WIE IN JULI NOD !!!

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 33 jaar: 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975, 5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar,1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 2e ronde - 2e kindje

heb even mijn leeftijd toegepast en een zak chips los getrokken.
liefs ci lo...

quote: ci lo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2008 22:25:15'));

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 33 jaar: 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975, 5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje
6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar,1e ronde - 4e kindje
14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje
20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
27/7
28/7    
Mama2006- 27  jaar-  2e ronde - 2e kindje

Heb even mijn leeftijd erbij gezet.

Mama2006

hai nat

dat was brasilgirl waar zei heen ging voor acupunctuur.
die zeiden dat een piercing door het metaal de vruchtbaarheid belemmert.
liefs ci

Echt gezellig dat er zoveel gekletst word zeg. Je hebt heel wat tewege gebracht Brasilgirl, hihih. Wat is jou leeftijd eigenlijk meis, dan zetten we dat er ook ff bij.
Ik heb maar ff tweede scherm geopend, kan het allemaal niet meer onthouden hoor.
Ohh lees in jou berichtje ook over navelpiercing dus weet inmiddels het antwoord al, hihi

Hahah Isa-lente geweldig hoe je dingen omschrijft. Het hadden mijn stukjes tekst kunnen zijn, ik ben ook af en toe zo hyper hier en deel heel veel eigelijk. Gezellig hoor. Ik heb eigenlijk rustig karakter, maar komt hier niet naar boven hè, hihi. Ik ben vandaag ook al zo verstrooid, werd niet goed van mezelf. Staan idd mooie dingen op die site die je gaf en valt ook nog mee met de prijs. Ik zat idd al te denken wat ga ik zeggen als mensen dan vragen wat is dat. Ik draag namelijk nu een chinees teken. Kweet zelf niet eens maar waar het voor staat.Niet 100% zeker teministe. Maar heb er een speciale band mee, waarom weet ik ook niet echt. Ben hem tijdje kwijt geweest, was ie door het putje van de wastafel gevallen. Mijn paps dat hele ding uit elkaar gehaald, want moest en zou hem terug. Maar helaas. Totdat we gingen verhuizen naar dit huis. En de aanpassingen eruit werden gehaald. En mijn paps op een avond bij me kwam en zei ik heb iets heel speciaals voor je wat voor jou veel waarde heeft. En toen gaf hij me dus dat hangertje terug. Dat zal ik echt nooit vergeten.

Meiden ik post dit ff, ik ga de was ff binnen halen. Tis al laat. En ik zit hierin het donker met mijn laptopje, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi Nat,

ja over die navelpiercing ik heb hem ook gelijk eruit gehaald maar ik heb totaal geen ongeregelde cyclus dat is juist het gekke bij mij ik kan me klok erop gelijk zetten wanner ik ongi wordt en wanneer me eisprong is vind het zo gek dat het zo lang duurt. maar ja om niet af te dwalen van het onderwerp ik ga alles proberen het maakt mij niet uit alle piercings eruit. hihi

en morgen die maansteen halen maar dat had ik al eerder gehoord dat van die piercing is echt   nieuw voor mij.

doei
leepat

Ik had er nog nooit van gehoord, ook van die naald en draad niet. Wel apart allemaal hoor.

Mama2006 wij moeten nog wel heel lang wachten tot onze nod hè. Zijn bij jou de rd-tjes er nog?

hai dames

weet je waar ik van baal.
sinds dat ik mijn ouders heb vertelt dat wij een 4e wilden reageren zij er niet leuk op.
ze vinden dat ik boven niet genoeg ruimte heb.
mijn schoonouders doen wel leuk en daar praat ik ook mee over als het straks zo ver is.
mijn ouders kan ik er niets over zeggen of ze kijken me raar aan.
daar baal ik best wel van. wij doen er verder niets op uit en doen wat we willen maar toch is het niet leuk..wij willen ons huis volgend jaar boven uitbouwen dus de eerste tijd komt de baby bij ons op de kamer.dan doe ik de meisjes bij elkaar en onze zoon alleen.
dat vind ik geen ramp.en ik wil ook geen jaar wachten want dan komt er nog meer leeftijdsverschil tussen en ik wil ook een keer klaar zijn met al die poepluiers.
en het kan ook zo maar zijn dat ik weer een miskraam krijg en dan duurt het weer langer.de poepluiers is trouwens niet het ergste maar de slapeloze nachten of weinig slaap wel. en ik ben er nu echt aan toe dus ik heb ook geen zin om een jaar te wachten.
liefs ci lo...

Hahhah ja op de vraag wanneer we dan een kleine krijgen hebben we helaas allemaal nog geen antwoord gekregen hè. We pendelen er wat aan af met onze naalden. Ik heb het vanmiddag 2x gedaan. Zal het over aantal dagen nog eens rustig doen.

Hoelang duurde het voordat je zwanger was van de 1e kleine Sahiton? En waar werk je?
Gaan jullie nu voor het eerst naar de dokter, omdat je het overhebt dat je wil dat je mannetje zijn zaad getest word enzo.

Hey Esther, wat naar dat je mannetje er nu niet is om je te troosten. Dan maar ff een dikke knuffel en wat lieve woordjes van ons meis.

Ik heb net lekker noodles op. Ga nu weer ff bijlezen of jullie nog iets gezegd hebben, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan