WIE IN JULI NOD !!!

Wat naar dat je ouders niet zo leuk reageren Ci Lo. Mijn ouders & schoonouders weten nog niet van onze kinderwens. Ja wel van onze kinderwens, maar niet dat we gestopt zijn met de pil zeg maar. Maar ze zien het al helemaal zitten hoor, geven hints enzo. Het grappig is dat ik afgelopen kerst van mijn zwagertje het boek kreeg: ouderschap voor dummies met de boodschap erbij dat hij graag een neefje wou. Dus ik vroeg aan hem is een nichtje ook goed, ja dat was ook wel goed, hihih. Maar toen waren we helemaal nog niet zo met onze kinderwens bezig. Zou toch raar idee zijn als ik aankomende kerst met een dikke buik daar op de bank zit, hihih. Ik hoop het zooo hè.

Liefs Nathalie

Wat naar dat je ouders niet zo leuk reageren Ci Lo. Mijn ouders & schoonouders weten nog niet van onze kinderwens. Ja wel van onze kinderwens, maar niet dat we gestopt zijn met de pil zeg maar. Maar ze zien het al helemaal zitten hoor, geven hints enzo. Het grappig is dat ik afgelopen kerst van mijn zwagertje het boek kreeg: ouderschap voor dummies met de boodschap erbij dat hij graag een neefje wou. Dus ik vroeg aan hem is een nichtje ook goed, ja dat was ook wel goed, hihih. Maar toen waren we helemaal nog niet zo met onze kinderwens bezig. Zou toch raar idee zijn als ik aankomende kerst met een dikke buik daar op de bank zit, hihih. Ik hoop het zooo hè.

Liefs Nathalie

hai nat

ja dat zal leuk zijn dat je met de kerst zwanger bent dan heb je het lekker warm door de hormonen. ik ben normaal een kou kleum en in het begin van de zwangerschap ook, maar als ik wat verder ben heb ik het altijd bloedheet. ik liep dan altijd in een tshirt.
alleen bij de laatste baby was ik ook een kou kleum dat vond ik toen nog raar maar zo zie je maar weer dat elke zwangerschap weer anders is.
liefs ci

Nou meiden als ik vannacht niet lekker slaap dan weet ik het niet meer hoor.
Ik heb lekker ons bed verschoont. De slaapkamer is vandaag lekker doogelucht. En raam staat nog lekker open (nadeel is dat er auto's langs gaan, vooral 's morgens en ik misschien daar wakker van ga worden, dus twijfel raam open of raam dicht) Ik lig nu aan de kant waar mijn vriend altijd slaapt. Mobiele telefoon/wekker ligt in de logeerkamer. Heb de electrische deken van bed gehaald. Want ik ben namelijk ook koukleum. Mijn spiertjes worden soms zo moeilijk warm. Dus kan wel wat warmte gebruiken. Maar kwam tot de conclusie dat ik hem  de laatste tijd niet veel aan heb gehad en de stekker niet eens in stopcontact zat dus dacht kijken of dat wat uit maakt. Heb de stekker van verlengsnoer ui het stopcontact gehaald. Hahha ik zit nu wel een beetje te lachen hoor, wat ik wel niet allemaal doe voor een beejte goede nachtrust. Nou als het niet helpt ga ik gillen hoor!

Liefs Nathalie

weltrusten dames
slaap lekker en goed uitrusten dat kunnen we allemaal goed gebruiken.
en morgen zijn we allemaal weer 1 dag dichter bij onze nod.
liefs ci lo...

NOD JULI

1/7
2/7
3/7    
Sahiton, 33 jaar: 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

Goedemorgen,

Ik voel me weer eens raar hihihi! Ik kreeg gisteravond weer wat meer buikpijn. Dat was er vanmorgen (en nu) nog steeds. Het lijkt een beetje op menstruatiepijn, gister leek t dan op spierpijn. Mijn buik is erg opgezwollen...Ik ben trouwens weer ff aan het tellen geslagen en heb gekeken naar mijn 2 'vanzelf' menstruaties: de eerste kwam na 28 dagen en de 2e na 27 dagen. En tot mijn verbazing is dag 27 en 28 deze maand dus a.s Donderdag en Vrijdag!  Ik heb mijn NOD op Zaterdag staan mja laat maar lekker staan! Ik gan dan pas testen als ik het dan nog niet ben...Ik hoop stiekem dat mijn buikklachten van nu geen voorteken zijn dat ik ongesteld word!  Maar we wachten maar eens rustig af, zoals ik eerder al zei: het zal me niks verbazen als ik het word dus de schrik is dan niet zo groot  latersssss ps: ik ben 25 jaar

Terug
Bovenaan