WIE IN JULI NOD !!!

Een zonnebank lijkt me wel lekker, maar niet zo'n toasti apparaat, hihi. Maar gewoon dat je over je heen kan trekken op bed ofzo. Dan zou ik er denk ik wel regelmatig onder gaan, lekker warm voor de spiertjes.

Ohh Ci Lo hoelang is het geleden dat je mannetje ongeluk heeft gehad? Van achteren aangereden? Bij mij werkte fysio die ik hier in het dorp had averechts en hij wist op gegeven moment niet meer wat ie met me moest. Ik heb nu sinds tijdje revalidatietraject in ziekenhuis en ga eens per maand naar chiropractie en 1 aug naar osteopaat. Dus doe er van alles aan om me beter te voelen. Heeft hij ook problemen met zijn geheugen, contentratie, duizelingen e.d.? Kan wel heel waslijstje van klachten neer zetten, maar daar gaat het hier niet om hè. Laten we het over iets gezelligers hebben.

Liefs Nathalie

hallo Allemaal

Daar ben ik weer, ik hoop dat het voor de rest positiever uit valt deze mnd.
Fijn dat het weer wat beter met je gaat Brasil.

Wat vervelend zeg Nathalie dat je nu geen werk hebt,het is moeilijk dan om weer wat anders te vinden of niet? Wel erg zeg dat je een ongeluk hebt gehad.

Ci Lo Ik hoop dat die bulten voor het goed doel zijn hahaha.
Gerda weet jij al meer?

Na weer even in een dip gezeten te hebben gaat het nu weer beter.
ja en mannen reageren altijd anders och wat vervelend ja kan er ook niks aan doen.
Maar in ieder geval kunnen we dan weer lekker klussen pfff.

Hoe houd de rest dit vol die al langer bezig is,bij mij is de lol er af en toe echt vanaf.
In ieder geval maar eens beginnen met onderzoeken allereerst mijn vriend.
ik begin morgen met temp,zal toch een lijstje moeten gaan bijhouden.

ga ook maar eens een maansteen kopen bij de Tuinen.

Morgen weer werken moet om 8.00 beginnen.
Het examen ging wel goed   volgende wk woe uitslag, ik denk dat het wel ok is.

Wat was het lekker weer zeg vandaag super maar ja nu regent en onweert het weer.
Bij jullie ook of is het al voorbij.
Ik woon in Arnhem waar woont de rest?

gr Sahiton

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2008 11:31:44'));

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    

4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje
6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje
14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 4e ronde - 2e kindje
20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
23/7
24/7    
Wijnie, 6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

Sahiton  ,33 jaar woon in Arnhem  11e ronde  2 kindje wacht nog even voor aug.

Hi hier Drenthe, zonder regen en onweer. De hele dag al mooi weer.
Wanneer is je nod in augustus meis? Je mannetje zegd nog heel wat vind ik, die van mij komt niet verder dan oh okay, hihih. Maar tis gewoon ontzettende tegenslag, vooral als je weer een nieuwe ronde in moet. Des te groter de wens ook begint te worden vinden jullie ook niet?

Liefs Nathalie

het is nog droog in overijsel, maar wel donkere lucht het zal niet lang meer duren.
liefs ci lo...

hey allemaal

Sahiton jammer, hopelijk mag aug je meer geluk brengen

hier is zeeland ook nog erg warm en benauwd
vanmorgen een klein buitje gezien was met een minuut voorbij en vanavond een paar spetters
maar zal nog wel gaan onweren vannacht,
staat nu nog geen zuchtje wind heb wel al alle ramen open maar koelt nog niet echt af in   huis, hopelijk wel vannacht anders +slaap ik zo slecht van de hitte

Nathalie jammer dat je niet meer kan/ mag komen werken
Ik had tot eind mei een bijbaantje naast school, maar kreeg ook te horen dat het vanaf juni niet meer nodig was,
ze hadden het nu het zomer wordt minder druk en er had iemand gesolliciteerd die er vrijwillig wou komen werken, hebben ze die persoon aangenomen en hoefde ik dus niet meer te komen, kostte te veel geld en was overbodig geworden
afgelopen donderdag mijn diploma gehaald en ben nu dus een beetje aan het rond kijken naar werk, heb al verschillende sollicitaties lopen maar nog geen reactie's
ga anders volgende week eens langs de uitzend bureau's en arbeidsbureau
wil toch wel gaan werken
ga alleen wel in aug voor twee weken op vakantie en waarschijnlijk in september verhuizen 50 km verder op dus zoek voor nu eigenlijk iets tijdelijks en probeer dan voor september iets meer in de   buurt van onze nieuwe woonplaats te zoeken
wil wel maar max. 32 uur werken vind 40 uur te veel ook omdat de beesten hier veel aandacht en verzorging vragen

succes aan iedereen die zijn NOD bijna heeft
we blijven duimen
ik ga morgen naar de stad en ga dan eens kijken voor een maansteen
de tuinen zit hier alleen niet in de stad dus zal een ander winkeltje moeten zoeken
ja mij schoonmoeder gaat mee, weet wel dat we bezig zijn voor een kleine maar vind zulk soort dingen als maanstenen grote onzin dus zal wel even kijken anders ga ik vrijdag nog een keer alleen terug
Het pendelen kwam ik nog niet uit maakte rondjes en heen en weer bewegingen ?
zal nog wel eens lezen hoe het moet

nou is toch een lang verhaal geworden
groetjes sonja

hai

zover was mijn gedachte nog niet zal, wel begin aug worden zet het er morgen wel in.
Hier is de regen weer weg.

Ik ga zaterdag heerlijk naar Sensation White  lekker even alles eruit swingen.
Gaan jullie nog leuke dingen doen a.s weekend?
gr sahiton

hallo dames

wat ik aan jullie allemaal wil zeggen is toen ik zwanger was van de eerste heb ik een zwangerschapskalender gekocht.
deze kalender heb ik al mijn zwangerschappen van voor tot achter helemaal uitgelezen.
dit is zo''n mooie kalender ik wou dat ik hem nog eerder had gehaald dat had mij een hoop vragen en onzekerheid gescheelt.

ik kan het jullie allemaal aanraden.

het heet 9 maanden kalender (scheurkalender)
van beatrijs smulders & mariel croon

ik heb er nooit 1 blaadje afgescheurd dat vond ik zonde en lees hem elke zwangerschap weer.
hier hebben jullie allemaal wat aan en het is heerlijk om te lezen.

dit is mijn tip voor jullie
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan