten. Liefs Nahtalie

Terug
Bovenaan