WIE IN JULI NOD !!!

Z
O
M
E
R

!!!!

Goedemorgen, ik ga nu alle berichtjes ff bijlezen, tot strakkies

Liefs Nathalie

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    
Sahiton, 33 jaar: 10e ronde - 2e kindje
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

Heerlijk hoor dat zonnetje!

Vandaag de nod van Gerda, spannend hoor. Meis hoe is ie met je?
Sahiton & Esther voelen jullie al iets?

Leepat ben je blij met je maansteen? Maar die heb je natuurlijk niet gedragen rond je ei, dus misschien heeft ie nog ff inwerktijd nodig. Maar ik hoop dat ie je nu al heellll veel geluk brengt!   Hoelang klets je nu mee op het forum? Ik ervaar het forum ook al heel prettig. Gewoon gezellig kletsen en soms heel erg je onzekerheden en gedachtes delen, dat helpt mij meer dan zelf zitten piekeren en me dan druk maken. Ik leef meer met jullie mee dan dat ik zelf bezig ben. Nou ja nu is mijn eisprong en nod ook nog niet hè. Rond nod kan ik soms ook heel hyper zijn hoor, hihih.

Ci Lo nou ik ben er vandaag hoor. Heb nog geen plannen om weg te gaan. Werken hoef ik vanmiddag niet, dat moest anders wel, maar ja sinds gisteren dus niet meer. Dus dat is voor mij ook ff hele omschakeling, omdat dat voor mij juist wat afleiding en ondanks erg inspanning ook ontspanning voor mij was. Lekker met kids werken   die komen zwemlessen en onder de mensen zijn.

Hi Marie Tromp, wat spannend dat je zondag ongi moest worden maar het nog niet bent meis. Voel je iets bijzonders vergeleken bij vorige rondes? Hoelang was je langste cyclus? Heb je al een idee wanneer je wilt gaan testen? Was je bij je nod uitgegaan van 28 dagen cyclus of had je het gemiddelde van al je cyclussen genomen? Jeetje weer veel vragen van mijn kant hè, hihih. Ohh lees net dat je vandaag naar het ziekenhuis moest. Hoe was dat? Hhaha ik zie net dat Ci Lo je ook al bestookte met vragen. We zijn lekker bezig of niet Lo!?

Welkom Bears, fijn dat je mannetje en jij het weekend hebben besloten voor een 2e wondertje te gaan. Maar je bent al 3 maanden gestopt met de pil, dus hadden jullie dat dan al niet eigenlijk eerder besloten? Of deden jullie het toen nog veilig. Heel veel geluk en klusplezier in elk geval. Hoelang duurde het voordat je zwanger was van jullie 1e? Hoe jong ben je eigelijk Bears, zie je leeftijd er nog niet bij staan namelijk.

Hi Brasilgirl, hou je het allemaal nog een beetje uit meis? Hoe voel je je vandaag? Nou kom hier maar lekker mopperen en vertellen hoor. Wij luisteren wel en al vertel je het 10 keer, hihi.

Hi Sonja, en wat kwam er bij jou uit het pendelen? Heb je inmiddels een maansteen gekocht? Hahah wel grappig dat iedereen dat nu gaat doen. Hopelijk brengt het jullie heel veel geluk en vruchtbaarheid!

De grote dag komt steeds dichterbij Linda, ben je er helemaal klaar voor? Het word vast heel mooi weer en een hele mooie dag! Geniet er lekker van, dit is jullie moment!

Hhahah moest wel ff lachen om het berichtje van Sahiton, ze schrijft dat ze het kort houd maar ondertussen. Hahha heb ik ook altijd hoor meis. Hoe is je examen gegaan vandaag, heb je er een goed gevoel over? Je dagje zit in elk geval weer lekker volgepland. Met welke opleiding had je niks gedaan?

Ohhh Ci Lo wat vervelend lijkt me dat als je neus steeds dicht zit en je het zo benauwd hebt, en zeker met dit weer. Dan zit je echt te snakken naar adem lijkt me. Maar misschien heeft dit wel in combi met mogelijke zwangerschap te maken. Je weet maar nooit hè. Probeer niet teveel in paniek te raken. Fijne dag vandaag.

Zooo ik ben weer helemaal bij, hehe! Ik weet niet wat ik hier gisteren allemaal wel of niet heb gezegd. Ik zal eens ff terug lezen. Eigenlijk zou ik vanmiddag moeten werken, maar heb gisteren te horen gekregen dat mijn werk daar stop. Ik werk een sportgezondheidscentrum/zwembad waar ik het erg naar mijn zin had. Werken met kids die komen zwemmen, weer wat onder de mensen na ziektewet periode door mijn auto ongeluk vorig jaar, waardoor ik mijn toen huidige baan ben kwijt geraakt. Maar blijkbaar word mij een beetje plezier in het leventje niet gegund. Heb er gemengde gevoelens over. Als reden gaven ze dat er iemand anders uren op papier moet hebben en ze mij dus niet meer kunnen betalen. Heb een 0 - uren contract dus tja dan is het byebye zwaaizwaai. Ik vind het heel erg jammer. Morgen heb ik weer therapie zwemmen daar. En tis toch wel gek om dan weer ff langs te gaan hoor. Maar dat laat ik me niet afnemen.

