Heerlijk hoor dat zonnetje!
Vandaag de nod van Gerda, spannend hoor. Meis hoe is ie met je?
Sahiton & Esther voelen jullie al iets?
Leepat ben je blij met je maansteen? Maar die heb je natuurlijk niet gedragen rond je ei, dus misschien heeft ie nog ff inwerktijd nodig. Maar ik hoop dat ie je nu al heellll veel geluk brengt! Hoelang klets je nu mee op het forum? Ik ervaar het forum ook al heel prettig. Gewoon gezellig kletsen en soms heel erg je onzekerheden en gedachtes delen, dat helpt mij meer dan zelf zitten piekeren en me dan druk maken. Ik leef meer met jullie mee dan dat ik zelf bezig ben. Nou ja nu is mijn eisprong en nod ook nog niet hè. Rond nod kan ik soms ook heel hyper zijn hoor, hihih.
Ci Lo nou ik ben er vandaag hoor. Heb nog geen plannen om weg te gaan. Werken hoef ik vanmiddag niet, dat moest anders wel, maar ja sinds gisteren dus niet meer. Dus dat is voor mij ook ff hele omschakeling, omdat dat voor mij juist wat afleiding en ondanks erg inspanning ook ontspanning voor mij was. Lekker met kids werken die komen zwemlessen en onder de mensen zijn.
Hi Marie Tromp, wat spannend dat je zondag ongi moest worden maar het nog niet bent meis. Voel je iets bijzonders vergeleken bij vorige rondes? Hoelang was je langste cyclus? Heb je al een idee wanneer je wilt gaan testen? Was je bij je nod uitgegaan van 28 dagen cyclus of had je het gemiddelde van al je cyclussen genomen? Jeetje weer veel vragen van mijn kant hè, hihih. Ohh lees net dat je vandaag naar het ziekenhuis moest. Hoe was dat? Hhaha ik zie net dat Ci Lo je ook al bestookte met vragen. We zijn lekker bezig of niet Lo!?
Welkom Bears, fijn dat je mannetje en jij het weekend hebben besloten voor een 2e wondertje te gaan. Maar je bent al 3 maanden gestopt met de pil, dus hadden jullie dat dan al niet eigenlijk eerder besloten? Of deden jullie het toen nog veilig. Heel veel geluk en klusplezier in elk geval. Hoelang duurde het voordat je zwanger was van jullie 1e? Hoe jong ben je eigelijk Bears, zie je leeftijd er nog niet bij staan namelijk.
Hi Brasilgirl, hou je het allemaal nog een beetje uit meis? Hoe voel je je vandaag? Nou kom hier maar lekker mopperen en vertellen hoor. Wij luisteren wel en al vertel je het 10 keer, hihi.
Hi Sonja, en wat kwam er bij jou uit het pendelen? Heb je inmiddels een maansteen gekocht? Hahah wel grappig dat iedereen dat nu gaat doen. Hopelijk brengt het jullie heel veel geluk en vruchtbaarheid!
De grote dag komt steeds dichterbij Linda, ben je er helemaal klaar voor? Het word vast heel mooi weer en een hele mooie dag! Geniet er lekker van, dit is jullie moment!
Hhahah moest wel ff lachen om het berichtje van Sahiton, ze schrijft dat ze het kort houd maar ondertussen. Hahha heb ik ook altijd hoor meis. Hoe is je examen gegaan vandaag, heb je er een goed gevoel over? Je dagje zit in elk geval weer lekker volgepland. Met welke opleiding had je niks gedaan?
Ohhh Ci Lo wat vervelend lijkt me dat als je neus steeds dicht zit en je het zo benauwd hebt, en zeker met dit weer. Dan zit je echt te snakken naar adem lijkt me. Maar misschien heeft dit wel in combi met mogelijke zwangerschap te maken. Je weet maar nooit hè. Probeer niet teveel in paniek te raken. Fijne dag vandaag.
Zooo ik ben weer helemaal bij, hehe! Ik weet niet wat ik hier gisteren allemaal wel of niet heb gezegd. Ik zal eens ff terug lezen. Eigenlijk zou ik vanmiddag moeten werken, maar heb gisteren te horen gekregen dat mijn werk daar stop. Ik werk een sportgezondheidscentrum/zwembad waar ik het erg naar mijn zin had. Werken met kids die komen zwemmen, weer wat onder de mensen na ziektewet periode door mijn auto ongeluk vorig jaar, waardoor ik mijn toen huidige baan ben kwijt geraakt. Maar blijkbaar word mij een beetje plezier in het leventje niet gegund. Heb er gemengde gevoelens over. Als reden gaven ze dat er iemand anders uren op papier moet hebben en ze mij dus niet meer kunnen betalen. Heb een 0 - uren contract dus tja dan is het byebye zwaaizwaai. Ik vind het heel erg jammer. Morgen heb ik weer therapie zwemmen daar. En tis toch wel gek om dan weer ff langs te gaan hoor. Maar dat laat ik me niet afnemen.
Sinds ik aan de kant van mijn vriend slaap, slaap ik gelukkig beter. Dat wou ik nog ff zeggen. En ga dit berichtje nu posten voordat ie foetsie is, hihih
Liefs Nathalie