WIE IN JULI NOD !!!

Ohhhh grappig volgens de naald krijgen we een meisje. Ik was zooooo bang dat ie niks zou doen. Leukleuk dit. Tja dan heb ik wel zo iets van moet ik hierin geloven, hihih. Maar ach is toch leuk om te doen. Misschien over een paar jaar dat we dit nog eens terug lezen en kunnen we kijken of we idd gelijk hadden. Jij hebt al 3 kids dus weet het antwoord, hihih. Maar hoe zweept de naald dan als je meer kids krijgt? Die van mij draait rondjes en daarna hangd is stil. Heb het ook gedaan op mijn buik, dacht kijken wat er dan uit komt en weer rondjes, haha grappig dit. Over tijdje nog maar eens proberen. Vind het wel grappig.

Tja ik weet niet of ik zo bijgelovig ben hoor. Ik merk wel dat mijn gevoel steeds juist is. Laatst had ik bij iemand op het forum duidelijk gevoel jij bent zwanger. En zelf had ze zo iets van ga weg joh, maar bleek wel gelijk te hebben, hihih. En tijdje later bij iemand anders weer en die bleek ook zwanger. Nee meiden ik heb nu geen voorgevoel wie er wel of niet zwanger is, jammer hè. Ik had vanaf het begin steeds voorgevoel hoelang mijn cyclus zou zijn en zat er steeds niet ver naast. Deze maand kreeg ik niks door en maar voelde me wel heel anders en ook rare kwaaltjes enzo. Het heeft blijkbaar uiteindelijk niet zo mogen zijn. Ik heb tot nu toe niks met ronde 5. Misschien komt dat nog. Mijn gevoel trekt steeds naar ronde 6, geen idee wat ik daarmee heb.

Over geesten, nee dat vind ik een beetje eng. Vind die programma's wel interessant. En kweet dat de mevrouw die hier heeft gewoont is overleden, maar niet in dit huis hoor. En volgens mij sliep zij ook niet op de kamer waar wij nu slapen, maar in de kamer ernaast. Bah eng idee nu je er zo over begint. Ik ga vannacht eerst maar eens de mobiele telefoon uit mijn buurt leggen, misschien helpt dat wat. Ik weet dat ik gevoelig ben voor die straling, dus wie weet hè. Maar ja heb dat ding wel naast me liggen. We zullen zien.

Liefs Nathalie

he brasilgirl

wat ik nog even kwijt wou bij de eerste had ik het ook niet echt in de gaten hoor dat ik zwanger was pas later dacht ik o daarom voelde ik me toen zo en zo. en bij de andere kids had ik het wel gelijk in de gaten maar dat komt omdat je het dan 1x hebt meegemaakt. dus blijf rustig er is nog niets aan de hand. en misschien merk jij het wel later als je wat verder bent in de zwangerschap. voor iedereen is het weer anders ik geloof dat mijn vriendin ook lang niets merkte pas verder in de zwangerschap.
ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent.
liefs ci lo...

hai nat

nou dat zwepen of je meer krijgt werkt als volgt.
ik neem me zelf als voorbeeld dat praat makkelijker.
hij ging eerst heen en weer toen stil toen ronjes weer stil en toen weer rondjes en toen stil. dit heb ik al zo vaak gedaan van kinds afaan en het kwam uit.
na de laatste bevalling heeft mijn schoonmoeder het nog een keer bij mij gedaan en er zou nog een jongen komen. 1 jaar later deed ik het weer bij me zelf en bij mijn hand als op mijn buik en weer jongen. nu heb ik het gister of eergister nog weer 6x gedaan en elke keer een jongen en hij zwaaide nu heel erg hard dus ik denk dat het niet lang duurt.

en wat gaaf een meisje voor jou blijf rustig als hij weer stil hangt misschien gaat hij wel weer wat doen en zo kom je er achter hoeveel en wat voor kind je krijgt neem er de tijd voor.
succes nat           liefs ci lo...

