WIE IN JULI NOD !!!

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975, 5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente 2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 2e ronde - 2e kindje

Hey leepat,

Ik was degene die begon over het hele spirituele gebeuren hihihi! Leuk dat er daarna nog meer goede ervaringen en verhalen bijkwamen. Het is voor een mens altijd goed ergens in te geloven toch?
Ik was ook degene die het zei over de navelpiercings! De acupunctuurman waar ik ga zei dat hij deze ervaringen had. Wat goed dat je hem eruit gehaald heb! Het is namelijk zo dat  een piercing  in je buikgebied de energie verstoord, volgens de chinese leer. En dat gebied is nou juist o zo belangrijk bij de vruchtbaarheidIk heb er nooit een gehad maar ben wel 3x geprikt met een naaldje (bij de acupunctuur) om het extra op te wekken. En zoals ik al zei was mijn eerste 'vanzelf' menstruatie precies optijd! Wonder of toeval...ik weet het niet. Maar ik was wel om daarna hahaha! Misschien ook iets voor jou om dat punt te laten prikken? Succes ermee maar t komt vast goed! Dat geloof IK iig.

Veel liefs

Tadaaaa ben ik alweer..
zo zo jij bent snel hoor ik jullie al denken..
Ik het is niet mijn dag!! Om 18.00 hup sporten.. nou voor ik mijn tas had gepakt was het al 18.15.. Toen fiets pakken.. verdorie waar is mijn sleutel.. 18.20 ja gevonden.. hup zat met 1 bil al op het zadel.. shit er was iets wat ik moest doen van mijn mannetje.. wat wat het ook alweer... denk denk..
Oh verhip ik moest de dvd terugbrengen... hmm dan is een fiets niet handig want dan moet ik wel een heel eind fietsen na mijn gesport.
18.30 hup fiets in de schuur.. netjes op slot gezet.(alhoewel... moet zo nog maar even controleren...) auto sleutel gepakt hup in de auto.. ik start de motor.. SHIT dvd bijna vergeten.
18.40 eindelijk zat ik in de auto met dvd en  met sporttas.. snel eerst maar naar de dvd-verhuurwinkel. Halverwege ging opeens mijn benzinelampje branden.. NEEEEh
morgen heb ik hem weer nodig en moet om 7.00 uur beginnen dus veel zin heb ik dan niet om eerst te tanken.. 6.30 namelijk van huis vertrekken vind ik al vroeg genoeg.. haha
Weeeeer terug.. tankpasje halen (baas betaald...) tanken, dvd wegbrengen..   langs de sprotschool. Nou toen zag ik dat het al 19.15 was.. Toen had het al geen zin meer.. want we hadden ook nog niet gegeten.. planning stond om 20.00 uur na mijn sporten.. Dus toen maar sip naar huis gereden.. Lekker gesport? vraagt mijn mannetje.. Grrrrr shut up!!
Nouja.. mn maagje knort al dus ga nu maar alvast beginnen met koken.. ja als ik sport eten we altijd wat later.. nee ik weet het dat is niet goed om nog zo laat te eten.. i know.. maar soms gaat dat niet anders.. haha
Zo weer genoeg getypt.. zo komen we de dagen en weken wel door! haha
Koken maar..

Niet te geloven!! Mijn bericht was te lang.. Nou ja dan maar in tweeen..
Deel 2:

Ohja.. de maansteen...:
Waar kan je die kopen..
Inderdaad kan je hem bij de Tuinen kopen.. maarja niemand wil natuurlijk dat je daar gezien wordt met een maaaansteen.. Maargoed het kan daar wel..
ik heb hem via internet gekocht;
www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Maansteen.html
Ik heb de splitketting gekocht, want ik heb van die helderzienden in mijn omgeving die gelijk zien dat het een edelsteen is.. Dus een enkele hanger was niet echt slim.. dan maar een ketting vol.. lijken het net gewonen steentjes.. Heb hem nu anderhalf week om en alleen maar mensen die zeggen "oh, leuke ketting..!"
Alleen de echte kenners zullen het herkennen, maar geloof me dat zijn er erg weinig. En anders zeg je toch gewoon oh ja kan best dat het een edelsteen is maar geen flauw idee wat voor steen.. bla bla bla..
Schijnt echt te helpen hoor!! Lees   maar even op de site..

