WIE IN JULI NOD !!!

Mijn mannetje rookt ook. Zelf heb ik nooit gerookt dus weet ook niet wat het is om te moeten stoppen. Nou ja moeten, de keuze ligt altijd bij jezelf hè.   We weten allemaal dat het misschien beter is. Maar ja als je alles moet laten wat wel of niet goed voor je is, hahaha. Ik zou wel graag willen dat mijn mannetje iets minder rookt. En als ik in de toekomst zwanger mag zijn wil ik liever ook niet dat bij de kleine gerookt word. Denk ook niet dat hij dat zal doen hoor.

Liefs Nathalie

Ci Lo kun je het nog bij houden meis, of lees je morgen ochtend alles op je gemakje door en krijgen wij dan de volle lading, hihih

Liefs Nathalie

hai nat

ik rook dus en ik stop als de test positief zegt.
dat heb ik bij al mijn kids nog gedaan meteen stoppen zonder problemen.
en tijdens de borstvoeding ook nooit gerookt en ik rook altijd buiten achterthuis.
mijn man heeft er een hekel aan en ik ga ook niet mijn kids vergassen.
liefs ci lo...

ja je hebt inderdaad gelijk we moeten met glitters strooien mogen we vast wel gaan doen binnenkort. De lijst zal toch vast wel een keer minder worden.

heb zin in m'n vakantie blijven dit jaar gewoon in nederland we gaan naar de veluwe heerlijk met de hondjes maar moet nog even geduld hebben ga pas 1 augustus weg

nou ik stop ermee voor vandaag ik duik me bed in anders verslaap ik me weer mogen wordt mijn werkgever niet blij van.

weltruste voor straks en spreek jullie morgen weer.

enne... Nat je kwam helemaal niet op mij over alsof je in de verdediging ging, ik snap het allemaal hoor. weltruste voor straks hoop dat je een beetje kunt slapen had gelezen dat je iedere keer zo rot slaapt.

hai nat

ik kon het nog bij houden maar de oudste mocht opblijven en zit naast mij te knutselen.
en toen hoorde ik gehuil van de middelste die was nat van zweet en die heb ik maar even naar beneden gehaald.mijn man is even met een vriend weg als hij erweer is ga ik me lekker douchen. nu zag ik in keer een bliksem en hoor gedonder dus ga even een roken want als het straks regent ga ik niet naar buiten.
liefs ci lo...

Ohhh ja dat had je al eens gezegd is ook zo. Vind dat wel goede instelling idd.
Ik ben inmiddels naar boven verhuisd. Pff had echt iets staan die ramen hier niet open ofzo. Jawel, maar tis niet of je in een hele vochtige warme ruimte komt.

Mijn mams belde avond nog ffies en zei dat het vannacht waarschijnlijk erg slecht weer zou worden hier. En morgen maar iets van 20 graden met kans op een bui en de rest van de week ook iets van 20 à 21 graden. Das natuurlijk ook best lekker, maar tis wel raar wisselvallig weer hoor. Als het maar droog is en niet zo hoge luchtvochtigheid, dan is het best uit te houden, vinden jullie ook niet?

Kunnen jullie een beetje tegen de warmte. Mams vroeg: en heb je nog een droge draad aan je of kan ik je al uitwringen. Toen schoot ik in de lach, heb nergens last van. Ja toen ik buiten ff de planten water ging geven had ik wel ff zo iets van pff. Maar komt ook omdat ik vandaag niet echt in de zon heb gezeten of buiten veel ben geweest. Had de deur lekker open staan en de was buiten gehangen. Hier is sinds dat we verhuisd zijn de parasol stok foetsie dus kan niet lekker onder parasol gaan zitten. En de tuin is ook nog niet helemaal af. Maar beetje bij beetje word het erg mooi. Het gras groeid als kool op dit moment, hihih.

Liefs Nathalie

Ohhh gelukkig maar Leepat, denk dat ik het komt omdat ik soms ook dinge had weggehaald, hahah. En voor mezelf merk dat ik denk van ohh jeetje moet het goed uitleggen en wat denken ze blablabla. Soms beetje onzekere muts, hihih. En moet me de laatste tijd heel erg verdedigen en dingen duidelijk maken om maar een beetje mijn recht te halen en voor mezelf op te komen. Klopt idd dat ik al tijdje niet echt goed slapen, maar gelukkig gaat het de laatste twee nachten iets beter.

Yippieee ik voelde een zuchtje wind. Ohh en weg is ie weer, hihi. Hier nog steeds geen regen hoor meiden. Zal eerst wel bij jullie komen en dan vannacht bij ons. Is wel goed voor ons tuintje, hihih.

Wij gaan halverwege augustus waarschijnlijk pas op vakantie. Mijn vriend moet namelijk werken, zijn collega's gaan om en om met vakantie en tja omdat wij niet echt plannen hadden. Kreeg alleen gisteren een smsje van mijn schoonmams. Als we willen mogen we dus daar halverwege augustus in hun caravan in Luxemburg. Hun gaan van 25 juli tot 17 augustus. Mijn schoonmams werkt in de zorg, nachtdiensten: week op week af. Dus als ze weekje vrij is zijn ze eigenlijk altijd lekker daar. Maar als wij de caravan willen gebruiken blijven hun dat lange weekend gewoon thuis, lief hè. Normaal slapen wij dan in tentje, maar mogen dan gewoon in de caravan slapen. Hebben we vorig jaar ook weekje gedaan. Had mijn vriend cadeau gekregen voor zijn verjaardag. Dus denk dat we dat aanbod gaan aannemen. Weten alleen nog niet hoelang we gaan. Dat moeten we ff afspreken. Maar 1 augustus gaan we zowiezo weer voor een weekendje, omdat ik dan behandeling bij osteopaat in Zeeland heb 's ochtends vroeg en gaan we na die tijd lekker door naar Luxemburg. Dus wel lekkere vooruitzichten.

Ohhh ja ik wou ook nog douchen, hihih. Mijn kleding plakte een beetje dus had snel mijn nachthemdje aangetrokken. Maar denk dat ik toch nog maar lekker ff ga douchen, ff lekker afspoelen.

Liefs Nathalie

hai nat

nou dat was een half sigaretje door de regen.als ik nu sneller kon typen had ik het  gehaald. nou mijn toetsenbord hapert weer dus  alsvast  weltrusten en  tot morgen.
liefs +  dikke kus  aan alle meiden.

Terug
Bovenaan