WIE IN JULI NOD !!!

Even weer een berichtje van mij. Heb vanmiddag alle boodschappen gedaan voor de bruiloft en was echt bekaf. Verheug me echt op vrijdag eindelijk is het dan zover na 14 jaar.

Ook is het weer spannend we vrijen weer zonder bescherming en dat maakt het toch anders hihihihi. Ik had mezelf voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn maar ik merk toch dat ik al begin te rekenen. Ach het is een gezonde spanning toch!

Nou ik zie wel dat er hier veel geschreven is de laatste dagen en dat ga ik nog even snel lezen. En als ik tijd heb reageer ik nog even voor vrijdag.

liefs Linda,

hai marie

ik ben met de 1e ronde bezig voor ons 4e kindje.
mijn nod is 13 juli.
ik heb een zoon van 6
en 2 dochters van 3 en 1.

hai carolinda

wat zul je zenuwachtig zijn voor vrijdag heb je nu alles voor elkaar?
en ja het zal leuk zijn dat je voor vrijdag reageert.
liefs ci lo...

hallo allemaal

Even een kort berichtje van mij druk druk.

Marie ik hoop dat het bij jou ook gaat lukken het blijft moeilijk he als het steeds maar langer duurt.

Schoonfamilie en eigen familie pff het blijven lastige mensen.
Slapen lukt me ook niet echt we hebben weinig apparatuur in de slaapkamer.

Dat pendelen leg ik nog wel een x uit met een hanger weet even niet meer wanneer een jongen of wanneer nu een meisje.

Heb van een vriendin een poppetje gekregen van de Wereld winkel voor vruchtbaarheid.
Bij mijn 1e was het gelijk de eerste keer raak nu ben ik in ronde 10.
Vandaag bij de dokter geweest (heb daar gezegd dat ik bij 11 ben) en als het nu niet lukt ga ik maar eens een potje zaad afgeven. Mag mn vriend ook een x iets doen voor het goede doel hahaha .

Vandaag lekker gewerkt maar een halve dag want moest leren voor morgen(examen notuleren). na het werken even gesport,boodschappen gedaan,hond uitlaten,leren,dochter ophalen,eten koken.

Ik werk 3dgn op een mobile callcenter, mijn dochter gaat 2dgn naar de KDV.
Daarbij doe ik nu een opleiding secretaresse om wat meer mogelijkheden te krijgen.
De opl. Met mijn andere opl heb ik niks meegedaan.

.
Maar affijn aangezien ik fris en fruitig moet zijn morgen,heb ik even vluchtig de verhalen gelezen.  
Ik zal eens kijken wanneer ik eens echt bij kan lezen en kan reageren.
 Morgen de hele dag weg,mijn dochter moet ik eerst naar een vriendin brengen. Na mijn 3 uur examen weer terug naar mijn vriendin en pas later weer op haar dochter.

nou ik ga even de hond uitlaten.

O ja ik test vaak op de dag dat ik ongi moet worden(kan nooit zo lang wachten) ,deze x probeer ik tot vrijdag te wachten.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ga zo slapen.
jullie weten al weer iets meer over mij.

gr sahiton

Meiden ik heb jullie berichtjes niet meer gelezen
Ben echt bekaf. Ik reageer morgen okay.
Kwam alleen ff weltrusten zeggen.
Heb beetje rot dagje achter de rug, maar dat leg ik nog wel uit

Liefs Nathalie

hi meiden,

Hier ook even een kort berichtje van mij. Gaat alweer wat beter met me dan gisteren. Nog een beetje emo, maar nog geen RD-tjes te zien. Wel pijn in mijn rug, dus dat is geen goed teken. Voor de rest erg moe!
Vanavond had ik een etentje van mijn werk en moest hier eigenlijk wel heen, maar was zo moe dat ik ook niet erg gezellig was. Kende ook niet veel mensen, dus was wel jammer. Ging daar juist heen om meer mensen te leren kennnen. Ben net aan het werk daar namelijk.
Donderdag op reis tot en met zaterdag voor mijn werk,  dus wordt weer een druk weekje! Zondag kan je me waarschijnlijk opvegen.. haha! Maar ja, je moet er wat voor over hebben.... haha

Ik kom morgen nog even kletsen en dan zondag pas weer!

Gr,

Es

hey meiden,

volgens mij hebben er meer vandaag een k*t dag dus ik duik ook me bedje in.

tot morgen weltruste allemaal

liefs
leepat

hai meiden

ik heb geen rot dag gehad maar wel warm.
ik heb nu 2 goeie dagen gehad.

maar goed iedereen is moe dus ik kap er ook maar mee.
weltrusten girls

liefs ci lo...

goedemorgen dames

ik ben nog niet helemaal wakker.
dat duurt vandaag wat langer merk ik al.
ik begin een beetje verkouden te worden en daar baal ik van.
ik heb nl in het verleden al 2 neus operaties gehad.
bij mijn eerste 2 zwangerschappen ging mijn neus dicht door verkoudheid en ging niet weer los. als je zwanger bent gaan ook je neus slijmvliezen opzwellen. als je genoeg ruimte hebt in je neus heb je nergens last van. ja je raad het al ik had dus te weinig ruimte. na mijn zoon had ik een operatie en na de miskraam een operatie.
ik heb voor duizenden guldens otrivin in mijn neus gespoten door de jaren heen.
bij mijn zoontje spoot ik 4 flesjes per week leeg in mijn neus. ik weet dat je het maar 1 week mag gebruiken maar een hele zwangerschap zonder lucht was me te benauwd.
naar 2 operaties gaat het veel beter maar het is nooit meer zo geworden als vroeger.
bij de zwangerschappen van de meisjes is het gelukkig goed gegaan omdat de dokter heel veel had weg gehaald. ik mag ook niet weer geopereerd worden aan mijn neus.
dus als ik verkouden raak ben ik altijd gelijk in paniek.

nou ik ga even de 2 oudsten naar mijn schoonzus brengen.
tot straks liefs ci lo...

Terug
Bovenaan