WIE IN JULI NOD !!!

he Esther

ja balen is dat he begrijp hoe je je voelt. veel sterkte en slaap lekker.
Had deze wk ook last van mijn rug dan voel je je dubbel kl te.
Wij hebben een hond doe voelt het lekker aan als je niet lekker in je vel zit toch lief.
Nu doe ik elke dag oefening en gaat het beter (ben par x door mijn rug gegaan en door fysio gaat het goed).

Wat gaan er trouwens veel mensen trouwen dit jr.
Ik hoef niet echt perse te trouwen wel leuk hoor mooie jurk feestdag.
Afgelopen vrijdag had ik een bedrijfsfeestje in Utrecht met asl gastoptreden Anouk was echt super deed me even goed.
a.s zaterdag met een stel naar Sensation White heb er zin in,probeer het niet te verspesten door mijn ongi.
Ga maar eens vroeg slapen,slaap ook al een tijdje minder.

even de hond uit laten.
doeg gr Sahiton

Hey meiden,

zo ben eindelijk lekker thuis van werken, zit lekker op de bank met me laptop en ga eens rustig alles nalezen. Ik ga straks eens proberen met een naald ben heel benieuwd.

nou ik zie wel als er meiden zin hebben om te kletsen....

liefs leepat

hallo dames

wat is er vandaag veel afgekletst niet te zuinig ik heb eerst een hele poos zitten lezen.

ok edelstenen heb ik wel eens bij wereldwinkeltjes gezien.
en ik denk dat reformwinkels ze ook wel hebben.

en we hebben vandaag meiden die zich rot voelen en super melig.
daar zijn we dan ook vrouwen voor ik denk dat dat echt onze kwaal is.
mannen zijn niet zo die bekijken alles nuchter.
ik hoop dat iedereen zich morgen weer goed voelt.
en dat we allemaal in juli zwanger zijn.

he isa lente

jij had het over 14 dgn
maar jij hoeft nog maar 12 meid kijk dat scheelt alweer 2 dgn.
ik zelf moet nl 13 dgn wachten. ook ik wordt gek van het wachten.
het lijkt wel een eeuwigheid te duren. ik hoop dat ik volgende week al wat merk.
en normaal 1 week voordat ik ongie moet worden krijg ik een zere buik. nou als die buikpijn weg blijft dan is dat een goed teken. dan wordt de laatste week wachten extra spannend.
liefs ci lo...

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 33 jaar: 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975, 5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 2e ronde - 2e kindje

hey ci lo,

ik heb het eens teruggelezen van jou over dat naald en draad gebeuren het spijt maar ik snap daar niets van of het werkt bij mij niet. je hoeft het niet nog een keer uit te lekker hoor wou het gewoon proberen.

ga zo heel aso lekker mac eten had zo'n trek mijn man is het nu halen. Altijd als ik avond dienst heb (1 keer in de week) dan eet ik veel te vroeg om 16:30 uur dus dan heb ik na me werk altijd honger.

ga weer eens verder lezen

misschien tot straks nog

gr
leepat

hai leepat

ga lekker lezen en eet smakelijk ik krijg nu ook honger.
tot zo ci lo

he nog even vol houden esther!!! Kom op!
We duimen allemaal voor je.. misschien zijn het zwangerschapshormonen waarom je je zo rot voelt..
Het blijft gewoon rottig als je zo graar zwanger wilt worden en het maar niet lukt..steeds een teleurstelling. maar weet dat het heel normaal is.. Weinig meiden zijn hupsakee zwanger.. moet je zeker wat langer voor uit trekken..
Maar wie weet, gaat over een weekje je droom in vervulling!!
Sterkte meid.. en zet hem op!

Hi meiden, ik ben er ook nog hoor. Jeetje wat is er veel geschreven weer. En dan heb ik vandaag nog wel fanatiek meegekletst hihih. Zwemmen ging niet door, grrr. Hij was al aan het schoonmaken. Bleek dat om 18.45 uur zwemmen was. Lekker handig dat ik dat dan ook ff te horen krijgen. Werk je er verdorie en melden ze dat niet ff. Maar okay ga morgen vroeg wel naar hydrotherapie dan kan ik dan weer ff lekker zwemmen. Maar keek er wel naar uit.

Meiden wie zei dat over navel piercing en hoe zat dat ook alweer. Ik ben met Mamoetje op msn en vroeg aan haar heb je navelpiercing (kreeg een voorgevoel dat zij die heeft namelijk) haar cyclus is heel onregelmatig e.d. En wat blijkt nu ze heeft er eentje. Dus ik vertelde over hier, maar kweet niet meer precies hoe het zat. Willen jullie aub nog eens uitleggen?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan