WIE IN JULI NOD !!!

ik ga de 2 oudsten ophalen en samen beslissen wat we gaan eten dan kan ik dat gelijk ophalen. tot vanavond
liefs ci lo...

hallo dames

het is de mc donalds geworden.
daar had ik zo''n zin in.
leepat had het er laatst over dat haar man naar de mac ging en toen dacht ik lekker.
dus vandaag lekker big mac gehad.

hallo gerda

ik word nu wel heel nieuwsgierig of je nu wel of niet zwanger bent.

liefs ci lo...

hoi meiden,

ben ik weer!! dagje werk zit er weer op heb net even een tosti gegeten heb geen zin om te koken. Lekker he Ci lo mac donalds ja soms moet je jezelf even verwennen vind je niet?

Ja heb me maansteen om ik heb geen idee of het werkt ik geloof er wel in dus ben benieuwd. Heb heel sterk het idee dat het deze ronde weer niet gelukt is uiteraard moet ik gewoon tot 8/7 afwachten voordat ik conclusies trek maar ik merk aan mezelf dat ik al weer ongi kwaaltjes krijg gister was het emotie dag hele avond janken, nu moet ik wel zeggen dat mijn hond (ik heb er 2) het reutje heel raar tegen mij deed gister (heel lelijk grommen) dat kan een teken zijn honden voelen aan als je zwanger bent maar dat moet ik mezelf niet wijsmaken ik ga toch teleurgesteld worden ben ik bang. Verder heb ik geen andere dingen dan anders ik had alleen afgelopen zaterdag en zondag last van me onderbuik maar dat kan zeker nog geen ongi kwaaltje geweest zijn het was niet heel pijnlijk het voelde een beetje als dat je een eisprong hebt en die had ik allang gehad zeker weten.

het zou wel heel leuk zijn zeg als je nu zwanger zou zijn Ci Lo en ja vlekjes duiden vaak op zwangerschap dus hopen maar dat je daarom die vlekjes hebt dan is het niet erg toch? en zo schattig dat je man helemaal meeleeft. Mijn man vind het ook super leuk ik merk het aan andere dingen hij is namelijk best gesloten en nuchter maar ik zie hem  lachen als hij iemand op tv ziet met een baby dan zeg ik altijd zie je jezelf al voor je achter de kinderwagen hihi. Of hij legt zijn hand op mijn buik en zegt ie schopt ie al voor de grap dat zijn de dingen waar ik aan merk dat hij ook zo graag wil dat ik zwanger wordt.

Hoi Nat vind het zo leuk dat jullie zo geïntresseerd zijn hoe is het verder met je? ga zo nog alles terug lezen had ik nog niet gedaan.

Hoi sahiton echt zo K*T voor je ik snap helemaal hoe je je voelt doe lekker rustig aan en zien je vanzelf weer op het forum verschijnen als je zin hebt om te kletsen. dikke knuffel

ben benieuwd hoe het met de andere meiden staat die ook hun NOD hebben Gerda we horen wel hoe of wat?

verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel bijzonders te melden ga zo maar weer wat wassen, strijken je kent het allemaal wel. wat dat betreft lijkt het me heerlijk als je zwanger bent en met verlof gaat 40 uur werken ben ik soms een beetje zat.

tot straks weer
dikke kussss
Leepat

Hey Meiden, ik lees of hoor allemaal mensen die geen zin hebben om te koken.
Nou ik heb hier keurig gekookt hoor en ook al opgeruimd in de vaatwasser.
Alleen het gasstel moet nog schoon. Heb de plantjes al water gegeven buiten en nu ben ik bekaf. Tis toch wat. Dus dacht maar weer ff hier kijken. Het is hier echt hothothot buiten. Een drukkende warme benauwde lucht. Dus niet echt weer om lekker buiten te gaan zitten. Maar als het dalijk wat later is, is het heerlijk buiten. Dan zet ik alle deuren en ramen tegen elkaar open denk ik. Boven is het namelijk erg benauwd. Maar ik vind het zonnetje wel lekker hoor. Ga later op de avond ff lekker douchen en dan kan ik er weer tegenaan.

Hier is het echt raar eten geworden voor dit weer. Witte bonen in tomatensaus met geruld gehakt en gekookte aardappelen. Hahha als ik het zo opschrijf moet ik lachen, maar het smaakte goed. Ik heb alweer zin in een lekker waterijsje, maar heb ik vandaag al gehad. Ik ga maar ff lekker glas water uit de koelkast pakken.

Liefs Nathalie

Ohhh Leepat we hadden tegelijk gepost, hihih. Tja soms denk je idd wel pfff jeetje dat werk enzo. 40 uur is ook echt veel, kan me daar geen voorstelling van maken, want heb het nooit kunnen werken, maar ik ben allang blij als ik wat kan werken, dubbel is dat hè. Maar denk je niet dat als je thuis zit vanwege je zwangerschap dat dat ook snel begint te vervelen? Dan zitten we te puffen en kreunen dat onze buik zo zwaar is en kwaaltje hier, kwaaltje daar. En zeker met dit weer, hahaha. Tis wat met ons vrouwen.

Ik herken wel wat je zegd over je mannetje. Die van mij is ook wel nuchter en droogkloot zoals hij zelf zegd. Want toen ik zei dat ik overtijd was of ongi werd krijg ik reactie ohh okay. Maar daar in tegen is ie weer heel betrokken. Lekker tegen elkaar aankruipen en idd soms zijn hand op mijn buik liggen of de manier waarop hij kijkt en lacht soms. Dus heel herkenbaar wat je schrijft, hihih.

Liefs Nathalie

ja soms weet je het niet hoor met mannen die van mij is echt een droogkloot kan je geen hoogte van krijgen hoor nou en ik ga al 10 jaar met hem om haha. Iemand die hem voor het eerst ziet denkt zo die kijkt boos of chagerijnig maar dat is hij helemaal niet.

Ja ik werk al 9 jaar 40 uur per week non stop hou ook echt van me werk maar soms denk ik, nu ben ik er gewoon zo aan toe om 1 of 2 dagen minder te werken. maar dat moet nog even wachten ik heb ook liever dat we dit samen delen dus hij ook iets minder werken ik kan me niet voorstellen dat ik volledig kan stoppen met werken financieel gaat dat ook niet lukken. dus hij 1 dag minder en ik 2 dagen minder voor de kids en dan hebben we de oma's die willen heel graag babysitten. Dus weet nog niet precies hoe ik dat wil gaan doen als de tijd daar is. Komt dat vanzelf goed. Wordt je het soms niet heel erg beu om geen werk te hebben of kan je niet werken (sorry weet niet of dit een rot vraag voor je is?)

ja tuurlijk wij vrouwen moeten toch altijd wat de zeuren hebben als we straks zwanger zijn nou mannen berg je dan maar dan gaat het geklaag pas echt beginnen hahahahahahahaha

doei
Pat

hai leepat  en nat

ja dat geklaag komt nog wel als we zwanger zijn dit is nog niets.
ik had net opgezocht of ik inderdaad wat kan voelen als ik zwanger zou zijn.
op dit moment las ik zit er al een kleine hoeveelheid hcg in je systeem.
dus de bultjes en zere tepel en ongelovelijk moe kan misschien toch iets betekenen.
ik ben echt moe niet normaal de hele dag door.

trouwens die hitte is ook niet meer normaal mijn auto gaf vandaag 38 graden aan.
ik ga me vanavond ook lekker even douchen voor het slapen.

die wang van mij het lijkt wel of ik een schot hagel heb gehad.
hahahahahahaha

kusjes ci lo...

ohhhh spannend hoor ci lo ik hoop het echt voor je zou heel leuk zijn.

het was inderdaad warm vandaag heb er alleen niet zoveel van meegekregen wij hebben topcooling op de zaak dus heb het eerder te koud dan te warm gehad vandaag. Maar toen ik buiten kwam liep ik tegen een warme muur op. Ik ga zo effe lekker zonnebanken je zal wel denken met deze temperatuur. Heb nooit zo'n last van de warmte dus dat scheelt weer ik ben vorig jaar naar curacao geweest heerlijk temperatuurtje zou daar zo gaan wonen maar goed ik dwaal af.......

ik spreek jullie straks denk ik nog wel ga nu weg

tot straks
leepat

Terug
Bovenaan