Hahha nou ik zal allang blij zijn als ik zwanger MAG worden. Ik zit steeds met een jongens naam in mijn hoofd. Mag dus wel hard gaan nadenken over een mooie meisjesnaam. Hahah nee toen mijn vriend en ik net samen waren hebben we er het eens over gehad. En mijn vriend weet dus al meisjes naam. Dus wie weet hè. Eerst maar eens zwanger mogen worden en dan lekker brainstormen over namen. Ik zal het over een tijdje nog eens doen kijken wat ie zegd.

Liefs Nathalie

Hallo iedereen,

Nou mijn eitje is gesprongen hoor!!!! En volgens mij heeft hij een trampoline eronder geplaatst want mijn onderbuik die voel ik sinds gisteren toch wel zo erg!!!
Het is een groot feest daar onderin..en ze  springen en ze dansen want ze zijn zo blij..  haha
Wel bijzonder want de vorige keer had ik pas laat een eisprong (10 dgn voor de menstr.)
Ik heb alleen geen testjes kunnen doen omdat het echt mega druk in de stad was, maar dit gevoel was toch wel zo overduidelijk dat ik daar ws geen testje voor nodig had. Alle andere verschijnselen waren ook aanwezig dus het is wel prima zo. Misschien dat dit wel door de maansteen komt..... ach ja je zult het nooit weten, maar eerder heb ik het nog nooit gevoeld, dus het is voor mij wel erg bijzonder..
Nu maar kijken hoe het over 2 week is.. Het lijkt er dus ook op dat ik weer een cyclus van 27 dgn heb.. Daar ben ik wel blij mee..
Duimen!!! snel maar naald en draad erbij!! maar niet  dicht naaien... lol...

Groetjes!  

hai isa lente

jeetje wat een leuk bericht wat kun jij alles mooi verwoorden.
ik heb een glimlach van oor tot oor.
en zekers de boel niet dicht naaien anders kom ik persoonlijk langs om het los te trekken.
gaaf jo dat het nu de goeie kant op gaat wat zul je vrolijk zijn meid.
doe ze een rondje van mij bij dat feestje van jou daar beneden hihihi   grapje
mooi dat je cyclus normaal wordt en nu maar hopen dat je zwanger raakt.
1000 duimen voor jou ik gun het je van harte en mocht je naald en draad uit proberen laat het dan weten ik ben reuze benieuwd.
liefs ci lo...

Hhahaha super dit ik zit ook helemaal te lachen. Zou bijzonder zijn als het deze ronde lukt, en wie weet heeft die maansteen dus toch wel invloed. Jeetje wat zijn we lekker spiritueel vandaag zeg. En en en word het een jongetje of een meisje, hihih. Niet teveel rondtjes geven hoor, dalijk worden de dronken en dan gaat het mis!

We blijven duimen. Pff nog 14 dagen wachten, die duimen van mij maken overuren voor iedereen, hihi.

Liefs Nathalie

Haha, ja sorry hoot! Ik kan mn gevoel soms goed vertellen.. aha
Nou potjandorie wat een beschrijving van je Ci Clo... Na 10 keer lezen denk ik dat ik weet hoe het moet.. haha
Ik heb alleen geen naald!! haha Ja het is niet te gelofen maar ik kan hem echt nergens vinden... en ben ook veel te bang dat ik me prik, maar zo goed ben ik niet met een draadje door de naald heen te halen.. daar heb ik het geduld ook niet voor.
Als er iets genaaid moet worden dan vraag ik altijd erg lief mn schoonmoeder.. haha erg ben ik he! en dat wil moeder worden! haha Ik kan niet eens naaien! haha
Nou goed... het is wel duidelijk dat ik wat melig ben.. komt ws door dat feestje onderin.. Ik geef ze maar geen alcohol.. dan dans ik zelf ook nog mee! Isch nie gooeed!!
Ik ga mn energie er maar eens even uitgooien.. even sporten!
Misschien tot vanavond en anders tot morgen...
Oh help hoe kom ik de 14 dagen door!!!

Terug
Bovenaan