A
Anoniem
Guest
Is ikke ook weer ffies. Hahah Ci Lo ik zat vorige ronde ook helemaal onder de pukkeltjes. Werd er niet goed van. Had echt vage kwaaltjes, maar heeft helaas niet zo mogen zijn. Was wel heel erg kort ongi, lijkt steeds korter te worden. Kweet niet wat me overkomt. Want in de tijd dat ik de pil slikte was ik het best lang.
Leepat, ik wou dat ik parttime of fulltime kon werken. Doe er alles aan. Ik heb lichamelijke beperkingen, gebruik gedeeltelijk rolstoel. Daarnaast heb ik in maart vorig jaar auto ongeluk gehad, waarvan ik nog dagelijks de gevolgen beleefd dmv whiplash. Naast voordurende pijn van onderlichaam, nek en hoofdpijn, zit ik met geheuren en contentratie problemen. Ik had een contract van gemiddeld 16 uur per week. Na het ongeluk probeerde ik er het beste van te maken en flexible te werken, maar mijn lichaam kon uiteindelijk niet meer. Kon mijn werkzaamheden niet meer doen. Hierdoor raakte ik in ziektewet, met als gevolg dat mijn contract niet verlengd werd. Ik had sinds dit jaar weer een leuke flexibele baan gevonden, heel erg geluk gehad dat ik er zo tussen ben gekomen. Het waren niet veel uurtjes, had 0 - uren contract en als ik lichamelijk niet in staat was om te werken kon ik me afmelden. Maar tis een klein bedrijf en moeten nu iemand anders een aantal uren contract geven, dus bybye zwaaizwaai. Tis lang verhaal, met gemengde gevoelend. Maar ik ben dus gisteren mijn baan kwijt geraakt. Wil heel graag werken, maar red het niet om veel uur achter elkaar te werken en ook niet elke dag. Het mooiste zou zijn ma - wo - vr. Maar ja vind maar eens een baas. Kan geen 8 uur op een dag werken, momenteel nog niet eens een halve dag. Dus tja! Geeft niks dat je het vroeg hoor. Ben er zelf over begonnen hè. En tis onderdeel van mijn leventje helaas. Heb al de nodige tegenslagen gehad. Toen ik jonger was moest ik mijn bijbaantje opgeven omdat het niet meer ging. Denk je net alles beetje op rails te hebben, krijg je rot ongeluk. Maar goed mijn positiviteit, doorzettingsvermogen en wilskracht hebben me al ver gebracht in het leventje.
Nu weten jullie een beetje meer van me.
Liefs Nathalie