A
Anoniem
Guest
hey
zaterdag weet ik nog niet, mijn vriend werkt altijd op zaterdag en is dan op dinsdag vrij
afgelopen dinsdag dus naar de Ikea geweest en wat spulletjes voor in huis gekocht,
uitgebreid gekeken bij de kinderafdeling, dan zie je toch aan mijn mannetje dat hij het ook eigenlijk wel graag wil ook al zegt hij er niet zo mee bezig te zijn en wel ziet wanneer het zo mag zijn
Zondag krijgen we bezoek van mijn vriend zijn zusje en haar vriend
komen foto's maken van onze katjes en het huis
zodat we mooie foto's hebben voor de verkoop van ons huis
de katjes zijn nu zo schattig dat je niet genoeg fotos kan hebben/ maken
over 5 weken mogen ze weg en dan mis je ze wel hoor, maak altijd een foto boekje zo kan ik elke keer weer terug kijken naar de nesten die we de afgelopen jaren gefokt hebben
groetjes sonja
zaterdag weet ik nog niet, mijn vriend werkt altijd op zaterdag en is dan op dinsdag vrij
afgelopen dinsdag dus naar de Ikea geweest en wat spulletjes voor in huis gekocht,
uitgebreid gekeken bij de kinderafdeling, dan zie je toch aan mijn mannetje dat hij het ook eigenlijk wel graag wil ook al zegt hij er niet zo mee bezig te zijn en wel ziet wanneer het zo mag zijn
Zondag krijgen we bezoek van mijn vriend zijn zusje en haar vriend
komen foto's maken van onze katjes en het huis
zodat we mooie foto's hebben voor de verkoop van ons huis
de katjes zijn nu zo schattig dat je niet genoeg fotos kan hebben/ maken
over 5 weken mogen ze weg en dan mis je ze wel hoor, maak altijd een foto boekje zo kan ik elke keer weer terug kijken naar de nesten die we de afgelopen jaren gefokt hebben
groetjes sonja