WIE IN JULI NOD !!!

Is ikke ook weer ffies. Hahah Ci Lo ik zat vorige ronde ook helemaal onder de pukkeltjes. Werd er niet goed van. Had echt vage kwaaltjes, maar heeft helaas niet zo mogen zijn. Was wel heel erg kort ongi, lijkt steeds korter te worden. Kweet niet wat me overkomt. Want in de tijd dat ik de pil slikte was ik het best lang.

Leepat, ik wou dat ik parttime of fulltime kon werken. Doe er alles aan. Ik heb lichamelijke beperkingen, gebruik gedeeltelijk rolstoel. Daarnaast heb ik in maart vorig jaar auto ongeluk gehad, waarvan ik nog dagelijks de gevolgen beleefd dmv whiplash. Naast voordurende pijn van onderlichaam, nek en hoofdpijn, zit ik met geheuren en contentratie problemen. Ik had een contract van gemiddeld 16 uur per week. Na het ongeluk probeerde ik er het beste van te maken en flexible te werken, maar mijn lichaam kon uiteindelijk niet meer. Kon mijn werkzaamheden niet meer doen. Hierdoor raakte ik in ziektewet, met als gevolg dat mijn contract niet verlengd werd. Ik had sinds dit jaar weer een leuke flexibele baan gevonden, heel erg geluk gehad dat ik er zo tussen ben gekomen. Het waren niet veel uurtjes, had 0 - uren contract en als ik lichamelijk niet in staat was om te werken kon ik me afmelden. Maar tis een klein bedrijf en moeten nu iemand anders een aantal uren contract geven, dus bybye zwaaizwaai. Tis lang verhaal, met gemengde gevoelend. Maar ik ben dus gisteren mijn baan kwijt geraakt. Wil heel graag werken, maar red het niet om veel uur achter elkaar te werken en ook niet elke dag. Het mooiste zou zijn ma - wo - vr. Maar ja vind maar eens een baas. Kan geen 8 uur op een dag werken, momenteel nog niet eens een halve dag. Dus tja! Geeft niks dat je het vroeg hoor. Ben er zelf over begonnen hè. En tis onderdeel van mijn leventje helaas. Heb al de nodige tegenslagen gehad. Toen ik jonger was moest ik mijn bijbaantje opgeven omdat het niet meer ging. Denk je net alles beetje op rails te hebben, krijg je rot ongeluk. Maar goed mijn positiviteit, doorzettingsvermogen en wilskracht hebben me al ver gebracht in het leventje.

Nu weten jullie een beetje meer van me.

Liefs Nathalie

Ohhhh spannend zeg allemaal Ci Lo, ik hoop het voor je meis.

Uhm wat wou ik nou nog meer zeggen, denk denk. Kreeg net namelijk telefoon tussendoor dus ben er weer een beetje uit, hihih.

*Kraak Kraak* ik lees wel ffies weer, hihih

Ohhh ja ik wou zeggen dat ik ook best wel tegen dit weer kan.
Heb er niet zoveel moeite mee. En vooral nu niet, want het koelt hier lekker af
Zuchtje wind erbij, ramen open, en ff afkoelen maar.

Liefs Nathalie

hi meiden,

Wat is het warm en benauwd!! jeetje zeg! Heb lekker alles open staan. Het begint eindelijk een beetje te waaien. Ik zat de hele tijd binnen op kantoor, dat was ook niet leuk meer. We hebben geen airco, dus dan weet je het wel. Bloody hot.

Hé Ci-lo, ik hoop voor je dat je deze ronde zwanger bent!! spannend!!

Ik ben aan het wachten tot ik ongi wordt. Verwacht het morgenochtend. De pukkels schieten eruit, grrrr.... en de rugpijn is niet te harden. Maar morgenochtend lekker rustig aan doen, nog even boodschappen doen en dan op naar de beurs! Is altijd erg leuk en vind het altijd weer spannend wat er te vinden is en welke merken wat verkopen... leuk, leuk.
Nou ga mijn koffertje pakken en spreek jullie zondag weer!

Es

Hallo Allemaal,

Ik ben weer klaar met mopperen hoor! Ik zal er maar mee ophouden want straks vinden jullie mij niet leuk meer hihihi! Ondanks de hitte had ik vandaag weer veel energie. Ik ben zoooo benieuwd of ik ongesteld word! Als ik het goed heb kan het morgen of vrijdag komen....Ik houd jullie op de hoogte!!

Groetjes

hee leepat

hoe warm is het dan op curacao?
en de zonnebank zou ik zelf nu niet kunnen verdragen.
ik heb sinds kort zelf een zonnebank dus hoef ik lekker niet meer weg.

he nat

wat vervelend van je ongeluk.
mijn man heeft dit jaar ook een ongeluk gehad en heeft alle verschijnselen van een whiplash. hij zit ook in de ziektewet. hij was vandaag naar het uwv geweest en die deden knap lullig hij moest gewoon maar weer aan het werk.dat gebeurt dus niet.mijn man loopt nu nog bij de neuroloog en de fysiotherapeut kon hem nog niet helpen omdat het allemaal nog te vers is.
liefs ci lo...

Spannend hoor voor jullie meiden. Brasilgirl we zijn je nog lang niet zat hoor.
Tis allemaal zo spannend voor jullie.

Esther veel plezier meis. Wat ga je allemaal inkopen voor je winkeltje?
Mijn mannetje zat ook benauwd op zijn kantoortje vandaag. Dit er niet uit te houden!

Ik heb vandaag lekker rustig aan gedaan, in delen alles gedaan. Wasjes, opruimen hier en daar, koken vanavond. Heb me prima vermaakt. Ondanks dat ik eigenlijk vanmiddag zou moeten werken, wat dus niet door is gegaan.

Liefs Nathalie

he esther

wat een kwelling dat ze jullie zonder airco laten werken.
en balen als je morgen toch ongie wordt.
en dan ook nog wanneer je een paar dagen weg moet.
nou als ik je niet meer spreek tot zondag.

he brasilgirl

dus nog 2 a 3 dagen voor jou jeetje spannend.
wat denk je zelf wat zegt je gevoel.
of heb je al ongie klachten.
en wanneer ga jij je dan testen?
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan