WIE IN JULI NOD !!!

Ja misschien heb je idd gelijk Ci Lo. Ik zal vanavond eens gaan bedenken hoe we ons bed anders neer kunnen zetten.

Maar staat nu mijn koppie niet zo naar. Gebeurd weer veel in mijn leventje.Volgens mij heb ik wel heel veel geluksstenen nodig, hihih. Niet dat ik er eentje gekocht heb hoor. Ben nog niet in   de stad geweest namelijk, maar denk dat ik er toch maar eentje ga kopen. Misschien helpt dat een beetje. Net als ik denk dat ik mijn leventje weer een beetje op rit heb en alle tegenslagen een beetje ee plekje heb gegeven gebeurd er weer wat. Vraag me echt af waaraan ik dit steeds verdient heb.

Liefs Nathalie

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    
Sahiton, 33 jaar: 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

Welkom Gerda, gezellig dat je met ons mee kletst
Heb je al ff op het lijstje gezet hoor. Spannend morgen je nod
Hoe voel je je? Kwaaltjes of denk je dat rd-tjes gaan komen.
Heb je na bevalling van je zoontje nog weer de pil geslikt?
Hoe was je vorige cyclus? Hoeveel rondes duurde het voordat je
van je zoontje zwanger was?

Hhaha veel vragen hè. Nogmaals welkom!

Liefs Nahtalie

Hallo Nathalie,

Bedankt voor je hartelijk welkom. Ik ben ook erg benieuwd. Ben wel erg moe, sinds anderhalve week en pijnlijke borsten, maar dat heb ik ook weleens als ik ongesteld   wordt. Maar ik heb meestal ook buikpijn ongeveer een week van te voren, en nu niet .. duss. Ik hoop het echt, al mag ik absoluut niet klagen, als ik kijk hoelang sommigen al niet bezig zijn. Bij mijn zoontje was het de 3de ronde raak, dus vrij snel.
Ik heb nooit de pil geslikt, vindt ik niet fijn, we doen gewoon een beetje voorzichtig hihi.
Nu niet meer natuurlijk!!

Jullie hebben het echt gezellig hier.

liefs gerda

hallo gerda

welkom leuk dat je mee babbelt.
normaal zal ik je nu 1000 vragen stellen maar die heeft nathalie al gestelt hahaha.
vandaag was er niemand on line ik heb me dood verveeld.
maar goed gerda ga jij je morgen testen?
ik hoor het wel.
liefs ci lo...

Hhahah ja die vraag had ik nog net niet gesteld Ci Lo, blijft iest voor jou over, hihih

Ik was ff naar de winkel, ijsjes halen en avond eten, dus vandaag weer ff wat latere reachtie. Wat doe jij zoal in dagelijks leventje Ci Lo?

Liefs Nathalie

Hallo meiden,

hoe gaat het met iedereen? ik heb er weer een dagje werken op zitten het was gelukkig niet zo heel druk dus heb een hoop rotzooi kunnen opruimen, heb in mijn pauze een maansteen gekocht  dus nu maar hopen dat ie werkt.

Ik had het er met me partner over dat ik gezellig op dit forum met meiden klets die hetzelfde doormaken of in ieder geval bezig zijn zwanger te worden. Hij vind alles prima  hij is  heel makkelijk,  maar hij is bang dat het een obsessie wordt. Ik heb dit gevoel helemaal niet ik voel me er juist prettig bij om af en toe hier mijn verhaal te doen en tja wat wil je na zo'n tijd dan ga je toch ook dingen opzoeken en uitproberen (zoals een maansteen, navelpiercing eruit gehaald).

op mijn werk denk ik er bijna nooit aan alleen als ik even niets te doen heb maar dat gebeurd zelden. Als ik thuis kom moet ik me dan wel even tegen houden dat ik niet direct achter de laptop verdwijn dat is voor hem ook niet leuk. Nu denk ik er helemaal veel aan 8 juli komt steeds dichterbij dus hopen maar dat het positief is.

Mijn mannetje is nu lekker sporten ik ga zo maar even huishouden doen moet ook gewoon gebeuren he! lekker met me hondjes lopen en dan filmpie kijken op de bank.

Nou ik heb er weer een heel verhaal van gemaakt moest het even kwijt.

Meiden die deze week hun NOD hebben HEEEL VEEEEL geluk ik ga voor jullie duimen.

veel liefs
Leepat

hallo leepat en nat

ik heb vandaag ik weet niet hoe vaak op het forum gekeken.
ik vond het balen dat er niemand was.

ja ik ben huisvrouw en moeder van 3 kids en ben dus heel druk in huis en ga niet veel weg dus dit forum is voor mij een geschenk uit de hemel.
ik heb 2 vriendinnen en die wonen in mijn geboorteplaats dus hier heb ik geen vriendinnen. mijn ouders wonen ook in mijn geboortestad.dus waar ik nu woon heb ik weinig te beppen. dus ben heel erg blij met jullie meiden. en na de vakantie zijn de moeders van school erweer en de moeders van de peuterspeelzaal en de ouders op zwemles. en dan heb ik het weer erg druk met de kids naar school brengen. maar goed hier hebben wij hele andere gesprekken dan op school en vind dit reuze gezellig.
wij willen hier allemaal het zelfde en steunen elkaar wat wil je nog meer.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan