WIE IN JULI NOD !!!

das idd lekker luxemburg is super leuk ben er vroeger veel met me ouders geweest heb daar leuke herinneringen aan over gehouden.

ik ben ook wat dat betreft wel een beetje onzeker denk iedere keer als ik een bericht plaats van wat moeten die meiden wel niet denken. En in het dagelijks leven ben ik helemaal niet zo ben bijna altijd opgewekt en vrij zelfverzekerd als ik dat zo over mezelf mag zeggen. maar goed ik dwaal weer af.................

ik ga ook lekker even douchen meis ik spreek je morgen weer was wel even gezellig vanavond zo kletsen.

doei doei lekker slapen

liefs
Leepat

ZWANGER!! ZWANGER!! ZWANGER!!

Goedemorgen meiden,

Het is nog vroeg in de morgen maar ik wil jullie vertellen dat ik zojuist getest heb en ZWANGER ben!!
Ik kan het niet geloven! ik blijf steeds kijken naar het schermpje hahaha! Ik denk dat ik de komende dagen de andere 2 tests ook nog doe hihihi. Stel je voor dat dat ding zich vergist...Mja straks maar ff naar de huisarts bellen of ik de inentingen wel mag voor onze vakantie naar egypte...Ben ook weer aan het balen dat ik naar zo'n apeland ga met slechte hygiene...En dan dat vliegen er naartoe? Weet iemand of dit allemaal kwaad kan? Ja sorry ben helemaal dol!!
Gisteravond en vannacht dacht ik echt dat ik ongi werd! Het voelde bijna precies hetzelfde! Dus dames niet getreurd als je meent dat je ongi wordt, gewoon testen wat het kan dus blijkbaar!!
Nou ik ga ff eten en douchen en vrolijk maar rustig aan de dag beginnen!

Greetzzz

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat goed, wie had dat gedacht, gisteren was je idd een beetje in een dipje en kijk nu. ZWANGERRRR!!!!
Waar blijven de glitters meis die kunnen we heel goed gebruiken hiero!

Wanneer ga je met vakantie? Heb je HA al gebeld? Vliegen mag je nog tot best een aantal maanden zwanger zijn hoor. Kweet niet hoeveel maanden, misschien weet iemand anders dat, maar na mijn weten best lang.
Ohh wat fijn voor je. Had je nou die maansteen nog gekocht? En was je ook aan het pendelen geslagen? Jij was toch wie die accupuntuur deed? En je navelpiercing eruit had gehaald enzo? Ohh meis wat fijn voor jullie zeg! Neem maar lekker ff de tijd om het allemaal te beseffen.

Gisteravond maakte ik mezelf een beetje gek. Ik ging nog ff douchen en keek in de spiegel en echt boven mijn navel begin in buikje te krijgen meiden. Had daar altijd wel vetrandje, maar nu wat dikker enzo, schrok er zelf van. En helemaal toen ik over mijn borsten allemaal aderen zag lopen, wat ik dus nooit echt heb. Zelfs niet vorige maand met al die kwaaltjes. Die overigens nu weg zijn hoor en temperatuur van 36,51 dus das ook niet heel hoog. Ben weer beetje down to earth. Mijn lichaam zal wel gewoon aan het veranderen zijn door het stoppen met de pil. En dan lees ik hier dat Brasilgirl zwanger is nou ben ik weer helemaal hyper voor je meis, hihi.

Dikke knufff Nathalie

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    

4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

Klopt je nod lijstje wel? 1e ronde - 1e kindje???? WHOW! hihih

lieve brasilgirl

GEFELICITEERD
GEFELICITEERD
een bosje rode rozen van mij naar jou.
feliciteer je man ook namens mij.

wat gaaf meid en dat nog voor je nod of was die vandaag?
ik had het niet verwacht zoals je de laatste tijd prate.
maar aan de andere kant had ik het gevoel dat het wel de 1x raak zou zijn omdat je nog jong bent en geen problemen had om zwanger te raken. ja logisch het is de 1e ronde.
ik had gewoon een gevoel dat het bij jou niet lang zou duren wat gaaf voor je meid.
hoe reageerde je mannetje?
en vertel je het je moeder vandaag of 5 juli op haar verjaardag?
je hebt er mooi weer bij vandaag op mijn trouwdag.
ik had ook altijd mooi weer als ik positief teste.

en ik ben ook met zwangerschappen op vakantie geweest en gevlogen.
vliegen maakt niet uit maar geen water uit de kraan drinken en eten wat je niet vertrouwd niet eten. geen ijsblokjes in je drinken en tandenpoetsen met water uit flesjes.

o ik ben zo blij voor jou wat een heerlijke dag voor jullie.
kon je vanochtend niet meer wachten met testen?

lieve brasilgirl geniet van deze dag deze dag zul je nooit vergeten dit is heel speciaal
liefs ci lo   dikke kus

hey

zo'n scheur kalender lijkt mer erg leuk zal ik ook eens voor gaan kijken

Ik heb mijn diploma dierenarts assistente gehaald en zoek ook iets in die richting
maar voor van de zomer maakt het me niet veel uit als ik maar lekker bezig ben
tot we gaan verhuizen
we gaan op vakantie naar tjechie, in een huisje met zwembad

we zijn twee jaar geleden naar de andere kant van zeeland verhuist voor het werk van mijn vriend, maar sinds april is hij van werk veranderd en werkt weer dichter bij onze geboorte omgeving en daar gaan we dus weer terug naar toe verhuizen, familie en vrienden wonen daar ook nog en is nu wel ver weg, mis je ze toch he je gaat nu  niet zomaar even langs
we hebben nog niet geheel een nieuw huis gekocht maar wel al interresse in een huis
zolang deze mensen nog geen andere kopers hebben wachten we nog even
zijn nog een beetje afwachtend omdat ons huis nog niet verkocht is
willen niet (te lang)  met dubbele lasten komen
dus september is nog niet geheel zeker maar zal hopelijk niet veel later zijn
volgende week komt de makelaar en zullen we wel zien hoe lang het duurt
Ons vorige huis was binnen 2 weken verkocht maar geloof niet dat het nu ook zo snel zal gaan
het huis waar we nu in wonen hadden de vorige eigenaren 5 weken te koop staan, wij hebben het geheel vernieuwd en opgeknapt was ook niet de bedoeling om al zo snel terug te verhuizen maar toen mijn vriend een beter werk aanbod kreeg heeft hij die gelijk aangenomen

weer zon lang verhaal

groetjes sonja

Terug
Bovenaan