WIE IN JULI NOD !!!

hey

zaterdag weet ik nog niet, mijn vriend werkt altijd op zaterdag en is dan op dinsdag vrij
afgelopen dinsdag dus naar de Ikea geweest en wat spulletjes voor in huis gekocht,
uitgebreid gekeken bij de kinderafdeling, dan zie je toch aan mijn mannetje dat hij het ook eigenlijk wel graag wil ook al zegt hij er niet zo mee bezig te zijn en wel ziet wanneer het zo mag zijn

Zondag krijgen we bezoek van mijn vriend zijn zusje en haar vriend
komen foto's maken van onze katjes en het huis
zodat we mooie foto's hebben voor de verkoop van ons huis
de katjes zijn nu zo schattig dat je niet genoeg fotos kan hebben/ maken
over 5 weken mogen ze weg en dan mis je ze wel hoor, maak altijd een foto boekje zo kan ik elke keer weer terug kijken naar de nesten die we de afgelopen jaren gefokt hebben

groetjes sonja

Hey ci lo,

Mijn gevoel zegt me dat ik ongi word  Ik heb nu die vage buikpijn in de onderbuik balen he...Mja we zien!

Ohhh dat heb ik nog nooit gezien Ci Lo, misschien omdat ik er nog nooit op gelet hebt, dat kan natuurlijk ook, hihih

Sonja wat heb je heerlijk zitten kletsen. Balen zeg dat je zo je bijbaantje kwijt raakte. Wat kan het soms raar lopen hè. Wat voor opleiding heb je gedaan meis? En weet je al wat voor werk je ongeveer zoekt? Misschine kan je iets van vakantie werk doen, maar ja das juist in de vakantie hè. Waar gaan jullie heen op vakantie? En verhuizen eind van de vakantie, spannend hoor. Hoezo 50 km verderop? Echt nieuw begin voor je dus, heb je er zin in? Groter huis gekocht? Jeetje ben wel nieuwsgierig hè, hihih.

Ik ben er niet helemaal meer bij vanavond, ik lees hier dan iets, en wil ik reageren, maar als ik verder lees weet ik als ik klaar ben met lezen niet meer goed wat ik nou allemaal wou zeggen, hihih tis toch wat.

Liefs Nathalie

hai ben ik weer

morgen is onze trouwdag en dan komen mijn oma , ouders en schoonouders hier eten.
zaterdag komen mijn ouders eten omdat ik mijn vader dat belooft had hij heeft nl iets heel erg liefs voor ons gedaan.dus ga ik indisch koken voor hem omdat hij daar gek op is   ik ben zelf niet indisch maar ik ga mijn best doen.
en morgen maakt mijn oma eten dus dat scheelt alweer.
liefs ci lo...

Ohh dus jullie huis is nog niet verkocht Sonja en je weet nu al dat je in september gaat verhuizen? Hebben jullie daar al nieuw huis gekocht?

Ahhh Brasilgirl jammer meis, je eigen lichaam voel je het beste. Maar geen bloed geeft nog ff moed hè meis. Mijn gevoel is meestal ook juist, soms baal ik er gewoon van, hihi.
Heb wel vaker voorgevoel over iets. Soms wel irritant. Wou dat ik over mezelf eens positief voorgevoel kreeg. Maar we doen ons best.

Dit weekend word mijn tante 60. Verder boodschapjes doen, de was, echt van die huishoudelijke dingetjes meestal in het weekend. En verder genieten en nog open plannen. Ligt ook een beetje aan het weer e.d.

Liefs Nathalie

Ohhh kijk aan das lekker vooruitzicht Ci Lo, is je vader wel Indisch?
Weet je al wat je gaat maken?

ha dames,

Hier weer een berichtje van mij
het is mega druk op mijn werk (Ja er worden overal genoeg baby's geboren) nu nog bij ons DAMES.

Ci Lo ik las dat je uit overijssel komt nou ik ook ik kom uit het dorp Nijverdal!!!!
Via welk bureau had jij kraamzorg???

Wat een verhalen zeg als je een paar dagen niet achter de pc hebt gezeten dan ben je al een paar uur kwijt door het lezen echt gezellig.

Mijn Man en ik gaan deze maand eens proberen met een ovulatie test hopelijk werkt dan we kunnen het in ieder geval proberen.
Ik krijg mijn NOD alleen midden in de vakantie dus ik kan jullie alleen begin augustus op de hoogte houden of ik moet een iternet cafe opzoeken en dan een verhaal ophangen dat ik ff moet internet bankieren.
weet alleen niet of ze op de camping in Italië een internet cafe hebben.

Ik hoop dat iedereen geluk heeft deze maand.

Ik zal mijn leeftijd er nog ff bij zetten!!!

Groetjes Wijnie

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    

4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

Terug
Bovenaan