Groetjes... ADHD meisje..
ps ik ben (bijnaaa) 28.

Hoi Nathalie,

Ja het waren indd gewoon praatjes van mijn vent met zijn eigen clubje hihihi. Laat ons dit maar lekker doen, dat gaat vast veel beter! Leuk dat je ook met de naald en draad in de weer bent gegaan hihihi. Ik heb het zojuist ff op de buik geprobeerd (eerder bij de hand gedaan) en ook hier gaf ie precies hetzelfde aan. Ik begin er toch steeds sterker in te geloven hahaha. Nu maar eens zien WANNEER!!

Greetzzz

hallo Allemaal

Wat drukte opeens en een verhalen.
Jullie hebben het pendelen kan je ook met een ketting doen en er niet iets te zwaars aanhangen.
Bij mij komt er ook uit dat ik nog een jongen zou krijgen,maar ja wanneer dan ?????????????? Ik ben al even bezig,maar heb ook wel eens verhalen gehoord dat het niet altijd uit komt of dat na de bvalling hij andere dingen aan geeft.(of dus achteraf) Dus ik geloof er niet altijd meer in,maar wacht uiteraard op mijn jongen hahaha.

Ik ben nu al aan het stressen is ook niet goed natuurlijk psychis is het ook niet goed dan kan je het belemmeren. Ik ben nooit zo van het wachten dus heb toch elke mnd nog getest. Dan kon ik daarna wachten op mijn ongi.
Ik moet het donderdag worden (maar soms ook op de dag erna of ervoor) anders test ik vrij misschien. Anders wordt het helaas de volgende mnd weer klussen voor de lol not.

Ik ga morgen weer naar de HA hoop dat we het zaad kunnen laten testen ofzo.
Wel stom ik heb deze mnd niet getemp,dan de volgende mnd maar doen.
Maar dat heb je wel nodig voor de onderzoeken, kijken hoe dat de volgende mnd gaat samen met de ovulatie testen. ok ben erg negaief maar heb niet echt het idee dat het deze mnd echt is. Probeer eigenlijk ook te veel meer te hopen dacht ik de vorige mnd o volgens mij ben ik zwanger maar nee was het niet zo.

Kan nu al bijna niet meer wachten.
vandaag heerlijk gewerkt (3dgn in de wk)
Ik ben trouwens 33 heb een docher van 2 en woon samen.
Morgen weer werken en daarna even lekker sporten.

doeg gr Sahiton

hoi Brassilgirl,

Je moet inderdaad ergens in geloven om toch een beetje houvast te hebben. Mijn man gaat naar de fysio die ook accupunctuur doet dus zal eens met hem meegaan. Handige tips zie je hier. Ik ga morgen bij de tuinen zo'n maansteen ketting kopen hopelijk test ik postitief 8 juli voor ronde 19. Tuurlijk komt het goed dat zeg ik ook altijd.

tot straks weer nog 40 min ben ik klaar met werken

liefs
Leepat

hi meiden,

Wat lachen met die naald en draad zeg! Volgens de pendel krijg ik een meisje en een jongen. Maar wanneer??? ahhhh.. haha!
Ik geloof niet dat dit mijn ronde is. Heb net weer lekker zitten janken  Mannetje is er niet, snik. Hij was uiteten met een zakenrelatie toen ik belde, probeerde me nog groot te houden, maar toen hield ik het niet meer. Miste hem zo, stom he!
Ben emo, heel erg moe, pijn in mijn rug en ik heb elke keer het gevoel dat ik al ongi ben geworden. Ben bang dat ik  morgen of woensdag al ongi wordt  
Maar ja, volgende ronde, nieuwe kansen.... sh..t

Ik ga lekker slapen, kat mag me vanavond gezelschap houden, mannetje is er niet, snik.

Slaap lekker voor vanavond.

Es

Terug
Bovenaan