Ohhh gelukkig maar Leepat, denk dat ik het komt omdat ik soms ook dinge had weggehaald, hahah. En voor mezelf merk dat ik denk van ohh jeetje moet het goed uitleggen en wat denken ze blablabla. Soms beetje onzekere muts, hihih. En moet me de laatste tijd heel erg verdedigen en dingen duidelijk maken om maar een beetje mijn recht te halen en voor mezelf op te komen. Klopt idd dat ik al tijdje niet echt goed slapen, maar gelukkig gaat het de laatste twee nachten iets beter.
Yippieee ik voelde een zuchtje wind. Ohh en weg is ie weer, hihi. Hier nog steeds geen regen hoor meiden. Zal eerst wel bij jullie komen en dan vannacht bij ons. Is wel goed voor ons tuintje, hihih.
Wij gaan halverwege augustus waarschijnlijk pas op vakantie. Mijn vriend moet namelijk werken, zijn collega's gaan om en om met vakantie en tja omdat wij niet echt plannen hadden. Kreeg alleen gisteren een smsje van mijn schoonmams. Als we willen mogen we dus daar halverwege augustus in hun caravan in Luxemburg. Hun gaan van 25 juli tot 17 augustus. Mijn schoonmams werkt in de zorg, nachtdiensten: week op week af. Dus als ze weekje vrij is zijn ze eigenlijk altijd lekker daar. Maar als wij de caravan willen gebruiken blijven hun dat lange weekend gewoon thuis, lief hè. Normaal slapen wij dan in tentje, maar mogen dan gewoon in de caravan slapen. Hebben we vorig jaar ook weekje gedaan. Had mijn vriend cadeau gekregen voor zijn verjaardag. Dus denk dat we dat aanbod gaan aannemen. Weten alleen nog niet hoelang we gaan. Dat moeten we ff afspreken. Maar 1 augustus gaan we zowiezo weer voor een weekendje, omdat ik dan behandeling bij osteopaat in Zeeland heb 's ochtends vroeg en gaan we na die tijd lekker door naar Luxemburg. Dus wel lekkere vooruitzichten.
Ohhh ja ik wou ook nog douchen, hihih. Mijn kleding plakte een beetje dus had snel mijn nachthemdje aangetrokken. Maar denk dat ik toch nog maar lekker ff ga douchen, ff lekker afspoelen.
Liefs Nathalie