Sinds ik aan de kant van mijn vriend slaap, slaap ik gelukkig beter. Dat wou ik nog ff zeggen. En ga dit berichtje nu posten voordat ie foetsie is, hihih

Liefs Nathalie

hallo meiden

ik ben er weer ik ga jullie even geen vragen stellen want die heeft nathalie allemaal al gestelt. dus ik wacht samen met nathalie op jullie antwoorden.

ik heb sinds gisteren allemaal onverklaarbare bulten in mijn gezicht en het zijn geen insekten beten. ik kreeg er vandaag zelfs weer een paar bij. mijn tepel begon vandaag zeer te doen. elke keer als ik tegen mijn man zeg ik kan toch nog niets voelen het is nog veel te vroeg. dan zegt hij je bent zwanger die bulten zijn zwangerschapsbulten die had ik nl ook bij de eerste en hij zegt ik kan aan jou zien dat je zwanger bent lief he.
of hij zegt zwangere mama dat vind ik zo leuk en dan fleur ik helemaal op.
ik hoop zo dat het raak is.

hai nat

jij en ik zijn een goed team qwa vragen stellen.
wij zouden goed samen kunnen werken.
wat balen dat je nu zonder werk zit.
maar ja misschien kun je je nu meer op je zwanger worden concentreren en nu heb je meer tijd voor je zelf en kun je lekker uitrusten misschien helpt dat een beetje.
misschien moest het allemaal zo zijn.
je moet niet stressen om werk dat is alleen maar slecht om zwanger te worden.
geniet ervan het is nu vakantie.

nou ik ga zo even chillen op de bank want als de jongste wakker is dan kan dat niet meer.
tot zo liefs ci lo...

Hhahha wij zouden idd goed team zijn, stellen steeds dezelfde vragen merk ik
Ga jij nog maar lekker ff rusten, kan nu nog ffies. Ik heb hier al wasje buiten hangen en nieuwe was erin. En wat opgeruimd her en der, dus ffies weer rustig zitten. Moet alles in tappes doen. Het werk op zich heb ik nu wel wat losgelaten hoor, tis meer dat ik juist tegen het thuis zitten zit aan te hikken. Was net weer een beetje op de goede weg met dingen opbouwen en wil gewoon niet weer terug vallen. Kan beter een beeje afleiding hebben, die pijn heb ik toch elke dag. Maar misschien kan ik nu de revalidatie therapieen wat meer verdelen over de week. Want nu was het vaak begin van de week erg druk en dan eind van de week bekaf. Ja misschien heeft het idd zo moeten zijn.

Als je mannetje aan je kan zien dat je er anders uit ziet en dat je dat ook had toen je zwanger was van jullie eerste dan zou dat maar zo eens kunnen hè. Je zei vanmorgen dat je neus dicht zat en dat je dat bij de 1e ook had en dat werd een jongetje hè en nu pendeld die naald zo hard naar jongetje toe, dus weer een logische verklaring voor je neus, hihih. Hoop het voor je meis.

Ik ga er eens ff opletten dat ik wel genoeg drink, want dat moet wel met dit weer. Kom straks nog wel ffies weer kletsen.

Liefs Nathalie

hai nat

ik ben er weer mijn man had me per ongeluk wakker gemaakt.
ik heb wel even geslapen maar ben nog steeds doodmoe.
trouwens had ik jou laatst vertelt dat ik gedroomd had dat een oud buurmeisje van mij zwanger was. ik heb haar al jaren niet gezien. en dromen zijn meestal het tegenovergestelde. dus misschien ben ik dan wel de gene die zwanger is hihihi.
nou de jongste huilt dus die ga ik even uit bed halen. tot zo
liefs ci lo...

Ja dat had je verteld ja.Ik heb ook een droom gehad het weekend toen we in Luxemburg waren. Ik droomde over de kat van mijn schoonouders. Dat boven op de berg een kooi stond voor wilde dieren ofzo. En de kat kwam naar beneden met alleen zijn hoofd. De wond was dicht en hij liep ook gewoon op zijn hoofd dan hè. En toen is er iemand naar boven gegaan om in die kooi te kijken of daar zijn lichaam lag. En die lag daar, die hebben ze er weer aan gezet en klaar! hahaha stomme droom hè. Niks geen littekens ofzo. En toen werd ik wakker. Ben benieuwd of je dit dan ook kan verklaren, hihi.

Liefs Nathalie

hai nat

nou nee,hahahahaha
maar ik denk wel dat ik weet waar het mee te maken heeft.
jij was je kat kwijt voordat je naar luxemburg ging en daar maakte jij je druk om.
toen jij weer naar huis ging je hem weer zoeken en kon je hem nog niet vinden.
toen ben je naar luxemburg gereden.
omdat dit zo''n impact op je had ben je er over gaan dromen.
mensen verwerken s''nachts in hun dromen wat ze over dag meemaken.
het was geen leuke droom omdat jij je ook druk maakte.
dus dat is mijn verklaring ervoor.

ja dat had je niet gedacht he dat ik er nog wat over kon vertellen hahahahahaha
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan