A
Anoniem
Guest
Ohhhh grappig volgens de naald krijgen we een meisje. Ik was zooooo bang dat ie niks zou doen. Leukleuk dit. Tja dan heb ik wel zo iets van moet ik hierin geloven, hihih. Maar ach is toch leuk om te doen. Misschien over een paar jaar dat we dit nog eens terug lezen en kunnen we kijken of we idd gelijk hadden. Jij hebt al 3 kids dus weet het antwoord, hihih. Maar hoe zweept de naald dan als je meer kids krijgt? Die van mij draait rondjes en daarna hangd is stil. Heb het ook gedaan op mijn buik, dacht kijken wat er dan uit komt en weer rondjes, haha grappig dit. Over tijdje nog maar eens proberen. Vind het wel grappig.
Tja ik weet niet of ik zo bijgelovig ben hoor. Ik merk wel dat mijn gevoel steeds juist is. Laatst had ik bij iemand op het forum duidelijk gevoel jij bent zwanger. En zelf had ze zo iets van ga weg joh, maar bleek wel gelijk te hebben, hihih. En tijdje later bij iemand anders weer en die bleek ook zwanger. Nee meiden ik heb nu geen voorgevoel wie er wel of niet zwanger is, jammer hè. Ik had vanaf het begin steeds voorgevoel hoelang mijn cyclus zou zijn en zat er steeds niet ver naast. Deze maand kreeg ik niks door en maar voelde me wel heel anders en ook rare kwaaltjes enzo. Het heeft blijkbaar uiteindelijk niet zo mogen zijn. Ik heb tot nu toe niks met ronde 5. Misschien komt dat nog. Mijn gevoel trekt steeds naar ronde 6, geen idee wat ik daarmee heb.
Over geesten, nee dat vind ik een beetje eng. Vind die programma's wel interessant. En kweet dat de mevrouw die hier heeft gewoont is overleden, maar niet in dit huis hoor. En volgens mij sliep zij ook niet op de kamer waar wij nu slapen, maar in de kamer ernaast. Bah eng idee nu je er zo over begint. Ik ga vannacht eerst maar eens de mobiele telefoon uit mijn buurt leggen, misschien helpt dat wat. Ik weet dat ik gevoelig ben voor die straling, dus wie weet hè. Maar ja heb dat ding wel naast me liggen. We zullen zien.
Liefs Nathalie