WIE IN JULI NOD !!!

He hoi;

Ik zat ook al een paar keer op het forum te kijken, elke keer of je al een reactie hebt etc. Maar ik vind het erg fijn om er zo over te praten met vrouwen die hetzelfde mee maken! Is toch anders dan met anderen! Bij mij weten namelijk een aantal mensen dat we met kinderen bezig zijn, we zijn nu 1 jaar onderweg, zit dus in de 12e ronde voor het 1e kindje! Ik zou afgelopen zondag mijn NOD hebben , ben dus nog niet ongi geworden maar heb wel volgens mij een onregelmatige cycles dus maar even afwachten! Voel ook niks dus zal wel niet1 Maar het gaat toch wel even door je heen, zou het??!!!!!! Mijn vriend vraagt ook steeds ben je al ongi, dus hij is er ook wel erg mee bezig hoor! Morgen voor het eerst naar het ziekenhuis, wel spannend hoor! Jullie horen van mij!!!!!

Liefs Marie

hai marie

jeetje jij bent dan al een tijdje bezig.
en dan is het wel fijn dat je hier kunt praten.
hier kun je als je bv wilt de hele dag en elke dag over het zelfde onderwerp praten wat wij natuurlijk helemaal te gek vinden. maar de buitenwereld zal bij de 3e keer al gaan denken dat je zeurt. daarom hebben wij mekaar gelukkig de meiden van juli en als het fout gaat worden we de meiden van augustus we passen ons zo aan hihihi.

dus je vriend vraagt ook elke keer ben je het al? leuk is dat he dat hij met je bezig is dat heb je dan wel nodig. maar goed morgen ben je dus 3 dgn overtijd. heb je dan ook niet het gevoel dat je ongie moet worden? en heb je geen behoefte om een test te doen? en wat gaan ze morgen op het ziekenhuis doen ja sorry beetje nieuwsgierig.
liefs ci lo...  

Hoi allemaal,

Lees nu alweer een tijdje mee op het forum en reageer af en toe op een berichtje.
Heb een dochtertje die in augustus 3 jaar word en mijn man heeft dit weekend eindelijk laten doorschemeren toch een tweede te willen. Hij heeft altijd geroepen dat hij het er bij 1 wilde houden maar was al een tijdje aan het twijfelen.
Ik ben inmiddels wel al drie of vier maanden gestopt met de pil en hoop elke maand weer dat we zwanger zijn. Maar nu we officieel voor de tweede gaan wordt het natuurlijk nog spannender. hahaha

Volgens de telling heb ik de 19e mijn NOD dus dat duurt nog even. Ga weer lekker meelezen wat iedereen heeft te vertellen en duim voor iedereen en mijzelf dat we allemaal snel zwanger zijn.

Debbie

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    
Sahiton, 33 jaar: 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 4e ronde - 1e kindje
Bears, 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

hai bears ( debbie)

welkom leuk dat je mee babbelt en ik heb je even aan de lijst toegevoegd.
ik hoop dat de ronde klopt wat ik heb ingevuld anders moet je hem maar even aanpassen.
wat leuk dat jullie voor een 2e gaan. ja 1  is ook maar alleen.
ja als het niet wil dan kun je er niets aan doen maar als je het wel kan dan is het ook leuk voor je eerste kindje. dan heeft je dochter ook een broer of zus later waar ze later mee kan beppen. nou voordat je het weet is het de 19e   succes.
liefs ci lo...

Bedankt voor het toevoegen aan de lijst. Gegevens kloppen.
Zie dat ik gelijk loop met Sonja. Grappig.

Inderdaad 1 is ook maar alleen. Helaas dacht mijn man daar eerst niet zo over. Hij is zelf enig kind en vond dat prima. Kon hem dus zeer moeilijk overtuigen dat het leuker is met zijn 2. Maar gelukkig ziet hij dat nu ook in. Wordt dus weer klussen de komende tijd.

Debbie

Hallo allemaal.
Ik ben weer ff een zeikzeug momenteel  Heb t vandaag niet zitten. Mijn vriend is al naar de fitness gevlucht omdat hij al dagen niks anders hoort hahaha! Ik heb vandaag mijn dag niet...Vanmorgen liet ik al alles vallen en ik kon de hitte niet uitstaan vandaag! Mijn hoofdpijn is eindelijk weg aan het trekken en mijn buikpijn ook over eigelijk. Mja nu ben ik weer een beetje misselijk...Wat een geklaag he hihihi! Ik zal wel ongi worden binnen nu en een paar dagen, zeker gezien mijn boze buien steeds. Balen hoor mja. Zo dit was mijn gezeur..Fijne avond hahahah!

He hoi ci lo;

Leuk dat je gelijk reageerd! Ja inderdaad al weer een tijdje bezig, hellaas! Maar dan is het fijn om hier met mensen te praten die dit ook mee maken! Ik ben er zelf wel erg mee bezig hoor, wil het zo graag! Mijn vriend zegt wel eens nu even rustig aan, je bent er weer te veel mee bezig maar goed dat gevoel zet je niet zomaar uit! Ben begin dit jaar oververmoeit thuis komen te zitten niet zo lang hoor, dit kan natuurlijk ook mee spellen! Dus ik blijf positief als je dan hoort dat sommigen  al veel langer bezig zijn dan ik! Het is wel lastig, ik denk dat we morgen eerst voor een kennismaking naar het zieknhuis moeten en dat ze dan vertellen wat ze de komende weken gaan doen! Ik moet morgen vroeg al dus laat het nog wel even weten! Maar genoeg over mij, hoelang ben jij bezig dan? En heb je al meer kinderen? Ik lees wel mee op het forum maar nog niet zo lang dus ben niet hellemaal op de hoogte haha!

Liefs Marie

hey meiden

veel geschreven gister en vandaag zeg ben bijna een half uur bezig geweest met bij lezen.
ik ga het pendelen zeker proberen ben erg benieuwd, zo maar eens een naald en draad zoeken
en ga morgen ook maar eens naar de stad om te kijken of ik een winkeltje met maanstenen kan vinden
we proberen alles om het te bevorderen

mijn vriend leeft ook altijd erg mee op mijn NOD
vraag dan ook elke keer wanneer ik naar het toilet ben geweest of ik het al ben

Ja bears wel lopen bijna hetzelfde ik heb alleen nog geen kindjes

groetjes sonja o ja ben 25 trouwens

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    
Sahiton, 33 jaar: 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje
6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje
14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 4e ronde - 2e kindje
20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

Terug
Bovenaan